Jammer Bigsby dat we nog niet kunnen meegenieten. Maar als het kamertje af ben je ons een heeeeele boel foto’s verschuldigd :naughty: :mrgreen:
Angel schiet al op zeg!
Ik ga nog ff in de tuin zitten!
Luna ik vind het ook jammer dat ik het niet aan jullie kan laten zien, maar ik vergeet de laaste tijd ook alles. Dus kon niet missen dat ik mijn telefoon en de camera was vergeten (met mijn telefoon had ik ook foto’s kunnen maken) ik zal het tegen die tijd goed maken met meer foto’s dan jullie willen zien :mrgreen:
Veel plezier nog buiten!!
goedenavond allemaal… :mrgreen:
hier ben ik met de door mezelf voorgeschreven kok therapie… :lol:
vandaag weer lekker bezig geweest in ons huisje…
het schiet al aardig op… onze slaapkamer is bijna klaar met het behangen en dan kan de vloer gelegd worden…
de computerkamer gaat morgen het behang er in…
we hadden net behang uitgekozen voor de kindekamer en die brengen we morgen weer terug…
de verf die we hebben gekocht bleek iets donkerder te zijn dus het behang past er niet bij :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: nu gaan we glasvezel er in plakken en dan die zelfde kleur muurverf er op verven…
heb sinds 2 dagen last van een zeurderige en af en toe stekende pijn bij mijn baarmoeder… is dit bandenpijn??? ik weet het namelijk niet… heb het nog niet eerder gevoeld…
naja… er is mee te leven hoor tis niet een vervelende pijn ofzo… meer irritant…
@angel… druk bezig met een schutting… hoop dat je mooi weer hebt gehad… ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid… persoonlijk had ik morgen bij mijn HA op de stoep gestaan… :hug:
@francis… veel plezier op vakantie…
@esther… welkom terug van vakantie… heb je foto’s gemaakt…???
Hallo
Angel mooie schutting hoor :thumbup: heeft hij hem af gekregen?
Enne wa jij niet de gene die het foto topic opende
Luna, Jij had dus ook mooi weer vandaag?
Esther, lijkt me leuk Italie ik snap dat je niet weer aan het werk wil dat wil ik al niet eens na het weekend haha laat staan na de vakantie.
Missy, Zo te horen schiet het dus al aardig op! We een beetje dom van het behang he haha nou julie hebben een goede oplossing toch.
Noemi, Nee de glijbaan zit goed vast :mrgreen:
Bigsby, Nou je weet het voortaan gaat dus overal de telefoon naartoe waar jij ok heen gaat :mrgreen:
Marco heeft niet gewonnen met volyballen maar ook niet gruwelijk verloren dus dat scheelde weer :mrgreen:
Brian ligt nu helemaal uitgeteld in zijn bedje die was echt helemaal niets meer waard en dan wil hij ook meteen helemaal niets meer…
sja ik heb met de jaren geduld gekregen hoor krijg je als je de hele mm al gehad hebt
:oops: ja fototopic… :mrgreen: :mrgreen:
oja was nog niet klaar :lol:
ik ga echt wachten tot woensdag
en de schutting is nog niet helemaal af laatste deel moet gezaagd worden :wall: dus duurt nog wel ff
idd francis… we baalden best wel… allerlei winkels afgezocht voor het mooiste behang… passen de kleuren niet bij elkaar omdat de aflak donkerder is dan vooraf duidelijk was… :wall: :wall: :wall: maar geeft niets… kunnen we nog meer winkelen… hoef ik tenminste niet te schuren e.d
jammer dat marco verloren heeft… morgen een re-match :lol: :lol: :lol: en zo te horen vermaakt brian zich prima… :inlove:
Nou hij is al bijna af de schutting :thumbup:
Ik heb ff in ons FOTO topic 2 foto’s geplaast :mrgreen:
Missy, Ja voor Brian is het helemala het einde :mrgreen:
Nou jullie maken er vast iest moois van
zo foto’s zijn verplaatst hoor naar het foto topic
:mrgreen:
Missy: balen van het behang
goh wat is het hier rustig vandaag…
Bigsby, wacht idd heel geduldig :liar: op je foto’s :mrgreen: . Elliott krijgt andere spulletjes (in het nieuwe huis, zolang we hier nog wonen slaapt de beeb bij ons op de slaapkamer in een wieg en Elliott nog in zijn eigen kamertje zoals het nu is), ik heb al via MP een leuk peuterbedje voor hem gekocht, dus nog een kledingkast en een commode of bureau oid.
Missy, balen van het behang. Wat je omschrijft kan best bandenpijn zijn, is helemaal niet gek, zeker niet omdat je lichamelijk ook best druk bent op het moment.
Angel, jammer dat de schutting niet helemaal af is gekomen vandaag.
Francis, jammer dat Marco verloren heeft.
Vanavond weer even lekker een stukje gefietst, het was weer mooi weer, dus het kon weer :mrgreen: . Elliott vindt het tot nu toe helemaal leuk op de fiets, dus da’s perfect! Verder iets minder in huis gedaan dan ik wilde, maar de woonkamer en keuken zien er iig weer behoorlijk uit.
Francis: zo te horen vermaken jullie je prima :thumbup: jammer dat Marco verloren heeft maar hij kan nog genoeg oefenen :mrgreen:
Ik neem als we samen weg gaan mijn telefoon nooit mee, die vergeet ik vaak, doordeweeks heb ik hem wel altijd bij me :think:
Missy: het schiet dus al aardig op? jammer van het behang!
Ejb: kun je weer lekker shoppen :mrgreen: Schiet het nieuwe huis al een beetje op?
Angel: komt de schutting vandaag nog af? of moet Darius werken?
Nog maar 2 daagjes :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: er is eindelijk duidelijkheid ik ben ongi geworden
:think: banners zijn te kort voor mijn cyclus :lol: hoop ook maar dat ik deze keer ook gewoon een wat kortere banner nodig heb
Angel, wel balen dat je ongi geworden bent, maar je hebt nu idd wel duidelijkheid.
Als ik jou was, zou ik toch eens naar de dokter stappen voor verdere onderzoeken. Of wil je daar nog mee wachten?
Francis, balen dat Marco verloren heeft, maar zolang jullie maar plezier gemaakt hebben toch?
Bigsby, ik vind dat je terug moet gaan naar de winkel en nu wel je gsm mee moet nemen … :mrgreen:
EJ, heerlijk dat je nog even hebt kunnen fietsen en super dat Elliott het zo leuk vind!
Missy, balen van dat behang.
Noemi: nee ik wacht daar nog even mee als mijn cyclus zo rot blijft ga ik wel
heb 2 en 3 jaar geleden al onderzoeken gehad toen was alles in orde dus maar hopen dat het iets 1 maligs is
Angel, ohja, dan snap ik dat je nog even wilt wachten.
Hoop dat je snel een regelmatige cyclus krijgt en snel zwanger bent hoor! :-*
Ga weer even verder werken, want ik zag mijn baas alweer voorbij hossen :mrgreen:
bah wat een weer weer vandaag :lol:
Angel: wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar jammer dat je niet zwanger bent. Lastig zo’n lange cyclus :think:
Noemi: dan kan ik beter de camera meenemen :mrgreen: is duidelijker dan de gsm.
Jij bent dus ook weer lekker aan het werk? het is in iedergeval mooi weer, dat maakt de maandag al weer een stuk beter :lol: