1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (12)

Nou het bultje op mijn arm komt niet op ik heb dus geen tuberculose (tering :stuck_out_tongue: ) :dance: ik vroeg me al af als ik dat zou hebben opgelopen hoe ze dat nu hadden willen behandelen je krijgt dan namelijk 6 maanden lang antibiotica.



Ik ben net terug van de zwemles met Brian die zal dus wel snel in slaap vallen.

:smiley:

Francis: ik had vroeger zo’n stiefmoeder, ik mocht ook nooit lang haar. En nu wil ik het nooit kort :mrgreen: Voor 2 is alles ook 2x zo duur natuurlijk? en 2 naast elkaar is idd wel erg groot :mrgreen:

Wat fijn dat je geen tuberculose hebt, was je daar bang voor dan?



Angel: maken jullie die siraden ook zelf? en ja 5 uur is erg vroeg, kun je idd beter uitslapen en in de tuin zitten :mrgreen: :mrgreen: Ik hoop voor je dat het zaterdag heeeeel druk is :lol:



Noemi: ik hoop het zoooo voor je, ik ga nog ff heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Missy: met het weer van vandaaag en andere mooie dagen is het waarschijnlijk heerlijk om post rond te brengen

Nou ja ik ben natuurlijk 3 maanden in Afghanistan geweest en daar komt het veel voor dus ik had wel een kans ja.





Ze hebben net gebeld ik mag de kinderwagen hebben :dance: en 150 euro is een stuk minder dan 600 :mrgreen:

Bigsby: nee die sieraden maken we niet zelf



Francis: :dance: :dance: fijn dat je de kinderwagen mag hebben

:dance: francis…wat fijn…gefeliciteerd… :dance:



nou heb ff heerlijk gefietst… ff wat post rondgebracht… morgenmiddag nog een klein stukje… ga weer ff grey’s anatomy zien… oant sa…

Francis, super dat je de kinderwagen mag kopen!

Gefeliciteerd!

Ook goed nieuws dat je geen tbc hebt! Toch wel ergens een opluchting, niet?



Bigsby, heb je je schoonvader al gesproken?



Amy, hoe gaat het met jou???

Sabje, hoe gaat het met jou???



Missy, heerlijk weer heb je gehad om de post rond te brengen. Hopelijk blijft het zo nog eventjes.



Gerdy, hoop dat je mannetje de accu gaat vervangen, zodat je er niet zelf hoeft aan te klungelen!



T-shirtje is af!! :dance: :dance:

Foto volgt nog!



Ben wel beetje zenuwachtig geworden voor de uitslag morgen opeens.

Niet nodig, want kan er niets aan veranderen, maar merk toch de zenuwkriebels in mijn buik. :shifty:

Missy, Ik vond het weer helemaal niet lekker vandaag de hele dag grijs benouwd weer :?



Noemi, Natuurlijk ben je zenuwachtig heb je alle reden voor!



Ik sprak daar straks bij de zwemles een moeder ook van een tweeling toen ze voor het eerst bij de gyn kwam zei ze tegen haar na het gesprek: Zo en dan gaan we nu even kijken of het er nog steeds 2 zijn :shock: Zo!! :evil: die had ik geslagen! dat zeg je toch niet!!! :wall: zeg dan; we gaan nu even kijken of alles in orde is?!

Sorry, Hormonen… :?

INderdaad ik zou echt woest worden!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Nou Francis, ik ben niet zwanger en nog geen last van hormonen (nouja, de clomid uitwerkingen niet meegerekend :lol: ), maar die gyn had van mij ook een lel gekregen. Zoiets zeg je toch niet??

Ik snap wel dat ze het dacht bij haar was het met 6 weken ondekt dat het er 2 waren en bij 20% gaat het nog fout voor de 7 weken maar dan nog vind ik het heel tactloos om zoiets dan ook te zeggen. Dat bedoel ik dus met artsen gedrag die raken een beetje afgestompt zullen we maar zeggen.

Mja, maar dan nog. Hij had het anders kunnen aanbrengen (of het gewoon kunnen inslikken).



Duik mijn bedje in!

Trusten! :-*

Het was een zij dat was nog het ergste :wink:



Ik ga ook lekker slapen :zzz:

Avond allen



even snel ego berichtje.

Hier is alles goed, druk druk druk, haha



noemi het is begrijpelijk dat je zenuwachtig bent.

ik zou duimen voor je!!



francis dat is zeker nog wel een heel verschil 150 eurie.



ik ga weer.

ben er niet zoveel, veel regelen voor dit huis te koop zetten en me ouders hebben nieuwe woning dus daar steeds en hier nog druk en dan werkje,dus ben jullie niet vergeten.maar kan niet zo vaak komen.



groetjes

Francis, grappig om te lezen dat jij van je moeder altijd je haar kort moest (al lijkt het me niet leuk, helemaal niet wanneer ze je voor een jongetje aanzien :naughty: ), mijn vader wilde niet dat ik het kort knipte (en nu hubbie ook niet, ook echt een man van lang haar, hij vindt het nu eigenlijk al te kort :mrgreen: ). Toen ik net het huis uit was heb ik een keer een boblijn kapsel laten knippen, redelijk kort dus, stond best leuk, maar heb het nu alweer jaren lang. Probeer nog wel even een fotootje te plaatsen. Hopelijk krijg je niet teveel last van de prik. Super joh dat je die duowagen kan kopen voor 150 Euro :dance: ! Inderdaad niet bepaald een tactvolle opmerking van die arts :naughty: .



Handige duowagen hoor op dat plaatje José!



Noémi, spannend hoor, hoe laat krijg je de uitslag? Ben benieuwd naar de foto van je shirtje!



Gerdy, haha, eindelijk gaat je hubbie dus de accu vervangen (en dan nog vooral omdat hij niet voor gek wil staan zo te lezen, maar ja, als het maar gebeurt, toch :wink: ).



Sabje, succes met de huizen!



Elliott zijn derde tandje is vandaag doorgekomen! Heel grappig, hij wil niet op een bijtring bijten, maar is volgens mij schoonmoeder heel erg aan het knarsen geweest vandaag (van wat ze beschreef deed hij vorige week hetzelfde toen zijn tweede ondertandje doorkwam, maar dat knarste toen natuurlijk nog niet. Hij doet dan heel apart met zijn mondje, maar het helpt natuurlijk wel om het tandje sneller door het tandvlees te krijgen. Verder heeft hij extreem veel geslapen vandaag, maar dat hoort voor Elliott ook bij het doorkomen van tandjes.

Sommige artsen zijn echt niet te geloven. Er zitten er tussen die je zo over het buro heen kunt trekken :evil: . Maar gelukkig zijn er ook hele goed/aardige/lieve/begripvolle/meelevende exenplaren. Gelukkig heb ik er zo eentje getroffen met mijn miskraam. Ondanks dat ik er zo tussen gepropt ben (kon binnen een half uur terecht) en de wachtkamer na mij nog behoorlijk vol zat, nam ze alle tijd voor me en heeft alles perfect en rustig uitgelegt.



Francis: fijn dat je geen tbc hebt en wel een tweelingwagen. Heb wel eens een moeder behoorlijk zijn stuntelen met zo’n breed geval in een propvolle winkel. Ze had het snel genoeg opgegeven.



Noemi: veel sterkte morgen, je mag best zenuwachtig zijn hoor!! En vergis je niet: Ik krijg die accu der best zelf wel in, maar ik heb mijn principes. Ik doe het huishouden volledig alleen (niet allemaal over mij heen vallen, is een bewuste keuze die we samen genomen hebben :smiley: :wink: ) Met de uitzondering dat hij wel eens de vaat leeg maakt en inruimt :wink:

Dus de dingen waar hij goed in is. En dat is sleutelen, mag hij dus ook doen. Maar als het me te lang duurt, dan regel ik het zelf wel. Zo wie zo, klus ik graag (in dit geval heb ik het over boormachines, schroevendraaiers enz. hoewel ik van het andere klussen ook niet vies ben :mrgreen: ) en kan ik ook heel veel zelf.

Maar ik weet dat de quads heilig zijn bij het manneke, dus hij heeft liever niet dat ik daar aan ga zitten sleutelen. Dus daar maak ik dan ook schaamteloos misbruik van. :mrgreen:

@gerdy wrote:

Ik doe het huishouden volledig alleen (niet allemaal over mij heen vallen, is een bewuste keuze die we samen genomen hebben :smiley: :wink: )


Ik val iig niet over je heen, hier dezelfde bewuste keuze, hoewel hubbie wel vindt dat hij iets doet, hij heeft geregeld dat zijn ouders iedere week een ochtendje wat in huis doen hier :mrgreen: . Verder doet mijn hubbie de financiën en hij belegd actief (en maakt daar jaarlijks zo’n 20% rendement mee), daarbij gaat hij voor een carrière en ik niet echt, dus hij moet volgens ons samen ook zijn energie in zijn werk enzo kunnen steken, maar ik hoor ook vaak dat mensen onze keuzes raar vinden…

Ik kan me bij jullie aansluiten Edith en gerdy. ook hier hebben we er bewust voor gekozen dat ik nauwelijks werk (1 dag, na de verhuzing vermoedlijk helemaal niet meer). Mijn man gaat ino ns geval ook voor de carriere en ik sta achter het aanrecht. Wij zijn heel blij met die keuze, mar ik moet hem nogal eens verantwoorden.

het levert ons in ieder geval heel veel rust op in huis. En daar worden we allemaal beter van.

Wat grappig zeg, drie hier die het op die manier regelen, terwijl als je het om je heen hoort niemand het ermee eens lijkt te zijn (niet dat ze er wat over te zeggen hebben natuurlijk :wink: ). Ik zou zelf ook het liefst helemaal niet meer werken, heb altijd gezegd dat ik thuis zou blijven wanneer er kinderen zouden komen. Enige reden waarom ik nog wel werk is dat we erg graag een groter huis in een betere buurt wilden en met de huizenprijzen van tegenwoordig is dat eigenlijk niet meer op één salaris te doen…

Weer een mijlpaal voor Dionne. Maar of ik daar nu echt blij mee moet zijn?

Dionne heeft zojuist voor het eerst trap geklommen.

Ze staat er al een tijdje aan te rotzooien en zojuist klom ze vlekkeloos en heel snel de eerst tree op. De tweede lukte nog niet.

Tja, nou kan ik haar niet meer veilig op de bovenverdieping laten spelen, terwijl ik douche of computer.