1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (12)

Het is hier weer bere gezellig :stuck_out_tongue:



We hebben net met zijn alle de mantoux prik gehad omdat we natuurlijk in het buitenland zijn geweest maar die prik doet echt pijn :shock: alsof ze brandnetel in je spuiten :? nou maar hopen dat ik geen bultje krijgā€¦

okayā€¦ das dus niets voor mij :lol: :lol: :lol: :lol:

nou ik ga zo post lopenā€¦ marcel heeft middag dienst en ik verveel meā€¦ dan die post maar wegbrengen tochā€¦ en het is wel lekker weerā€¦ :lol:

ik weet over welke buggy je het hebt noemi en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind, je wagen blijft namelijk van dezelfde grote en toch kan je 2 kinderen vervoeren.

Heb er ook achter gelopen en loopt heel soepel en makkelijk.

Toch denk ik niet dat wij hem bij een tweede zullen kopen hij is namelijk best duur en vind die wagens met een wagenbak en buggy aanelkaar ook supermooi.

deze bedoel je, babytje zou bij je knieen zitten, maar je knieen komen er echt niet bij in de buurt.

Ik vind hem wel handig, je kan hier tenminste een winkel mee in, die anderen zijn ook vaak te lang of te breed.

oh die wagen ziet er wel geinig uit :mrgreen:

Als het die is had ik er een ander beeld bij :mrgreen:

moet eerlijk zeggen dat ik hem wel mooi vindā€¦



haha ik kom hier ook nooit weg zegā€¦ moet van alles doen blijf ik hier weer hangenā€¦ zat net ff in het discussie hoekjeā€¦ heftig hoor daar :shock:

ja discussiehoekje is al lange tijd geen leuke plek meer.

het is eerder een catfightgebied :?

jahā€¦ maar nu is er een topic geopend om de lucht te klaren en nou gaan ze daar weer een probleem van makenā€¦

ik vind het een leuk hoekje maar als mensen gelijk in de verdedigingsmode gaan zitten gaan bij mj de haren ook overeind staanā€¦

@francis wrote:

Als het die is had ik er een ander beeld bij :mrgreen:




ja ik ook

ik had meer zoā€™n id dat de baby in het gedeelte van de boodschappen lag :lol: :lol:

Nou ik zal maar niet vertellen wat is dacht :mrgreen:

Even stiekem vanop het werk :mrgreen:

Ja, het was zoiets, maar de baby lag lager hoor in de wagen die ik gezien had. Die lag echt maar een paar centimer boven de grond in een soort van maxi cosi zitje. Vond het een beetje eng. Deze ziet er nog wel handig uit, hoewel het achterse kind nooit iets kan zien.

nee dat was mijn gedachten ook noemi, dat kind achterin ziet dus geen ruk, zou dat ruzie worden?

Dikke ruzie, kan niet anders!



Francis, wat dacht jij dan?

das idd een goed punt noemiā€¦ :think:

Eigenlijk lag de baby zoals het achterste kind in de ā€œtoddler wagenā€, maar dan lager. Vond het gewoon heel gek. Verdorie, ik had er een foto van moeten maken :mrgreen:



Maarja, het is dus een beetje het idee zoals boven omschreven.



Ohja, vanochtend bloed gaan laten afnemen. Heb gewoon 20 minuten moeten wachten voordat ik binnen mocht. Stond op 2 minuten weer buiten (hadden maar 1 buisje nodig). Ben nu wel erg benieuwd aan het worden naar de uitslag. Ik weet het morgen.

Hoewel ze toch nog nooit kunnen zien of ik al zwanger ben, maarja dan weet ik in ieder geval al wel of ik een eisprong heb gehad.



Baas komt straks terug (en die kan op mijn scherm kijken), dus zie jullie vanavond wel weer :-*

Noemi, we hopen er het beste van meis! :thumbup:



Ik dacht dat het babytje bij het voeteneinde lag zeg maar

Ik moet zeggen dat ik die kinderwagen wel leuk vind, maar dan wel alleen voor de eerste maanden met een 2e erbij.

Dionne heeft bijna 6 maanden in de kinderwagenbak gelegen en zag toen dus ook geen ruk. Dus dat verschil zal niet zo heel groot zijn. :lol: Maar als je eenmaal het buggygedeelte gaat gebruiken, is het wel leuk als ze iets meer zien. Al heeft Dionne nog 2 maanden met haar gezicht op mij aan gezeten. Pas sinds 8 maanden zit ze van me af en ziet ze dus echt veel.



Francis. Kan me voorstellen wat jij schrijft over een tweelingwagen. Ik zou ook niet graag zoā€™n brede willen.

Ik heb trouwens even je buikje gezien op jullie showforum. :inlove: Echt al een beetjeā€¦ leuk hoor!

Wat een leeswerk weer zeg!!! We zijn goed bezig dames!!!



Omdat het zo veel is, ga ik niet reageren, sorry :oops:



Heb een leuk weekend gehad. het 12 1/2 huwelijksfeest, waar ik geen zin in had, viel uiteindelijk toch wel mee. Vond het niet bere gezellig, maar het was goed te doen. We waren lekker op tijd thuis.



Gisteren lekker vanaf 12.30 uur met de quads weg geweest. Lief gaat nu eindelijk de accu vervangen. Thuis hebben we hem moeten starten met de startkabels en onderweg hebben we de quad 3 x moet aanduwen. Nu is lief het ook zat :wink: En eerste pinsterdag hebben we een toertocht en dan wil lief niet voor schut staan, als de quad niet wil starten en we hem de hele tijd moeten aanduwen. En voor mijn gemoedsrust op de quad is het ook wel lekker. Ben nu steeds als de dood dat die bij een stoplicht of als we moeten afdraaien afslaat.



Het is voor lief een fluitje van een cent om de accu te vervangen, maar ja, monteurs blijken liever aan de spullen van een ander te sleutelen (levert meer op :wink: ) En als die donderdag nog niet vervangen is, dan ga ik er maar eens aan beginnen.

hahahaā€¦ gerdy mannenā€¦ maar super dat hij het alsnog gaat vervangenā€¦ lijkt mij ook prettigerā€¦

nou ik ga ff naar mijn ouders fietsen ff een frisse neus halenā€¦



tot strakxxx :-* :-*