1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (12)

Noemi: dan heb je nu weer iets anders om goed op te oefenen :mrgreen: :mrgreen: lief he die poesje, het is zo leuk als je muisjes van de trap af gooit. mooie kat hoor!!!



Angel: wat moet je daar doen dan? jammer dat je het niet leuk vond!



Francis: heb jij je haar tot op je kont? dat had ik ook bijna, maar ik heb er wel een stukje vanaf laten halen :mrgreen: ik heb ook dik haar en kan er weinig mee beginnen.

ik hoop dat het lukt met de kinderwagen

Ik hoop ook dat het lukt want een nieuwe is 500 euro :shock: en dat ben ik echt niet van plan te betalen!

Ik heb mijn haren de hele dag in een vlecht hoor zeker op mijn werk maar ik wil het niet afknippen krijg ik spijt van weet ik zeker ik moest vroeger van mijn moeder altijd korte haren endan dachten ze soms dat ik een jongetje was dat vergeef ik haar ook nooit :mrgreen:

He, alweer een nieuw deeltje.



Wat een schetige kat!



Pfooe, lastig hoor, zo’n tweelingwagen uitzoeken. Wil je er een met de kleintjes naast elkaar of achter elkaar?

Nee ze moeten naar elkaar kunnen kijken ik vind naast elkaar van die ondingen veel te breed, ik zie mezelf daarmee niet door de AH crusen :stuck_out_tongue:

en het lijkt me leuk als ze naar elkaar kunnen kijken :smiley:

Heb je al antwoord gehad Francis?

Nee nog niet maar dat kan natuurlijk nog wel ff duren, ach ik heb nog 7 maanden de tijd :mrgreen:

@bigsby wrote:

Angel: wat moet je daar doen dan? jammer dat je het niet leuk vond!




waar bedoel je? die braderie? daar hadden we sieraden willen verkopen maarja als er geen mens loopt valt er weinig te verkopen en dan is er ook zeer weinig aan…

behalve dat je dan lekker buiten zit maarja om daar nu voor om 5 uur uit je bed te stappen… had ik liever gewoon in me tuin gaan zitten :lol: :lol:

Ja Angel dan was ik ook liever in mijn bedje blijven liggen :mrgreen:

Pfieuwh om 5u je bed al uit. Jeetje, dan was ik ook echt liever blijven liggen hoor!

:lol: :lol: ach zaterdag herkansing hopen dat het dan beter gaat :lol: :lol: en anders zitten we weer lekker buiten gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :wink:

Pijnlijk hoor! En dan nu zaterdag alweer. Jeetje, knap dat je dat kan!

Is er voor komende zaterdag wel meer reclame gemaakt?

Ja dat wou ik net zeggen anders zou ik nog ff snel een berichtje in e krant plaatsen :stuck_out_tongue:

ja als het goed is is die wat beter is ook van een andere organisatie :mrgreen:

Hoop dat het meer mensen aantrekt deze keer en dat deze organisatie dus wel tijd gestoken heeft in reclame maken!



Heb trouwens een hele rare buggy gezien vrijdag.

Grote kind zat van voor, kon alles zien en dan bijna aan je voeten lag een baby in een zitje. Vond het een beetje eng zo’n kleintje dicht bij de grond (denk aan struiken en laaghangende takken).

Zou niet mijn keuze worden (sorry voor al degene die wel zo’n buggy hebben of zo’n buggy willen kopen).

:think: klinkt erg raar idd

Nog niet misschien! dat ik zo een buggy zou kopen! nee het moet wel een beetje van de grond af zijn idd.

Mja, heb plaatjes gezocht, maar kan het niet vinden. Zal van de week nog eens verder zoeken. Als jullie iets vinden, mag je het altijd laten zien, dan kan ik wat duidelijker laten zien wat ik bedoelde :mrgreen:



Duik nu mijn bedje in.

Trusten! :-*

slaap lekker :-*

Slaap lekker, Ik maak het ook niet te laat morgen weer lekker werken :mrgreen: :eh:

goedemorgen allemaal…



hier is alles goed moet zo ff de post sorteren… maar wilde eerst ff jullie gedag zeggen… :lol: :lol: :lol:



doei doei :-*