1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)

Angel: mooie tatoe ga je het echt doen?

Ejb: van harte gefeliciteerd met je hubbie, hopen dat jullie een leuke verjaardag hebben.

Mar26: gefeliciteerd!!! wat leuk idd we zijn nu op de helft, wanneer ben je uitgerekend?

Noemi: ja vond ik ook wel :stuck_out_tongue:

Bigsby: ja als het goed is wel maar dan niet gelijk zondag maar als het vakantiegeld er is :wink:

heeft iemand nog meer 2- lingen in de familie zitten?

mijn vriend wel :think: ik heb liever 1 tegelijk, maar als het toch zo is zal ik er wel bij mee zijn.

Angel: mooi bekeken :mrgreen: wil je er 3 dan?

ik twijfel nog opzich lijkt 3 me wel heel leuk maar als ik weer zo’n rot bevalling krijg hou ik het misschien wel bij 2 :mrgreen:

dus als het een 2-ling word heb ik er toch 3 :lol: :lol: :lol:

dan help ik je hopen dat jij een 2- ling krijgt :mrgreen: :mrgreen:

Kan het proberen toch? was er nog een mooi bakerpraatje voor een 2- ling krijgen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

bij mij in de familie zitten 2-lingen… mijn broertje is 1 van 2…

alleen toen mijn moeder 7 maanden zwanger was begonnen de weeen en die hebben ze tegen gehouden met weeen remmers… en dat hadden ze achteraf niet moeten doen want ze hebben nooit geweten dat mijn moeder een 2-ling zou krijgen… het andere kindje zat altijd achter mijn broertje…

toen mijn moeder bevallen was van mijn broertje kreeg ze weer weeen en toen riep de VK dat KAN niet en dat MAG niet… en toen kwam er dus nog een kindje wat overleden is in de baarmoeder…

als ze mijn moeder met 7 maanden hadden laten bevallen had het andere kindje een kans gehad en mijn broertje had het sowieso gered aangezien hij de grootste van 2 was…

mar gefeliciteerd!!! :dance:

bij randy’s kant is een tweeling.

bij mijn vaders kant zijn 2 tweelingen.

hennie: dat komt van jouw moeders kant toch?

vreselijk dat zoiets trouwens kan gebeuren he, tegenwoordig zou die kans veel kleiner zijn.

Mijn zus heeft een tweeling en de zussen van m’n vader zijn een tweeling. Het lijkt mij ook wel leuk om een tweeling te hebben, maar om daar meteen mee te beginnen lijkt me heel zwaar. Ik vind het ook leuk om er eentje te krijgen hoor :wink: :smiley:

Wat erg zeg!! zulke dingen gebeuren tegenwoordig niet meer, ze kijken daar echt wel goed naar.

Maar we hebben dus allemaal een kans op een 2- ling ha ha ha

maar ik teste niet zo heel vroeg positief, dus zal vast niet.

@jose… volgens mij komt het van mijn moeders kant… en het vermoeden is dus dat het ging om een 1 eiige tweeling maar de enige die dat weet is mijn vader… mijn moeder heeft het kindje nooit gezien… en jan praatte vroeger erg veel in zichzelf en speelde volgens hem altijd met zijn broertje…

Hallo,

Ik heb meer tweelingen in de familie mijn man heeft een tweeling broer, mijn vader was een tweeling en een nichtje en neefje van Marco en WIJ :mrgreen:

Noemi veel succes :thumbup: En nee ik ben niet sneller moe wel misselijk gevoel wat ik voorheen niet had.

Angel mooie tatoo ik heb er ook een (hoe verrassend :stuck_out_tongue: )op mijn arm en een een tong piercing.

Ik ga zo ff lekker slapen :mrgreen: :zzz:

Bigsby: :think: geen id eigenlijk :mrgreen:

ik heb er trouwens niet zoveel kans op

Missy: jeetje wat erg…

iedereen heeft zoiezo kans op een tweeling: ik zeg maar zo iemand moet de eerste zijn :mrgreen:

Francis: :mrgreen: ik had een navelpiercing wie weet als ik ooit klaar ben met kids dat ik hem wel weer door laat prikken :lol: :lol:

das waar Jose :lol: :lol:

@Missygirl1983 wrote:

@jose… volgens mij komt het van mijn moeders kant… en het vermoeden is dus dat het ging om een 1 eiige tweeling maar de enige die dat weet is mijn vader… mijn moeder heeft het kindje nooit gezien… en jan praatte vroeger erg veel in zichzelf en speelde volgens hem altijd met zijn broertje…

erg he!

‘vroeger’ was dat dus zo, dan zag je je overleden kindje niet meer na de geboorte.

mijn schoonmoeder heeft 2 jongens verloren, ze heeft ze nooit gezien, nooit een naam kunnen geven, zelfs niet kunnen begraven.

das echt verschrikkelijk… ben wel blij dat je tegenwoordig gewoon rouwen mag om het verlies…

ach… ik wacht het rustig af… al zou 2 wel iets meer financiele strubbelingen met zich meebrengen… :think: :think: :think: :think: :think: maar het komt zoals het komt en het moet zoals het moet… :angel: :angel: :angel:

Ik heb een dolfijntje die "om mijn navel springt’ en een navelpiersing, en een tatoo op mijn onderrug :mrgreen:

wat heb jij op je arm dan? Francis

navelpiercing moet je er uithalen he anders heb je kans dat die eruit gedrukt word ofzo maarja je hebt van die speciale zwangerschapspiercings en die had ik dus niet gebruikt :lol: :lol: