1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)

Angel: gewoon proberen :mrgreen: dan gaan ze vast heel snel verhuizen :lol:

Noemi: ik ga het hele weekend voor je duimen :thumbup: :thumbup: dat het nou jou beurt mag zijn :mrgreen:

Joseetje: voor jou ook :thumbup: je weet maar nooit :mrgreen:

:lol: :lol: nu moet ik gaan kiezen wil ik een luchtbuks voor moederdag :stuck_out_tongue: :wink: of tatoo die ik al heel lang wil… :think: :lol: :lol: :lol:

een tatoo van een luchtbuks? :lol:

Joseetje, gewoon klussen! Het kan nog altijd raak zijn.

Missy, hmm post rondbrengen met dit slechte weer is wel iets minder. Hopelijk viel het een beetje mee.

Angel, af en toe moeten we toch op adem komen en dan kan ik wel even komen KOK’en :mrgreen:

Bigsby, wanneer had jij nou ook alweer een echo? Of heb je nog geen afspraak gemaakt?

Dom! Zie net dat je 14 mei moet! Spannend, dat is maandag al!

:lol: :lol: :lol: nee een tatoo van m’n sterrenbeeld met daarnaast een maan en ertussen Luna :lol: :lol: ken alleen nergens het plaatje vinden die we ooit hebben ontworpen :?

Noemi: idd maandag :dance: :dance: ik kan niet wachten :mrgreen:

Angel: een tatoe is ook erg leuk, ik heb er ook 2.Alleen die op mijn buik zal wel een walvis worden :lol: :lol: :lol: :lol: oh wat erg :cry:

Vraag dan bijde, Darius zal dat wel begrijpen :mrgreen:

ojee hopen maar dat je dan niet teveel last krijg van straie

heb um gevonden :lol: alleen dan geen sterren om de letters was dat was niet mogelijk…

Noémi, super joh, dat je al een goed gerijpt eitje hebt met de lage dosis Clomid!! Natuurlijk blijven mijn duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

Gerdy, succes met de ezel :mrgreen: .

José vervelend dat Thijmen zo heeft gespookt vannaacht. En klus ze :wink: .

Angel, idd, vraag ze maar allebei voor moederdag :mrgreen: .

Missy, fijn dat je nog niet misselijk bent geweest vandaag, hopelijk blijft het zo!

hier gaan we zo weg, even lunchen voor hubbie z’n verjaardag en dan naar de A’dam Arena.

Ejb: gefeliciteerd met je hubbie en eetsmakelijk

@ejb… gefeliciteerd en veel plezier… :mrgreen:

@angel… mooie tattoo :inlove:…

@jose… alles is mogelijk meid… klus se… :wink: :wink:

@noemi… :dance: :dance: meid wat fijn… mijn duimen draaien volop voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

nou ben net ff aan het stofzuigen geweest maar dat voel ik wel in mijn buik :think: :think: :think: :think:… moet nog 1 slaapkamer… mag marcel mooi doen… :lol: :lol: :lol:

:think: :think: ook een 2-ling Missy :mrgreen: :mrgreen:

Hey meiden

Heb vanmorgen getest ennnuhhhhhhhhh…

Zwanger!!!

Totaal niet verwacht en dat alweer de tweede poging, ben er ondersteboven van…

Hubbie weet het nog niet dus heb een leuke verassing als hij thuis komt.

Liefs Marieke

Wauw wat een vruchtbare maand hier!!

Van harte gefeliciteerd Marieke!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance:

En inderdaad een erg leuke verrassing voor je hubbie!! :dance:

Dames, we zijn al over de helft!! Meer dan de helft van de stoppers zijn nu zwanger!! :clap: :clap: Nu de rest nog!!

Mar GEFELICITEERD!!!

p.s. wat is je uitgerekende datum?

mar :shock: GEFELICITEERD MEID…WAT ONGELOOFLIJK LEUK… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@angel… klinkt heel stom misschien maar hoop het van harte niet… :lol: :lol: :lol:

Mar, gefeliciteerd!

Haha, het zou wat zijn zeg, Francis een tweeling, Amy een tweeling (omdat ze ook al zo duidelijk positief teste voor haar NOD), Missy een tweeling, … nog meer mensen??? :mrgreen:

ik wil wel een tweeling hoor :mrgreen: dan heb ik toch 3 kids en scheelt me nog een keer bevallen :oops: :mrgreen: :mrgreen:

Whahaha Angel, die is goed :mrgreen: