ik ben ook niet zo :mrgreen: :mrgreen:
allereerst francis van harte gefeliciteerd met de twins wat gaaf zeg!!!
een vriendin van mij heeft ok een twee eiige tweeling een jongen en een meisje die heeft 2 weken overtijd gelopen met hun dus volgens mij is er geen pijl op te trekken hoe vroeg of hoe laat tweelingen komen. gewwon als ze zin hebben denk ik .
sabje: hoop voor je dat de :twisted: :twisted: nu wel door gaan zetten
angel: vervelend hoor dat die buren zo vervelend blijven is dat eigenlijk al vanaf t begin dat je daar woont dat ze zo vervelend zijn ?
vientje: ik duim voor je !!!
verder heb ik woensdag me echo gehad wel een inwendige want ze kon niks zien op een uitwendige maar heb een prachtig beebje gezien en gehoord
ze zei wel dat ik iets minder lang zwanger was maar dat kon nog bijtrekken dat kan ook de groei van de beeb zijn .
ik ga lekker filmpie af kijken en dan lekker me bedje in
gr loessie
Meiden, kom gewoon even trusten zeggen.
Duik nu mijn bedje in, morgen echo :shifty:
Weltrusten! :-*
@bigsby wrote:
Ejb: kan je borstvoeding zo lang volhouden? raakt het melk niet op, dat heb ik ergens gelezen? misschien een domme vraag :oops: :oops: en waarom wil je persé de 9 maanden afmaken?
Domme vragen bestaan niet hoor. Nee, de melk raakt niet op, zodra een kind regelmatig blijft drinken blijf je in principe gewoon melk produceren. Vooraf had ik gezegd dat ik voor de 6 maanden wilde gaan. Hubbie had ergens gelezen dat een baby met 9 maanden echt alles wat echt belangrijk is uit de borstvoeding heeft gehaald, en het ging zo goed, dat ik zoiets had van, waarom zou ik dan niet voor de negen maanden gaan. En ja, als ik mijn zinnen er dan op gezet heb dan moet het voor mij ook negen maanden volledige bv zijn, dus toen mijn voorraadje in de vriezer nogal terug liep ben ik dus 's nachts bij gaan kolven en nu heb ik een laatje vol :dance: . De Wereld Gezondheidsorganisatie raad zelfs aan om tot en met het tweede levensjaar (dus totdat een kind drie wordt :shock: ) bv te geven. Nu staat het me nog niet tegen en ik zou op zich nog wel tot een jaar door willen gaan, maar er zijn een aantal reden waarom ik toch met negen maanden af wil bouwen: Een belangrijke reden dat ik toch zowieso niet (makkelijk) zal kunnen tandem voeden (twee kids tegelijk) mocht ik weer zwanger worden aangezien maar één borst het doet en ik wil niet de associatie wekken bij Elliott dat een nieuwe baby zijn borstvoeding inpikt. Verder ben ik nog niet ongi geweest en de kans op een nieuwe zwangerschap wordt groter wanneer ik geen bv meer geef. En als laatste reden, het lukt me sinds ik ziek ben geweest (inmiddels bijna 3 maanden geleden) niet om weer op gewicht te komen, ik moet echt weer zo'n 2 à 3 kilo aankomen en hopelijk gaat dat beter wanneer ik gestopt ben met bv geven. Ik vind het geven van bv nog steeds wel fijn, dus denk dat het wel even wennen zal worden wanneer ik stop, maar ja, eeuwig doorgaan kan natuurlijk zowieso niet :mrgreen: .
Francis, de laatste taart staat nu in de oven :mrgreen: , kan over zo'n 20 minuten naar bed :dance: .
Angel, balen joh van de buren, nou, hopelijk heeft het toch geholpen dat Darius even langs is gegaan.
Noémi, spannend hoor, morgen de echo, ik hoop dat je eitjes goed gerijpt zijn :-* .
Loessie, super dat je zo'n goede echo hebt gehad!
Hmmm, twee keer hetzelfde lange bericht :think: , is een beetje overdreven :mrgreen:
goeiemorgen
Loessie: ja ze zijn al vanaf het begin zo bezig :?
Het was wel super lachen met de ezel. Hij is niet gewent om een hoofdstel om te hebben. Komt die fijn aanlopen om een suikerklontje te snoepen. Haal ik het hoofdstel te voorschijn, gaat die er weer als een speer vandoor. Mijn lief en ik hebben het een half uur geprobeert, maar de ezel liet zich niet vangen. Hebben we toch de vader van lief maar gebeld om te komen helpen. Na behoorlijk wat suikerklontjes was het gelukt om
No-No tegen een muurtje aan te drijven en het hoofdstel om te doen.
Nu moeten we hem vanmiddag weer te pakken zien te krijgen als de hoefsmid er is. Zal je zien, dat No-No geen suikerklontje wil. Ezels zijn niet zo dom als altijd gezegd wordt.
Ik heb volgens mij een berekeningsfoutje gemaakt wat betreft mijn NOD.
11 april + 31 dagen is volgens mijn agenda toch echt 12 mei. En niet 15 mei. Dus mijn NOD is morgen al. Hoop dat de testen vandaag binnen komen. Moet wel zeggen, dat ik lichamelijk bijna niks voel. Mijn darmen “ploppen” behoorlijk. En mijn tepels zijn super gevoelig. Was vanmorgen een beetje misselijk. Maar dat kan ook komen doordat ik er vannacht 6 keer uit moest voor Ilse. Die lag behoorlijk te mieren. En natuurlijk, hoe werkt het tussen mijn oren? Nu ik weet dat mijn NOD vroeger is, komen daardoor al die verschijnselen opzetten of is het toch…?
zo net bij de dokter geweest ivm stress maar daar heb je ook helemaal niks aan
enige oplossing die hij ziet is verhuizen
Hier begonnen met een hele leuke avond (zie huiskamer :oops: :mrgreen: )
maar mensen mensen wat een nacht!
Thijmen werd wakker om 12 uur…heeft toen hysterisch gehuild tot 1 uur, is uiteindelijk in slaap gevallen met 100 cc melk.
Werd weer wakker om 3 uur, heeft zich toen bij mama in slaap gehuild ( ) werd toen weer wakker om 6 uur
Nu is ie weer helemaal vrolijk, dus wat ie gisteren had ik heb geeeeeeeeeeen idee. :eh:
Nu zal ik mezelf naar de koffie toeslepen, mischien dat dat helpt om wakker te blijven!
Later!
:-*
Angel: wat dacht je van een luchtbuks aanschaffen? Kan verder geen kwaad :mrgreen: :mrgreen: misschien dat het help :lol: :lol:
Vientje: spannend zeg!! :thumbup: :thumbup:
Loessie: fijn dat je een mooie echo hebt gehad, hoe lang ben je volgens hun nu zwanger dan?
Ejb: wat goed dat je het zo lang volhoud.
Gerdy :thumbup: :thumbup:
Joseetje: je zal nu wel helemaal brak zijn, hoe gaat het verder met hem?
Joseetje: zo te lezen hebben we allebei de koffie hard nodig vandaag :mrgreen: . Ik ga zo meteen eventjes naar de bakker, maar als ik naar buiten kijk, heb ik er helemaal geen zin in. Wat een hondenweer. Het lijkt wel herfst. Ik wil het mooie weer van vorige week terug!!!
Angel: Kan je huisarts niet eventjes met de buren praten en zeggen dat zij moeten verhuizen :shock:
:lol: :lol: daar zeg je wat maar geloof me dat ik daar werkelijk aan gedacht heb gewoon een pluimpjespistool ofzo en dan laten merken dat ik d’r wel voor d’r kop zou willen schieten :lol: :lol: (dus gewoon laten merken dat er een pistool in huis is wie weet rent ze dan nog wat harder oh ik ben erg…
heb je je huisarts gelijk het huis maar te koop aangeboden? :lol:
:lol: :lol: nee had ik misschien moeten doen idd
hm… luchtbuks mag je zo hebben :lol: dacht juist dat pluimpjespistool minder “gevaarlijk” was maar goed is wel ff het over denken waard
en dan in de zomer in de tuin schieten hahahahahahahaha Luna bij oma parkeren :shifty:
Joseetje, balen dat Thijmen zo slecht sliep. Maarre, ik zie niets in de huiskamer staan wat je geschreven hebt.
Gerdy, slecht weer he? Ik heb gelukkig al een vers brood in huis.
Spannend dat morgen al je NOD is!
Angel, zooo, lekkere oplossing van de huisarts … NOT!
Is het geen idee om extra veel kabaal te maken als zij dat oppaskindje in huis heeft?
EJ, jij was nog laat taarten aan het bakken!
Zijn ze allemaal gelukt? Ik wil wel een stukje hoor :mrgreen:
Trouwens, gefeliciteerd met hubbie zijn verjaardag.
Loessie, fijn dat je een goede echo gehad hebt!
Sabje, weet je al meer ivm de :evil: ?
Francis, hoe voel je je? Ben je nu niet nog sneller moe nu je weet dat je een tweeling krijgt?
Vanochtend geweest voor de echo.
Ik heb 1 eitje zitten van een mooi formaat. Dit weekend moeten we dus gaan klussen zei de dokter. En dan is het afwachten tot maandag 21 mei (krijg ik terug bloedafname om te zien of ik een eisprong heb gehad).
Willen jullie dus nog even duimen dat ik een eisprong krijg en dat het raak is?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik duim voor je hoor Noemi dat het maar gelijk raak mag zijn dit weekend dusse niet op kok komen he
ik duim voor je noemi
kijk maar bij het euro songfestival, daar kun je zien wat ik heb uitgespookt gisteravond :lol:
hier trouwens maar weinig kans op een zwangerschap deze maand (en bedankt THijmen )
we hebben deze week nog maar 1 keer kunnen klussen, nu proberen we het vanavond nog en dan zondag, dan is het maar afwachten.
vandaag sta ik wel helemaaal in het groen, maar het is maar afwachten of mijn Ei daar ook zo over denkt :shifty:
hm… nederland dus weer niet door ik volg het al niet eens stomme songfestival
stelletje typmiepen… :lol: :lol: :lol: heb ff 8 pagina’s moeten bijlezen…pfffffffffffffff zwaar werk hier…
ben ondertussen al kwijt waar het over ging sorry :oops: :oops: :oops:
Hier is alles goed… heb gisteren de post al rond gebracht dus heb nu een vrije dag die ik ook heerlijk benut heb met uitslapen… 9.30…
ben vandaag nog niet misselijk geweest :dance:
ga zo ff stofzuigen…en ff bakkie theeleuten…
@jose… je hebt inderdaad een leuke avond gehad… :lol: :lol: :lol: damn wat veel getypt… :lol: :lol: :lol: