1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)




"Persoonlijk-stukje"


Amy82:Ik ben Amy, 25 jaar en woon onder Rotterdam. Woon nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby's zijn webdesign, voetbal en skeeleren.

Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.
Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)
Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil, hobby's: m'n dochter en de computer

Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:
We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.
We wonen in Friesland.

Ejb: Ik ben Edith-José, 31 jaar en ben bijna 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m'n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, maar door het geven van borstevoeding ben ik nog niet ongesteld geweest.

Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).
Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!
Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.
Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.

Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.
Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.

Hellen: ik ben 28 jaar (29-6-1978) Sinds 4-2-1993 heb ik een relatie met mijn huidige man, Bert. Sinds 29-4-2005 zijn we getrouwd. Op 9 Augustus 2006 zijn we ouders geworden van onze dochter Dionne.
Ik ben werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Ik geef les aan een groep 3. (Sinds de geboorte van Dionne wel nog maar voor 1 dag per week.)
31 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dan gaan we verbouwen en verhuizen. We gaan dan weer terug naar Limburg.
Vanaf 15 februari 2007 heb ik de pil in de kast laten liggen. Helaas ben ik nog niet ongi geweest, dus een NOD heb ik niet.

Karin1981: Ik ben Karin 25 jaar (14-dec-1981) Ik ben sinds 29 september 2006 getrouwd met Erwin. We zijn in juli 2007 7 jaar bij elkaar. We hebben al maanden kinderwens en sinds deze maand toch maar de stap genomen. 6 maart was mijn laatste pil. Ik werk op een naschoolse opvang in Groningen. Erwin is procesoperator in Groningen.

Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.
woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil
en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.
mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.

Mar26: Ik ben Marieke, 28 jaar. Woon in Noord-Holland en ben al 7 jaar samen met Sander. Op 10 december 2005 is onze zoon Thijs geboren. Sinds februari gestopt met de pil om aan een brusje voor Thijs te werken. Ik werk in het ziekenhuis als I.c. verpleegkundige.

Missygirl: Ik ben Hennie de Vries ben 23 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2 jaar samen met Marcel Bekooij ook 23 jaar (mijn allerliefste vriend)...
Ik woon in het hoge noorden (friesland)...
In september heb ik mijn mirenaspiraaltje laten verwijderen en we gaan ons eerste kindje.....
mijn hobby's zijn... kokken : , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten :mrgreen:...

Nense: Ik ben Nense, 31 jr en 12 jr, waarvan 9 getrouwd, samen met mijn man.
We hopen dit jaar zwanger te worden van ons 1e kindje.
Mijn hobby's zijn onze poezen en cavia's, de paarden -> 2 mooie frieze merrie's en ben altijd wel wat aan het fröbelen.

Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.

wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het "Persoonlijk-stukje" stuur even een pb-tje

Esther, lekker hoor dat Noa naar de peuterspeelzaal kan op de dinsdagmorgen. Jij begint vast al met aftellen!

Voor je keel kan je misschien ook pepermuntjes eten, zuurtjes sabbelen, … gewoon eigenlijk ervoor zorgen dat je keel niet droog raakt.

Hoop dat het snel voorbij is.

Francis, gefeliciteerd !!! echt heel gaaf :inlove: :inlove: :inlove:

ik kan inderdaad niet wachten!

ik wacht al vanaf november, toen heb ik haar opgegeven maar er is zo’n lange wachtlijst!

ze moet eigenlijk op maandag en woensdagmorgen maar die wachtlijst is nog langer, tot na de zomervakantie, dat duurt me echt te lang dus ik heb gevraagd of er niet iets eerder vrij is en dat was de dinsdagmorgen.

hebben we in ieder geval iets.

ook voor Noa zelf hoor (het is niet alleen eigen belang) die vind het geweldig om met andere kinderen te spelen en omdat wij buitenaf wonen heb je dat hier niet veel.



ik snoep de hele dag door Noemi, vooral dropjes, mentholsnoepjes enzo.

als m’n bloeddruk normaal is mocht ik wel dropjes eten voor m’n keel zei de arts.

is idd fijn, want zodra die droog is begint het gekriebel weer.

veel water drinken is ook fijn (ook om alle drop weg te spoelen, haha)

ik ben er wel, maar ook weer niet :frowning: :-*

Hmm Esther, jij hebt nu dus zo’n heerlijke plakmond :mrgreen:

Josee, wat is er? Je bent zo :frowning:

ja best wel noemi, ik blijf tanden poetsen!



Joseetje, alles wel goed??



ik moet nu naar boven Noa moet naar bed en dan komt een vriendin om te gaan lopen.



tot later!

Esther heb je al strepsels geprobeerd?

even een dipje, komt wel weer goed :-*

Dikke :-* voor jou dan, dat het snel weer goed is!

Esther, veel plezier met het kletsen en het wandelen.



Francis, ben je al over de schok heen? :mrgreen:

Ja, ben er ook weer!



José, :-* voor jou.

EJ, leuk hoor dat Elliott zo’n deugniet is. Moet je er veel achteraan lopen om te zeggen dat hij iets niet mag, of valt het wel mee?

@Noémi wrote:

EJ, leuk hoor dat Elliott zo’n deugniet is. Moet je er veel achteraan lopen om te zeggen dat hij iets niet mag, of valt het wel mee?


Het ene moment valt het mee (dan is zijn speelgoed leuk genoeg :mrgreen: ), maar er zijn een aantal dingen die hij erg interessant blijft vinden en waar hij niet aan mag komen (meest favoriet zijn de voeding van de laptop en de kolftas) en dan is hij ook echt eigenwijs. Ik zeg drie keer nee en dan leg ik hem weg en vaak gaat hij dan direct weer terug :? . Ach, ik blijf consequent (net als met staan in zijn bedje wanneer hij moet slapen :mrgreen: ), dus uiteindelijk komt het vast goed.



Oh ja, heb weer wat Elliott gespamd op het showforum (september 2006 beebs)

Nee Francis, Strepsils nog niet, is er 1 tegen kriebelhoest?

ik hoop het…

ik was net Noa aan het voorlezen maar moest steeds onderbreken met een hoest, heel iri!



Joseetje :hug: voor jou, toch niks gebeurd dat je even in een dip zit?

ik hoop dat je er gauw weer uit bent!



Francis, kun je het al wel geloven of is het nog heel onwerkelijk?

ik heb erwin net de echo foto’s ook laten zien, die vond het heel mooi en wonderlijk om te zien.

En heb je het al aan mensen verteld, zo ja, hoe reageert iedereen?

ik vind het zo spannend voor je!!

EJ, heb de foto’s van Elliott gevonden!



Joseetje, de foto’s van Thijmen ook gevonden (kon ze eerst al niet vinden :wall: )



Esther, balen dat je je kleine meid niet meer kon voorlezen.

Hoop echt dat de kriebel snel gedaan is.



Ben quiche aan het eten, hmmmm, lekker! Had echt honger! :drool:

Ik geloof dat strepsils ook voor kriebelhoest zijn ja.



Ik ben al een gewend aan het idee denk ik maar ik was ook niet heel erg geschokt meer verrast.



Joseetje :hug:

Hihi, ik zou ook heel verrast zijn! Maarre, echt heel leuk voor je hoor meid! En idd wel logisch dat je al zo vroeg positief teste, jij maakt gewoon HCG hormoon voor 2 aan :mrgreen:



Ga je de geslachten al willen weten als ze die kunnen zien?

Francis: echt mooi om te zien :mrgreen: :mrgreen: heel bijzonder.



Joseetje :hug: :hug: ik hoop dat er niks ernstigs is…



Noemi: bijna vrijdag :thumbup: :thumbup: kan me voorstellen dat je ongeduldig bent :smiley: :smiley:



Esther: heb je straks toch 1 ochtend voor jezelf (om te beginnen)