ik kom jullie nog even succes wensen met zwanger worden. Kom hier toch niet meer zo vaak als in t begin, en lees dus niet echt meer mee. Maarja, ben dan ook de eerste zwangere van t eerste kwartaal
Francis, gefeliciteerd met je tweeling! Wat een superecho zeg, daar ben ik zelfs van in de wolken :inlove: hoe moet jij je dan niet voelen :mrgreen:
Wat een gave echofoto’s. Vooral die waar de twee samen opstaan.
Sabje: succes met het huis en met ongi worden.
Voor de rest weet ik het eventjes niet meer. Was een lange vermoeiende dag vandaag.
Heb vandaag de kelder droog moeten maken. De pomp om het grondwater weg te pompen heeft het vannacht niet gedaan door stroomuitval. Erg leuk na een dag hard werken.
O ja, Francis, wat vindt Brian ervan, of weet hij het nog niet?
Die bofkont krijgt gewoon in 1x 2 broertjes of zusjes.
echt gaaf hoor!
Ik denk dat Francis het is gaan vieren
Gerdy, balen zeg dat je dat bij thuiskomst aantrof.
Niet teveel beschadigd hoop ik?
Trouwens, hoe was het wandelen Esther?
Weer beetje bij kunnen praten?
Er was geen schade, want we zijn het wel en beetje gewend. De kelder is al vaker ondergelopen door een niet goed werkende tijdklok. Nu hebben we eindelijk de perfecte tijdklok gevonden, valt de stroom uit :shock: .
Maar omdat we de kelder al vaker onder water hebben gehad, staat er niets op de grond dat niet tegen water kan. Maar het is iedere keer zoveel werk. :roll:
Gelukkig geen schade! Natuurlijk niet leuk al dat extra werk, maar als je wasmachine of droger er nog zou staan :silenced:
Gerdy balen van je kelder, wat een gedoe dan he, om dat water er weer uit te krijgen.
Ik denk ook dat Francis het is gaan vieren, gelijk heeft ze!!!
Noemie, het wandelen was leuk, lekker even bijgekletst.
Nou, ik ga afsluiten en zo m’n nest in, op goed geluk dat ik kan slapen…
welterusten allemaal!
Ik zat idd ff aan de toastjes met mijn beste vriendin ze had een fles jip en janneke champagne mee genomen :inlove:
Brian vind het leuk voor zover hij het begrijpt hij wil nu een broertje en een zusje en die kans is 50% las ik.
Gerdy dat is mooi balen zeg, heb je nu geen water schade?? oh nee ik zie het nu nou gelukkig
francis: zondag om 19:00 is er in the womb maar dan met 2-lingen!
Kun je vast een beetje kijken hoe het straks er in je buikje aan toe gaat!
Super lief van je vriendin :inlove:
Oh tof dat gaan we zeker kijken dat had ik hoe dan ook leuk gevonden.
Goedenacht allen
Francis gefeliciteerd, super zeg :dance:
Wat zei je man?
En mooie echo zeg, super duidelijk, zat je niet te shaken.
Ik reageer andere keer weer op iedereen.
Nu beetje laat, ik heb gewerkt vanavond en heb school niet af gekregen vandaag dus moest dat na werktijd nu eindelijk klaar, en ff kijken of er nog nieuws was, en dat is er zeker, francis nog x toppie zeg.
Joseetje dikke :hug:
Gerdy balen zeg.
sterkte er mee
Slaap lekker allen
Groetjes
Ja, ik heb het nieuwe deeltje ook weer gevonden.
Francis: wat een gave echo!
EJB: doorgaan met nee zeggen. het begint hier nu een beetje vruchten af te werpen. Als Dionne aan de DVD zit en ik zeg Nee, kijkt ze me en gaat ze er nu weg! :dance: Heeft lang geduurd!
Hallo,
Hellen en ejb, en dat heb ik straks keer 2
@francis wrote:
Hallo,
Hellen en ejb, en dat heb ik straks keer 2![]()
:lol: :mrgreen: Succes! :mrgreen: :shifty:
Zo ik heb net een stuk gelezen op internet wat ik beter niet had kunnen doen dat ging over de verhoogde risicos bij een meerling zwangerschap en de risicos zijn bij sommige dingen zelfs 7 tot 10 keer zo hoog Ik ben gelukkig jong en gezond ik ben al 3 maanden gestopt met roken dus dat zit wel ok. Nu er 2 in mijn buik zitten ipv 1 wil ik ze allebei gezond op de wereld zetten!!! Ik ben echt helemaal verliefd :inlove: op deze babys :inlove:
Internet is een geweldig medium. Het heeft een keerzijde: Je komt ook vanalles tegen wat je misschien beter niet had kunnen weten. Natuurlijk brengt een meerlingenzwangerschap extra risico’s met zich mee, maar het is allemaal zo relatief. Er wordt op zo’n site verteld wat er allemaal mis KAN gaan. Persoonlijk denk ik dat als je goed voor je zelf blijft zorgen, je het beste voor je kindjes doet. (dus niet sporten en lange afstanden rennen als je lichaam aangeeft het niet te kunnen).
Ik vind dit een beetje het zelfde als als je de bijsluiter van medicijnen lees: Je wordt acuut nog zieker van alle mogelijke bijverschijnselen.
Dus probeer het een beetje uit je hoofd te zetten en geniet zo veel mogelijk van je zwangerschap. En luister goed naar je lichaam!!!
Gerdy je hebt helemaal gelijk maar het is wel een beetje moeilijk hoor, toen ik gisteren naar het echo bereau reed was ik er mee bezig of ik wel leven zou zien of het misschien niet al misgegaan zou zijn en toen zag ik er ineens 2 :mrgreen:
Ik snap je wel hoor francis. Ik heb de opleiding voor verzorgende gedaan en daarna nog de opleiding voor psychiatrisch verpleegkundige (niet afgemaakt). Tijdens die opleidingen kregen we de lessen ziektenbeelden. Ik heb daar een tijdje last van gehad. Meende dat ik elke ziekte had als ik iets voelde. Na een tijdje ebt dat wel weer weg. Natuurlijk wil je het allerbeste voor je kindje(s). Maar ik wil alleen maar zeggen dat als je gezond leeft je kindjes niet zoveel gevaar lopen. Probeer er vooral van te genieten. En je hebt tenslotte lang niet alles in de hand. Wel goed, dat je gestopt bent met roken. Heb je er geen moeite mee?
Nee ik had er helemaal geen moeite mee om te stoppen maar ik had op uitzending al de balen van het roken en besloten dat als het er op zat ik zou stoppen en dat heb ik ook gedaan en het ging prima :mrgreen: