1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)

Ik zal trouwens ook eens mijn buik op de foto zetten want dat gaat ook nergens over :stuck_out_tongue:

francis: tuurlijk is er meer risico, maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed.

Je krijgt nu meer controles, meer echo’s ( :dance: ). Kortom je gaat hartstikke goed in de gaten gehouden worden.

Komt helemaal goed hoor meis :hug:

by the way denk ik dat je bevallen in december wel op je buik gaat schrijven, dat gaat november worden (en heel mischien zelfs oktober, maar ga maar uit van november)

Joseetje als ik het op mijn buik schrijf gaan ze er misschien wel naar luisteren :mrgreen: Ja dat had ik zelf ook al bedacht :mrgreen: maar dat komt alleen maar beter uit eigenlijk :stuck_out_tongue: meeste tweelingen komen met 37 weken.

november dus :dance:

Maar ga daar niet automatisch van uit! Ik wil niet negatief gaan doen hoor, maar de tweeling van mijn vriendin is lekker blijven zitten tot 41 weken en 2 dagen. En dan te bedenken dat het nr. 3 + 4 waren. Ze heeft de gyno gesmeekt om een inleiding. Maar de gyno had zoiets van:“als de kids het goed blijven doen, dan wachten we rustig af”. Maar je hebt gelijk. De meese tweelingen worden rond de 37 weken geboren.

Nou in mijn geval hoe langer hoe beter toch :smiley:

@Hellen wrote:



EJB: doorgaan met nee zeggen. het begint hier nu een beetje vruchten af te werpen. Als Dionne aan de DVD zit en ik zeg Nee, kijkt ze me en gaat ze er nu weg! :dance: Heeft lang geduurd!


Nou, daar hoop ik dan ook maar op. Dat aankijken doet Elliott wel, maar dan is het vaak lachen en dan toch doen. En ik hou dus altijd mijn gezicht in de plooi (als ik ook ga lachen dan blijft hij het zeker doen). Heel af en toe houdt hij wel op en er zijn een paar dingen die ook favoriet waren (de Playstation bijvoorbeeld) waar hij inmiddels al bijna nooit meer aan komt, maar we zullen zien.



Francis, idd, jij hebt dat straks x2 :mrgreen: . En niet teveel zorgen maken hoor, er gaan ook heeeeeel veel tweelingzwangerschappen heel goed (bijnde mei-mama’s 2007 is kort geleden nog een hele gezonde tweeling geboren. En ja, buikfoto!!!



Ik ben nu denk ik een maandje 's nachts aan het bijkolven omdat ik per sé negen maanden volledige bv wilde halen (en ik dus minder kolfde op het werk dan Elliott dronk) en ikke is trots :mrgreen: , de kleine vriezerla zit helemaal vol met bv :dance: (als ik zo door ga, ga ik mss wel 10 maanden redden)

De kleine man is een stukje langs de salontafel aan het lopen en wanneer hij uitgewandeld is gaan we even boodschapjes doen (taartingrediënten!! :mrgreen: )

hoi hoi



heb weinig te melden :lol:



net is er een november mama op visite geweest was gezellig

Angel, Dat klinkt gezellig :smiley:



Ejb, Knap hoor zolang kolven ik heb het maar 4 weken kunnen doen Brian spuugde alles eruit en bij mij ging het ook heel pijn doen omdat hij niet goed kon happen

Wat is het hier rustig zeg!

ja inderdaad.



ik verveel me trouwens rot vandaag :eh:

Gaat het al beter met je?

ja ben weer uitgedipt,

een goed nachtje slapen kan wonderen doen. het is ook te idioot voor woorden waarom ik een dip had.

emmertje was even vol zullen we maar zeggen :angel:

Ha ha nou ik raak dan niet in een dip ik ontplof dan altijd :mrgreen:

@francis wrote:

Ha ha nou ik raak dan niet in een dip ik ontplof dan altijd :mrgreen:




:lol: :lol: bekend ik ben gisteren ontploft rot buren…

hahahahaha.

wisten jullie dat baby’s bloedserieus kunnen kijken als ze aan het poepen zijn? om te gillen zo leuk :mrgreen:

:lol: :lol: Luna liep dan meestal rood aan hahahahahahahaha

hahahha thijmen ook wel, maar die oogjes van hem: net of ie zeggen wil don’t mess with me.

en dan dat pers-geluidje erbij whahaahaahaa

Brian ging ook altijd midden in de kamer zitten of staan zo van kijk mij!