1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)

hahahahaa straks heb je duopoepers whahaha :lol:

:lol: :lol:

idioot eigenlijk, hoe vies het ook stinkt enzo, ik ben altijd weer supertrots als het Thijmen gelukt is om lekker te poepen :inlove: :lol:

Zal ik eens iets toegeven :oops: Ik vind het echt niet tof om poepluiers te verschonen ik vind het zoo stinken kan er niet goed tegen Marco deed het bijna altijd als hij er was :stuck_out_tongue:

Ja kom maar met de opmerkingen…

zo vind ik het heel vies als thijmen spuugt, ja zelfs babymelk.

Ik vind het smerig kan er niets aan doen.



Randy houd niet poepluiers, ik niet van spuug…zo hebben we allemaal iets :wink:



francis van mij geen opmerkingen hoor, kun jij toch niets aan doen.

als thijmen gespuugd heeft en ik kan het naar randy toe schuiven dan doe ik dat.

net zo dat randy de poepluiers naar mij toeschuift.

ja uh Francis dat kan niet toch enzo :lol: :lol: ik heb gewoon het geluk dat mijn reuk beschadigd is :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Ik bedoelde meer de opmerkingen zxoals: Nou heb je ze straks dubbel haha :mrgreen:

ja das een feit, straks heb je ze dubbel.

maar daar is ook wel weer overheen te komen hoor

@Angel & Luna wrote:

ja uh Francis dat kan niet toch enzo :lol: :lol: ik heb gewoon het geluk dat mijn reuk beschadigd is :wink: :mrgreen: :mrgreen:


Heb ik ook, scheelt echt een hoop volgens mij!

Hier houdt hubbie absoluut niet van poepluiers, mij maakt het niet zoveel uit, hoewel er af en toe eentje tussen zit :sick: .

Ben lekker taart aan het bakken voor hubbie zijn verjaardag morgen, nu een appeltaart, straks een cheesecake. Als ze lukken (heb het allebei nog niet eerder gemaakt, hoewel, ooit lang geleden een keer een appeltaart en toen had ik de schijfjes appel te dik gesnede, was niet zo geslaagd), ga ik ze morgen waarschijnlijk nog een keer vers maken. Appeltaart zit nu in de oven :drool: :wink: .

Francis, hier ook een hekel aan poepluiers hoor! :oops:

En ik kan ook niet tegen :sick:

Dan ga ik zelf bijna over m’n nek.



Erg he…

tssssss eshter jij bent erg, daar valt francis bij in het niet :naughty: :lol:

Ja ik weet het.

Ik doe het wel hoor.

Tuurlijk, want ik ben bijna altijd alleen met Noa thuis.

maar het is m’n hobbie niet.

Mijn moeder snapt dat niet, die zegt, je houd toch van je kind, het is je eigen kind, dan moet je daar toch tegen kunnen.

Tja, nou maar ik vind het gewoon geen pretje.



Ach ja, iedereen heeft wel wat he. :wink:

nou ik vind het ook smerig dat :sick: dan…Thijmen heeft 1 keer buikgriep gehad, nou wat was ik toen blij dat hij alleen melk had gehad en zelfs die geur vond ik al smerig :sick:

poepluiers vind ik dan nog wel gaan, maar ja het ruikt natuurlijk niet naar rozen :mrgreen:



Ik vind ook dat het niets met houden van te maken heeft hoor.

Tuurlijk houd ik van Thijmen, maar daarom stinken zijn keutels nog wel.



zo heeft iedereen wat :mrgreen:

trouwens alweer 19 weken esther wat gaat het hard :dance: :-*

Het maakt mij allebei niet uit. Poepluiers niet en ook braaksel niet. Natuurlijk ruikt het niet lekker, maar het doet me erg weinig. Is wel vreselijk handig moet ik zeggen. Mijn ex kan echt niet tegen braaksel, dus daar zorgde ik altijd voor. Maar als de kids nu bij hem zijn en er is er een keertje eentje ziek, dan heeft die vet pech!!!



Ik ga eten koken en de kids lekker op tijd naar bed brengen vanavond. Zijn gisteren met opa en oma mee geweest naar de verjaardag van hun nichtje. Waren laat thuis. Kelly heeft haar slaap hard nodig, omdat die naar school moet. Dus vannacht moet ze een beetje bijtanken.

En ik krijg vanavond bezoek, dus ik kom vanavond niet Kokken. Misschien als het bezoek de deur uit is en lief nog niet terug is van repetitie blaaskapel. Anders tot morgen een keertje.



Wordt lachen vaavond/morgen. De hoefsmid komt om de hoeven van de ezel te kappen. Nu straks eerst even het beestje vangen voor het hoofdstel aan te doen. Ben benieuwd of het gaat lukken. Het is en blijft een ezel. En dan morgen met de hoefsmid :mrgreen: :mrgreen:

Ja, time flies Joseetje, al bijna weer op de helft! :dance:



het gaat echt hard!

Hmm, kots en poepluiers. Tja, dat had ik beter niet gelezen, want ik moet nog eten … :mrgreen:



Ik weet alleen dat ik het van andere kindjes heel erg vind stinken. Van die van mezelf weet ik het nog niet 8)

Gerdy, veel plezier met je ezeltje :mrgreen:



Esther, ben ik gelukkig niet de enige die er niet van houd. Ik moest het ook doen toen Brian 4 maanden was ging mijn man voor een half jaar op uitzending naar Bosnie dus ja er zat niets anders op :stuck_out_tongue:



Joseetje leuk he buikgriep, Brian heeft het meerdere malen weken achter elkaar gehad :stuck_out_tongue:



Ejb zijn je taarten gelukt??



We krijgen morgen al om 12 uur vrij :mrgreen: echt beter kan ik ff slapen.

Wij gaan zo lasagne eten :drool: Ik word me nu snel dik das echt erg gewoon :silenced:

He dames er zijn er toch veel die geen kwartaal stopper willen zijn omdat het te druk is ik vind het hier juist super gezellig :mrgreen: