1e kwartaal 2007 stoppers | al 14 zwanger nog 8 tegaan (11)

ik heb wel gelezen dat je die ook hebt, maar je merkt vanzelf wel wanneer je die nodig hebt denk ik?

bigsby ik hoop echt dat je geen last van striemen zult krijgen.

een beetje rek kan een tattoo wel aan denk ik, maar striemen zullen het er niet mooier opmaken

denk het ook wel :think:

Ik heb een soort triabal band om mijn arm. en honger :?

:lol: :lol: dan moet je eten Francis :stuck_out_tongue:

eetse francis.

trouwens zullen striemen wel weer lichter worden, maar het gaat dus nooooooooooit meer weg

(en ik kan het weten :shifty: )

ik ook Jose ik heb ook een zebraprintje :?

Francis wat super trouwens dat jullie een tweeling krijgen!!! Lijkt me geweldig.

Ik ben by the way 16 januari uitgerekend, dus een maandje na Thijs zijn 2e verjaardag.

Gek idee ineens weer dat je zwanger bent!! Soms moet ik weer ff naar de test kijken.

Het gaat al hard met het eerste kwartaal stoppers, zet het zo voort!!!

Spreek jullie weer Liefs Mar

Francis, gewoon eten dan. Tja, je moet nu voor 3 eten :mrgreen:

Whahaha, sorry, vind het zo leuk dat je een tweeling krijgt.

1 per keer is voor mij meer dan genoeg 8)

daar zie ik ook wel tegen op… nou heb ik al wat straie op mijn heupen ivm aankomen toen ik overging op een andere pil maar dat kun je redelijk verbloemen zomerdag…maar op je buik niet…

ga gewoon mijn buik enzo insmeren… baat het niet dan schaadt het niet… is mijn motto…

heb trouwens laatst gedroomd over straie en die heb ik laten opvullen met botox… :wall: :wall: :wall: :wall: hahaha…

Missy: goed idee, botox, staan je heupen helemaal strak :lol: :lol:

Joseetje: dan moet ik er een overeen laten zetten anders is het ook geen gezicht :think: :think:

Missy ik woog toe ik begon met Brian 65 en aan het eind 84 en ik had alleen wat op mijn bovenbenen maar heel weinig. er is dus hoop :smiley:

Ja ik heb al gegeten :oops: maar het borreld echt van de trek :?

Francis: eet nu een banaan…

pas op voor obstipatie

ik zal zo eventjes een foto van mijn zebraprint laten zien

op… eet nu en boterham met kaas…

Ik ben benieuwd Joseetje :smiley:

Francis: wel goed voor 3 eten hé? wat kunnen we je lekker plagen nu :mrgreen: :mrgreen: vind je toch niet erg?

hmmmz heerlijk krijg spontaan weer honger… :wall: :wall: :wall: maar heb al gegeten…

en ik snapte zelf ook niet hoe ik daar bij kwam met die droom… maar het resultaat mocht er wel wezen… :oops: :oops: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nee hoor jullie mogen me plagen als ik ga huilen zeg ik het wel

schuiven we het mooi op de hormonen…lees de extra hormonen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hmm, heb net ook mijn 2 boterhammetjes met choco op (de pindakaas was op :? ), achja, dit was ook wel eens lekker.

Heb net een mooie foto gemaakt al zeg ik het zelf.

Foto weggehaald