Luna, fijn dat je er weer bent. Succes bij de gyn. Hopelijk kan hij je verder helpen zodat jij je ook gauw bij de zwangeren kan scharen!
Francis, wat een rust op het forum in ene . Ik had ook een drukke avond. Ben nu even online en duik zo mān bed in. Fijn dat het bad al zo goed als klaar is. En wel straks die foto plaatsen he!!
Welterusten!
Francis, ik wachte zo lang met testen omdat ik vorige keer 6 dagen overtijd was. En ik dacht als me lichaam weer eens dat geintje uithaalt loop ik voor niks te testen en daar had ik niet zoĆĀ“n zin in.
Weltrusten allemaal ik ga ook me bedje in!
Liefs
Vientje
waw gaat nu heel hard hierzo met zwangeren en klets miepen
mar en vientje gefeliciteerd
fietje ik duim voor je
ik ga nu slapen heel lang slapen
gr loessie
goedemorgen allemaalā¦
@vientje⦠:dance: :dance: :dance: meid gefeliciteerd wat ontzettend leuk voor je⦠:dance: :dance: :dance: :dance: :-
@luna⦠welkom terug meid⦠hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus⦠:hug: :-
@jose⦠vond je foto eerlijk gezegd nog wel meevallen⦠als ik aan je enorme buik denk⦠:think: :think: :think: of ben ik nu iets te optimistisch :lol: :lol: veel plezier in tha place to be⦠friesland :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: en ik zwaai wel ff groetjes aan je ouders en aan je broers mocht je die nog zien⦠:-* :-*
nou vanochtend was de misselijkheid op zijn top met als resultaat boven de wc pot hangen⦠:? :? :? hoop dat het bij 1 x blijft⦠voelde me wl gelijk een stukje beter⦠herkennen jullie dat ook???
heb vanochtend nadat marcel de deur uitgegaan is (moest een extra ochtenddienst draaien ivm hemelvaartsdag⦠hij hoeft dan dus maar 3 nachten te werken :dance: :dance: :dance: ) het hele huis ff gepoetst moet zo alleen nog was opvouwen en ff boodschappen doenā¦
goedemorgen, even een ego update
vanmorgen weer een test gedaan, het blijft een vaag streepje, maar verschijnt wel binnen 5 minutenā¦
de test die ik gebruik moet binnen 15 minuten afgelezen worden.
tja misselijkā¦zeer herkenbaar. probeer als je in bed ligt alvast wat te drnkne en wat kleins te eten, dan valt het wat meer mee.
vast wel een lieve man die voor thee en beschuit wil zorgen toch???
fietje als ik het zo hoor dan zou ik zeggen dat je zwanger bent maar zou voor de zekerheid vandaag een andere test kopen van een ander merk⦠maybe clearblue??? die zijn zoals ik het begrepen heb enorm gevoeligā¦
voor je meidā¦
normaal haalt marcel wel wat eten op 'sochtends maar hij moest nu op 5 uur de deur uit dus das een beetje lastig :lol: :lol: :lol: maar heb net weer ff een broodje gesmeerd aangezien ik wel wat trek krijg nuā¦(heb ook niets meer in mijn maag)en een beker rooie bos thee⦠maybe dat het helptā¦
:naughty: nee hennie je begrijpt het verkeerd, ook al gaat hij om 5 uur de deur uit, dan nog hoort hij een beschuit oid naast je bed klaar te leggen.
Ik herken het wel, na gedag tegen de wc te hebben gezegd voelde ik me even beter, maar daarna begon het hele circus weer overnieuw :wall:
jah⦠maar dan roep ik tegen hem ben zwanger niet invalide
hahaā¦
hij zou het zou doen hoor maar ik heb het hem niet gevraagdā¦
heb net een beker thee op en een broodje maar voel me niet helemaal up to dateā¦
ga ff mijn haar doen en ff geld bij elkaar schrapen en ff zien wat we allemaal moeten hebben want moet zo boodschappen doenā¦
paps staat zo voor de deurā¦
@jose⦠ben je al in friesland of ga je nog weg??? :-*
Fietje, spannend. Klinkt wel erg zwanger ā¦
Vandaag anders nog een test kopen en die maandag of dinsdag doen? Dan is het HCG hormoon weer wat gestegen?
Missy, balen dat je weer hallo moest zeggen tegen de wcpot (nouja, gelukkig dat je het nog tot daar gered hebt ).
Joseetje, heel fijn weekend in Friesland!
EJ, hoe was het feestje van hubbie? En hoe waren de taarten?
Francis, veel plezier met je broer vandaag. Hoop dat het bad snel helemaal af is.
Joehoeeee, slaapkoppen!! Wakker worden!!
Vientje: gefeliciteerd!
Fietje: Het klinkt als zwanger. Alvast een klein gefeliciteerd voor jou?
Hier weinig te melden, maar ik wil even laten weten dat ik wel probeer mee te lezen.
Fietje: dat klinkt wel als zwanger hoor :mrgreen: alvast voorzichtige felicitatie en misschien idd ff met clearbleu ofzo testen?!?
Goedemorgen, Ik werd vanmorgen wakker stonden er 2 tostys naast me :mrgreen:
Fietje, Spannend hoor ik zou idd gewoon f een andere test halen van een ander merk :thumbup:
Joseetje als je dit nog leest veel plezier vandaag
Missy zijn de kasten al vol?
Noemi, In het weekend slaap ik altijd uit ik moet er door de wek al zo vroeg uit :mrgreen:
Vientje en Mar, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!
Geniet ervan!
En Fietje, spannend voor jou zeg.
ik hoop voor je dat het raak is en dat de test inderdaad positief is.
een streepje is een streepje he, ook al is hij vaag.
dus alvast voorzichtig gefeliciteerd voor jou!
Verder volg ik het even niet meer allemaal, ik moest zoveel bijlezen dat ik het meeste weer vergeten ben.
O ja, Noemie, fijn dat er een eitje was te zien, klussen maar!!
zal voor je duimen!
Fietje ook hier draaien de duimen voor je
Missy balen dat je zo :sick: bent. Ik hoop voor je dat het niet te erg wordt.
Francis jij eet al lekker voor 3 zo te lezen!
zonder jullie reactie gelezen te hebben, heb ik net in de stad een clearbleu test gehaald, en ja hoor :dance: :dance: :dance: :dance:
een dikke plus binnen de minuut⦠manlief zie ik vanmiddag weer, maar ik had hem al verteld dat ondanks dat de testen tot nu toe niet bijster duidelijk waren, ik wel het gevoel had dat het raak zou zijn.
ik zit nu in het huis van mijn ouders. die zijn weg, maar we hebben vanmiddag een bruiloft hier in de buurt, dus ik neem dadelijk even een lekker bad (hebben we thuis niet) en ga even lekker ontspannen. nu eerts even kokken, todat anna lekker diep slaapt!!
Fietje
Fietje GEFELICITEERD!!!
p.s. wat is je uitgerekende datum?
14 januari⦠en dag nadat anna 2 jaar wordt :shock:
:mrgreen: :mrgreen:
hey meiden,
al een hele tijd geleden dat ik online ben geweest hierā¦
Maar wel veel goed nieuws gelezen; aan allen die zwanger zijn; dikke proficiat
Aan wie nog āklustā; veel succes en dat je vlug zwanger mag zijn
Hier niet zoān goed nieuws; vorige maand heb ik een miskraam gehadā¦
Liefs Petra