Fietje, gefeliciteerd!!
Petra, wat een verdrietig nieuws
Wat een goed en slecht nieuws in korte tijd…
Fietje gefeliciteerd!! Dus het vage streepje was toch raak!!
Geweldig!
Petra,wat naar voor je.
Hoe is het verder met je, ben je er lichamelijk weer een beetje bovenop of is het nog maar kort geleden?
Fietje Gefeliciteerd :dance:
Petra, Dat is vervelend om te horeg zeg ik hoop dat het snel beter met je gaat :hug:
PEtra: jeetje wat een verdrietig nieuws :hug:
Fietje gefeliciteerd!
Petra, heel erg veel sterkte! Hopelijk voel je zelf al weer een beetje beter want dat gaat niet in je koude kleren zitten. :hug:
Jeetje het gaat nu wel heel erg hard met de zwangere zeg.
Vanochtend voor de zekerheid weer een testje gedaan want we konden het nog neit helemaal geloven en deze sloeg dus weer heel erg hard zwanger uit. Nu ga maandag maar de HA bellen. Zeg weten jullie dat eigenlijk ik heb een keizersnede gehad maar de zwangerschap is heel erg goed verlopen moet ik dan naar een verloskundige of moet ik dan naar een gyn? Ik weet het eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat ik normaal kan bevallen, dat waren ze me toen nog heel erg specifiek komen vertellen. Dat kwam de gyn die afgelost werd tijdens mijn bevalling nog speciaal voor langs om te kijken hoe het ging met me en de kleine en dat te vertellen. Misschien weet de HA me wel meer te vertellen maandag.
Liefs
Vientje
@Fietje, van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
@Petra, sterkte meid. :hug:
@Vientje, volgens mij kun je gewoon bij de VK onder behandeling. Het hangt er ook een beetje vanaf wat de reden van de keizersnee was, maar meestal zul je gewoon naar de VK kunnen. Als je het niet zeker weet, zou ik het even navragen.
@fietje… :dance: :dance: gefeliciteerd meid wat ongelooflijk leuk voor je… :dance: :dance:
@petra… meid dat is verdrietig nieuws… wil je bij deze ff een dikke knuffel geven… :-* :hug: :hug: :hug:
tot nu toe is het bij 1 x overgeven gebleven maar ben de hele dag al raar op de maag alsof ik elk moment weer moet…
maar tis uit te houden tot nu toe…
ga ff de stad in met marcel voor moederdag… :-*
fietje: gefeliciteerd!!!
petra: sterkte meis :-* :hug:
vientje: je mag volgens mij gewoon bij de vk, wel zul je zeker weten in het ziekenhuis moeten bevallen, maar daar mag tohc gewoon de vk bij? gewoon anders even naar een vk bellen, dan weet je het snel genoeg
hey hennie weet niet of je dit leest, maar ben je vanavond of morgen mischien thuis? :mrgreen:
vervelend dat je zo misselijk bent, al is het wel en heel goed teken :-*
oooh meiden ik vind het zo spannend, ik kwam net van de wc en zag ik dat slijm aan het verliezen was, iets wat kan duiden op de eisprong, nu hebben we gisteren geklust en het zou dus heel goed kunnen zijn dat we optijd waren
morgen anders voor de zekerheid nog maar een keer klussen, ik hoooo het toch zoooooh
Jose: ik hoop dat jullie optijd hebben geklust hoor
Missy, heb je iets kunnen vinden in de stad voor moederdag?
Joseetje, spannend! Hoop dat je op tijd geklust hebt!
@jose… jah wij zijn vanavond en morgen wel thuis…
why???verveel je je???
en jah… heb maar een bossie bloemen gekocht… de spulletjes die ik in mijn hoofd had voor mijn moeder waren er niet meer en voor mijn schoonmoeder kon ik niets bedenken…dus dan maar ouderwets…
ja beetje wel ja :mrgreen:
hoe laat hebben jullie morgen de moederdagvisites gehad?
Nou ik heb het weer voor elkaar hoor had mezelf zo over de jank dat ik in staat was naar het ziekenhuis te rijden, ik had gisteren ineens het gevoel dat er iets fout zat en omdat ik dacht dat als ik dat dacht het dan wel zo zou zijn…maakte ik het alleen maar erger, inmiddels is het gezakt en kan ik weer normaal doen :?
wij hebben voor 2 uur de visites afgelegd…we blijven nooit zo super lang met zulk soort dagen… kom er minstens 1 a 2 keer in de week dus :lol: :lol: :lol:
@francis… meid wat vervelend dat je ineens zo’n gevoel kreeg dat het fout zat… denk dat het de hormonen zijn en een beetje angst… :hug: :-*
Fietje gefeliciteerd! :dance:
Francis jezelf niet gek maken hoor! Positief blijven denken :hug:
Joseetje, spannend ik ga voor je duimen :thumbup:
Petra sterkte meis :hug:
Noemi: wij hebben 4 katten :mrgreen: We hebben voor mijn moeder een aparte vaas en een bos bloemen gekocht, dat is wat ze wou hebben :mrgreen: en als oma cadeau hebben we een boekje met 'hoe wordt je de beste oma’en dat ook voor opa :lol: :lol: :lol:
Heb jij wel goed geklust vandaag?
Francis: vreetzak :mrgreen: :mrgreen: goed voor 3 eten hoor!!
Probeer je niet zo druk te maken hoor, je hebt toch gehoord dat alles goed met je beebies is? nen iet teveel denken aan wat er mis kan gaan.
Luna: leuk dat je er weer bent:D
Missy: dus jou tijd boven de wc pot is aangebroken:mrgreen: :mrgreen: ik hoop voor je dat het eenmalig was
Fientje: Gefeliciteerd!!!
Petramvalexi: wat een vervelend nieuws zeg een :hug: :hug: voor jou
Joseetje: wat spannend zeg!! doe voor de zekerheid nog maar een keer hoor:mrgreen: :mrgreen:
Wij hebben lekker gewinkeld vandaag, vriendje heeft een heel mooi pak erbij, en wat zomerkleding. En ik heb een rokje met een bloesje gehaald en wat zomerrokjes :mrgreen: :mrgreen: Het was wel erg vermoeiend, de moeheid is de laatste tijd er wel ingeslagen. De rest van de avond (als ik lang genoeg wakker blijf) maar lekker op de bank hangen.
hennie: uurtje of 3 morgen doen?
Francis: relax meid! en als dat echt niet wil, lekker naar het ziekenhuis rijden, beter 10 keer teveel dan 1 keer…
:hug:
Francis, rustig aan hoor meid!
Missy, bloemen zijn altijd leuk.
Bigsby, 4, leuk! Ik wil er ook nog wel een 4de bij :oops: :mrgreen:
Leuke cadeautjes heb je trouwens gekocht.
Enne, we hebben goed geklust :inlove: Gisteren en vandaag al :inlove:
Maar voel nog niets van eisprong ofzo … dus vrees dat ik misschien geen eisprong ga krijgen Hoewel, als ik zou rekenen dat ik een cyclus van 32 dagen heb, dan zou ik 16 mei een eisprong moeten hebben …
Even afwachten nog dus.
Joseetje, veel plezier morgen bij Missy!
Missy, veel plezier morgen met Joseetje :mrgreen:
Even kort (heb nog helemaal niets gelezen en we krijgen zo weer visite), ben voor het eerst weer ongi geworden vandaag, dus we kunnen vanaf nu weer gericht gaan klussen :dance: !!!
:dance: