Meteen maar even me banner aangepast.
Misschien een beetje voorbarig maar je weet maar nooit!!!
Liefs
Vientje
Vientje: GEFELICITEERD!!
gaat hard zeg he ineens :mrgreen:
Maakt toch niet uit dat je het er over hebt. Je loopt nu op roze wolkjes, dus dat is logisch eh!
oeps geloof dat iedereen in januarie op 2007 staat hahahahahahahahaha
even een update, zit nu op mijn werk, waar ik over het algemeen meer tijd heb om te Kokken dan thuis :oops:
afgelopen dagen eendrietal testen gedaan. de eerste twee verscheen een lichte streep na een minuut of 20
vanmorgen na een minuut of 15
ik weet dus eigenlijk nog niet waar ik aan toe ben, maar zolang ik geen :twisted: :twisted: zie, heb ik wel hoop.
verder heb ik wel een hoop klachtjes… dus, wie weet
Vientje, ook al zwanger (was te verwachten he???) gefelicteerd, en ook een tweelingmama er bij!! wat spannend!
Fietje
is dat wel binnen de tijd dan fietje? dat 20 en 15 minuten
dat ding van de DA zei dat het niet langer mocht duren dan 10 minuten met aflezen. Omdat het daarna niet meer geldig is.
Hij sloeg ook meteen uit, dus dat was wel een goed teken.
Liefs
Vientje
fietje als ik jou was zou ik wachten tot je een week overtijd bent en dan nog eens testen.
als die dan geen uitsluitsel geeft zou ik naar de HA gaan, een bloedtestje is zo gedaan lijkt mij :think:
zo iedereen van januari is nu in 2008 uitgerekend :mrgreen: :mrgreen: ipv 2007 :lol: :lol:
Noemi: leuk foto :mrgreen: heb je 1 kat?wij willen je het weekend niet zien hier, je mag alleen maar klussen :liar: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga morgen shoppen voor bruidlofts kleding samen met vriendje (hij wil ook een nieuw pak) en zondag gaan we naar mijn ouders, en gaan het ze ook gelijk vertellen, ben zo benieuwd hoe ze reageren. Verder wil ik het een beetje rustig aan doen als dat gaat lukken.
Joseetje: je ziet ze dus nog wel goed? ik hoorde dat je er ook niks aan kan doen/voorkomen, smeren helpt ook niet toch?
Jij moet dus ookk nog flink aan de klus of kunnen we nu alleen nog maar :thumbup: :thumbup:
Vientje: wat leuk!!! gefeliciteerd!! :mrgreen: :mrgreen: het gaat echt goed hier :dance: :dance:
Fientje: spannend!! afwachten dus? ik :thumbup: :thumbup: voor je
Van harte gefeliciteerd Vientje!!! :dance: :dance: :dance:
Ik duim voor je Fietje!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Bigsby, veel plezier met shoppen morgen, maar dat zal wel lukken :mrgreen:
Vientje, Gefeliciteerd :dance: zie je waarom wachtte je zolang met tsten?? wet je hubby het inmiddels?
Fietje, Hier word voor je geduimd :thumbup:
Joseetje, Ik schrok wel een beetje van je foto :oops: maar het is dus al een beetje minder gelukkig maar.
We hebben net gegeten spinazie met speklapjes lekker hoor ik heb nu ff geen honger :mrgreen:
Bigsby, nee we hebben 3 katten :inlove:
Leuk hoor shoppen! En mooi moederdagscadeautje voor je moeder (of moet ik nou omadagcadeautje zeggen :mrgreen: )
Francis, blij dat je geen honger meer hebt, hihi.
Ikke ook maar vanavond staan er wel toastjes op tafel :mrgreen:
Whahaha, Francis, je bent hilarisch :mrgreen:
Hallo allemaal,
Ben al heeeeeeeeeeee lang niet meer geweest. :oops: Zag het even niet meer zitten met die stomme cycli van mij. Ben maandag naar de ha geweest en kreeg meteen een verwijsbrief voor de gyn. Kan gelukkig 23 mei al terecht. Ga weer proberen mee te schrijven met jullie.
(maar dan moeten jullie overdag niet te veel kletsen hoor
Alle zwangeren gefeliciteerd :dance: Ik hoop dat ik jullie voorbeeld snel mag volgen.
XX
Luna: fijn dat je er weer bent en fijn dat je al zo snel naar de gyn toe mag
Luna, heerlijk dat jij nu ook naar de gyn mag. Hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt ivm je cyclus!
Luna, welcome back :mrgreen:
Mijn broer komt morgen op bezoek die is hier al een tijdje niet gewest dus dat is wel leuk.
Marco heeft net de laatse randjes van het bad gekit dus nu is het af ik zal alleen pas een foto plaatsen als het scherm er ook hangt dan is het echt…
HEY waar zijn jullie nou