1e kwartaal 2007 stoppers | al 10 zwanger nog 13 tegaan (9)

Noemi ik denk dat het geen kwaad kan maar misschien morgen toch ff bellen?

Mja, doordat ik nu een nieuwe collega bij me heb zitten die alles afluistert, kan ik niet meer bellen :?

Hier ff een update van de vloer en let niet op de gaten langs de muur er komen toch 9 cm hoge plinten :mrgreen:

Noemi mobiel bellen buiten of op de wc?

Mja, ga dat doen denk ik, of ik stuur de gyn een mailtje (heb zijn mailadres gekregen).

Pff, hubbie zou maar even weg zijn … maar hij is nog steeds niet thuis, avondschoolproject loopt uit, want het werkt niet :frowning:

Francis: mooie vloer :thumbup:

zo dan ga ik nu ff aan het lijstje zitten weer…

iemand nog iets van lily77 gehoord?

angel mijn nod moet trouwens 29 april zijn

Ja en wat een rommel he… :?

Joseetje je uh nu heb ik hem net klaar :stuck_out_tongue: :wink:

Francis: dat hoort erbij kijk ik niet eens naar :mrgreen: gaat gelijk eens de rommel bekijken op de foto :stuck_out_tongue:

Had niet eens echt rommel gezien, maar nu … :mrgreen:

Ziet er mooi uit hoor Francis! Het eindresultaat zal ook echt prachtig worden.

hahahahahahahaha ja idd nu ze het heeft gezegt je mag weleens opruimen voor je een foto maakt :stuck_out_tongue: :wink: :lol: :lol:

je staat ertussen hoor Joseetje :wink:

HAHAHAHA ik bedoelde ook meer in de rest van het huis maar daar zal ik maar geen foto van makenen dat stomme gat van de oude schouw daar staat normaal de tv voor :mrgreen:

:lol: :lol:

Ik ga slapen. Trusten allemaal :-*

goedemorgen… hier ben ik ook weer…marcel is weer naar het werk… dus dacht ff snel op kok kijken en dan nog maar ff 2 uurtjes slapen want ik ben nog moe :shifty: :shifty: :zzz: :zzz: :zzz:

@francis… mooie vloer… enne die rommel boeie dat hou je toch… moet eerst een rommel worden voor het mooi word toch :wink: :wink:

ben benieuwd naar het eind resultaat…

@hellen… ben blij voor je dat je je voorspelling hebt en hoop ook dat ie uit komt… zal zo nog ff zien in dat topic… :mrgreen:

@angel… volgens mij heb je aardig wat werk aan het lijstje of niet??? :think: :think: :think: :think: misschien makkelijk om de taak wat te verdelen ??? dat er 2 mensen die het lijstje wat bijhouden en jullie onderling wat afspraken maken ofzo… gewoon ff een ideetje…

@noemi… persoonlijk kan ik me voorstellen dat je wilt beginnen met de clomid en dus de ongi wilt opwekken…maar zou idd voor de zekerheid ff bellen… en als de gyn het goed vind snel beginnen meid… :pray: :pray:

nou… mensen denk dat ik het bed nog ff induik want krijg het erg druk vandaag… de mensen van selekt mail komen heel veel telefoongidsen brengen… die bezorgen wij namelijk en ik kan er gemiddeld 800 stuks verwachten of meer naast mijn gewone post… :shock: :shock: :shock: :shock: naja… komt wel weer goed…tot straks :-*

moguh!

zo hier nog steeds barstende keelpijn, echt niet tof :frowning: morgen dokter maar eens bellen…

@francis; mooie vloer!! ik zal van ons straks ook eens een voor en na foto plaatsen van de vloer… ook wereld van verschil :slight_smile:

@ missy; succes met de gidsen :wink:

wow, hier binnenkort 2x op kraamvisite :inlove: kennisje hier vlakbij (ex van mijn vriend haha) heeft op 7-4 zoontje gekregen, en andere kennis van ons is gisteren ook bevallen van een zoon :slight_smile: :inlove: moeten we weer kleertjes kopen, goh wat erg :inlove: en een collega van mijn vriend had een dochter gekregen, hadden ze geld ingezameld, zijn we zaterdag wezen shoppen bij de C&A, wat een straf :inlove:

mogguh

ff snel… hoor dat Luna wakker is :mrgreen:

Missy: lijkt me moeilijk met 2 het lijstje bij houden en ik heb het lijstje wat makkelijker gemaakt gelukkig dus is het opzich wel zo gebeurd

Goedemorgen,

Wat een vroege vogels hier zeg! :shock:

Missy nog een beetje uit geslapen?

Amy ja dat is echt erg he, baby spulletjes kopen :mrgreen:

ja echt een straf :mrgreen:

net deel 1 van de eerste kwartaalstoppers nog eens doorgelezen, kom toch wel veel meiden tegen die je nu niet meer ziet…