goede morgen (alweer)
heb nog heerlijk geslapen… tot 9.00… kijk naar buiten en tis nu echt vaag weer… en koud zeg :shock: …
@angel… okay :mrgreen: als je het lijstje al makkelijker gemaakt hebt en misschien is het ook wel lastig inderdaad… :think: :think: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@amy inderdaad winkelen is zooooooooooo straf
maar leuk zeg al die kleintjes :inlove: :inlove: :inlove: veel plezier op kraamvisite… :inlove: :inlove: :inlove:
goh wat is het hier rustig vandaag… nou ik heb de telefoongidsen ontvangen… 720 stuks… valt op zich nog mee… breng straks alles ff naar mijn ouders aangezien ze in die buurt wonen en dan kan ik gelijk wat wegbrengen…
ja idd rustig ja…
720 gidsen :shock:
trouwens, houden de zwangeren onder ons nog een site bij als dagboek? bv op http://www.beebiesite.nl?
Missy 720 gidsen dat doe je niet op de fiets denk ik?
Amy, Ja je raakt altijd mensen kwijt die niet blijven praten, dat hou je toch ja ik heb het geluk dat ik internet heb op de pc op mijn werk en thuis 2 pcs dus ja
zo ben ik ook weer :mrgreen:
heel de dag geld uitgegeven voor de tuin :mrgreen: :mrgreen:
stukkie kunstgras en glijbaan voor Luna :mrgreen:
nu nog leggen…
Hoi allemaal,
@francis mooie vloer wordt het hoor!!
@amy veel berschap meid hopelijk is het snel weer over
We zijn net wezen kijken bij prenetal en even kadootje gekocht voor opa en oma :mrgreen:
Ik ga nog geen site bijhouden denk pas als ik de 12 weken ben gepasseerd. Dat is toch wel een angst bij mij een MK
hallo… hier was ik ook nog ff snel… heb de telefoon gidsen samen met marcel en mijn vader in de auto geladen en in de kar en hebben alvast een stuk of 300 weggebracht… in de auto :mrgreen: op de fiets is het inderdaad niet te doen…
morgen nog een gedeelte en misschien donderdag en dan zijn ze alweer weg… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nou ik ga er weer van tussen…
doei doei
:-*
Tjeetje Missy, wat een werk!!
straks kun je geen telefoonboek meer zien… :lol:
ik hou ook geen zwangerschaps/baby site bij.
Geen tijd voor.
ik zit noodgedwongen al zo veel achter de compie voor de boekhouding (eigen bedrijf). Ik kom overal al tijd te kort voor.
En erwin doet helemaal niks met de pc, dus die kan dat ook niet doen.
Maar ik zou het wel leuk vinden, al weet ik ook niet goed hoe het moet.
esther ik heb bij thijmen ook geen babyboek bijgehouden.
maar nu ben ik allemaal stukjes bij de 9 maandenmama’s aan het knippen en plakken.
zo heb ik toch alle leuke gebeurtenissen op een rijtje
oow en ik heb thijmen gespamd in het showtopic van de september 2006baby’s :inlove:
Even meld en meteen weer weg.
Ga DVD’tje kijken met hubbie.
Doei :-*
Mooie foto’s Joseetje!
knap schatje hoor!
ik hou ook wel alles van Noa bij in haar groeiboekje, grappige uitspraken en wanneer ze iets voor het eerst deed enzo.
maar alleen niet op de pc.
En ze heeft al 2 fotoboeken vol. Niet digitaal maar gewoon ouderwets in mappen.
Ik moet met haar tweede verjaardag nog beginnen te plakken, dat wordt het 3e boek alweer!
Leuk voor later.
Hallo,
Ik ben net terug van ballet en kreeg steeds te horen dat ik mijn buikspieren moest aanspannen :mrgreen: Heb aan het einde maar ff gezegd dat dat nu wat moeilijker gaat omdat er een baby in zit
Joseetje ik ga zo ff naar je fotos kijken hoor
Esther, Ik heb ook niet echt de tijd voor een dagboek ja misschien als ik iedere week schrijf, toen ik in Afg zat heb ik wel iedere dag een dagboek bij gehouden maar ja dat was gewoon met de pen en daar had ik ook wel iedere dag iets om te schrijven :mrgreen:
Angel leuk een glijbaan hebben wij ook Brian gaat er graag achterstevoren af alleen dat vindt mama niet zo leuk
Hallo allemaal
Esther je heb vandaag het hartje gehoord? of is dat pas volgende week?
noemi en heb je de GYN al gebelt om te vragen of je de tabletten weer in kunt nemen.
Hier niks te melden.
Groetjes sabine
Ja Sabje, dat was vandaag. (leuk dat je er aan dacht! )
Het hartje was luid en duidelijk te horen! Heel mooi.
Nu weer 5 weken wachten op de volgende controle…
En ik begin het nu ook te voelen, van die plopjes/duwtjes, heel apart.
En hoe is het met jou, heb je al besloten of je nog weer naar je huisarts gaat?
Esther, En dat vertel je dan niet ff meteen!! Luek hoor :thumbup:
Esther toppie.
hoe voel je je verder?
Heb je trouwens al namen? en wil je weten wat het word?
Ik heb vorige week op het punt gestaan om te bellen, maar twijfelde.
Ben nu donderdag vrij en ga een poging doen, stom he telefoon pakken en bellen. Waarom zo bang :think: krijg nu ook allemaal puistjes in mij gezicht,heb het er echt wel voor over. maar het voeld nu zo of ik er voor niks zo uit zie. Verder had ik afgelopen vrijdag een test gedaan ik kreeg een half streepje, je zag een soort blokje op de test van de kruitvat. gelijk vriendin laten kijken, ze zag ook wat, maar vond het ook heel raar. dus volgende dag er weer 1 tegen aan geggooid. maar nu zag ik wel wat(zie ik volgens mij steeds, kijk dubbel haha)maar denk dat het gewoon het test streepje van de kruitvat test is.
groetjes
Hier weer ff een update :mrgreen:
Hij heeft vandaag de hele kamer gelegd en alle spijkers aangesmeerd morgen schuren en behandelen :dance:
sabje je moet bij de kuirdvat test volgens mij in het vierkante gedeelte een streep krijgen wil je zwanger zijn
in het ovale gedeelte komt een streep als de test goed gewerkt heeft
maak anders een foto van de test
ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar: