1e kwartaal 2007 stoppers | al 10 zwanger nog 13 tegaan (9)

"Persoonlijk-stukje"

Amy82:Ik ben Amy, 25 jaar en woon onder Rotterdam. Woon nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby's zijn webdesign, voetbal en skeeleren.

Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.
Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)
Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil, hobby's: m'n dochter en de computer

Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:
We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.
We wonen in Friesland.

Ejb: Ik ben Edith-José, 31 jaar en ben bijna 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m'n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, maar door het geven van borstevoeding ben ik nog niet ongesteld geweest.

Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).
Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!
Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.
Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.

Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.
Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.

Hellen: ik ben 28 jaar (29-6-1978) Sinds 4-2-1993 heb ik een relatie met mijn huidige man, Bert. Sinds 29-4-2005 zijn we getrouwd. Op 9 Augustus 2006 zijn we ouders geworden van onze dochter Dionne.
Ik ben werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Ik geef les aan een groep 3. (Sinds de geboorte van Dionne wel nog maar voor 1 dag per week.)
31 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dan gaan we verbouwen en verhuizen. We gaan dan weer terug naar Limburg.
Vanaf 15 februari 2007 heb ik de pil in de kast laten liggen. Helaas ben ik nog niet ongi geweest, dus een NOD heb ik niet.

Karin1981: Ik ben Karin 25 jaar (14-dec-1981) Ik ben sinds 29 september 2006 getrouwd met Erwin. We zijn in juli 2007 7 jaar bij elkaar. We hebben al maanden kinderwens en sinds deze maand toch maar de stap genomen. 6 maart was mijn laatste pil. Ik werk op een naschoolse opvang in Groningen. Erwin is procesoperator in Groningen.

Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.
woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil
en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.
mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.

Mar26: Ik ben Marieke, 28 jaar. Woon in Noord-Holland en ben al 7 jaar samen met Sander. Op 10 december 2005 is onze zoon Thijs geboren. Sinds februari gestopt met de pil om aan een brusje voor Thijs te werken. Ik werk in het ziekenhuis als I.c. verpleegkundige.

Missygirl: Ik ben Hennie de Vries ben 23 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2 jaar samen met Marcel Bekooij ook 23 jaar (mijn allerliefste vriend)...
Ik woon in het hoge noorden (friesland)...
In september heb ik mijn mirenaspiraaltje laten verwijderen en we gaan ons eerste kindje.....
mijn hobby's zijn... kokken : , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten :mrgreen:...

Nense: Ik ben Nense, 31 jr en 12 jr, waarvan 9 getrouwd, samen met mijn man.
We hopen dit jaar zwanger te worden van ons 1e kindje.
Mijn hobby's zijn onze poezen en cavia's, de paarden -> 2 mooie frieze merrie's en ben altijd wel wat aan het fröbelen.

Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.

wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het "Persoonlijk-stukje" stuur even een pb-tje

Leuk, weer een nieuw deeltje!

Gerdy ik blijf voor je duimen dat je toch zwanger bent nu hoor!

De paspoorten zijn aangevraagd. Al met al viel het nog mee hoe lang ze bezig waren om een foto van Elliott te maken die aan de eisen voldeed, dus dat viel mee. Nu volgende week de paspoorten ophalen en dan heb ik zo goed als alles in huis voor de vakantie (en we gaan pas over 6 weken :mrgreen: ).

Kan nog een heel gedoe zijn om goede pasfoto’s te laten maken. Je mag van geluk spreken. Mijn ex-schoonmoeder is 3 keer terug gestuurd vanuit het gemeentehuis naar de fotograaf, voordat ze tevreden waren. (toen waren net die nieuwe regels ingevoerd waaraan de foto moest voldoen). De fotograaf werd er niet goed van.

Waar gaan jullie op vacantie?

Wij willen ook gaan, maar we weten nog steeds niet waar naar toe. We zullen wel zien, zal wel een last minute worden. Moet wel nog ID-kaarten voor de meiden gaan halen. Moet ik niet vergeten natuurlijk. FF in m’n agenda zetten voor volgende week.

Nog steeds geen :twisted: gezien hier. Dus we zitten nog in de race.

Groetjes van Gerdy

spannend zeg gerdy!

zaterdag ging je toch testen? of zondag?

hier is net folder van Burgerhout binnengekomen, even koekeloeren!

en jeetje, deel 9 alweer… gaat toch hard zeg!!

en mijn volgende nod is pas 14 mei… pffffffffff wat duurt dat toch lang… :frowning:

EINDELIJK WEEKEND!!!

Vandaag was echt moeilijk om doorheen te komen zeg :frowning: :frowning:

Wat zou ik graag weer minder willen werken, eerder werkte ik altijd 4 dagen.

Karin: wees blij dat het zo snel is gegaan :smiley: :smiley: en geniet ervan

Francis: leuke foto!!

Als zondagmorgen de :twisted: er nog niet zijn, dan ga ik testen. Mijn meiden zijn dan bij hun vader, dus dan kunnen mijn vriend en ik ook rustig testen. En hoeft het niet in het geniep. Mijn meiden rennen altijd de badkamer op, als ik er op ben. We hebben nooit de deur op slot.

En idd. Karin: maak je om de rest niet druk. Wij zijn alleen maar blij voor jullie. Jij hebt geluk gehad. Geniet ervan meid.

Groetjes Gerdy

Spannend gerdy!! ik :pray: :pray: :pray: voor je

Hoi allemaal,

Ben ik weer.

Heel drukke week achter de rug! Gisteren zijn er collega’s komen eten, dus dinsdag en woensdag al voorbereidingen gedaan en dus geen i-net.

Maandag was het Pasen en hebben hubbie en ik lekker rustig aan gedaan.

Dan nog een fulltime job waar na maanden veeeeeeel te veel werk, opeens niets meer te doen is … en dat nu ze net een extra persoon hebben aangenomen :think:

Momenteel nog steeds geen ongi (zit op dag 36). Ben aan het denken om het maar weer op te wekken. Kan ik tenminste met de clomid starten en dan kunnen we er echt voor gaan.

Ehm, kan me niet veel meer herinneren van het vorige deel :oops: . Wel alles gelezen.

Karin, gefeliciteerd.

Gerdy, beterschap! En ik hoop dat je zondag positief test!

Francis, ik heb je foto’s gemist :frowning: Je mag ze me altijd nog even pm’en :mrgreen:

EJ, wat heerlijk dat Elliott zo aan het kruipen is. Het is echt een heerlijk ventje om te zien.

Angel, fijn dat ze klaar zijn met het asfalteren. Scheelt overlast en stank!

En de rest, sorry, weet het niet meer. :-*

Hallo Noemi. Fijn dat je weer tijd hebt om mee te kletsen. Hoe doe je dat je ongi opwekken? Krijg je dan speciale medicijnen?

Hoe kan het, dat er opeens niets meer te doen is op het werk? Wat doe je voor werk?

Iedereen bedankt die voor mij duimt en bidt. Voel nu mijn borsten wel weer. We wachten maar rustig af.

Dacht ik vanavond lekker met mijn hunny op de bank te kruipen, is die opeens weg (wel in overleg natuurlijk) om een party klinkers op te halen. We zijn nl een tuinhuis aan het plaatsen en hebben ongeveer 35 4-kante meter klinkers nodig., voor een terras en paden. Nu kwamen we op Marktplaats twee partijen tegen. Eentje van 15 en eentje van 20 meter. En allebei gratis. Dus lief aan het bellen, kon die een gedeelte vanavond al ophalen als die wilde. Dus hij springt om 21.00 uur vrolijk in de auto, kar er achter en weg is die. Is natuurlijk ook een buitenkans die we niet kunnen laten lopen, maar weg avond. En we zien elkaar al niet zo veel doordeweeks. Lief werkt veel. Vind ik niet erg, maar het weekend is toch wel heilig.

Groetjes Gerdy

Hallo,

Het is een beetje veel om te reageren op iedereen heb nu bezoek.

Sabje het kan dat je de fotos niet zien ik heb ze inmiddels weg gehaald zal wel e leukste pben morgen.

Skaten naar mijn huis is 7 km dus valt reuze mee…

Morgen praat ik wel weer meer…

Oja Noemi fijn dat je er weer bent :mrgreen:

Gerdy: nog steeds spannend ik blijf duimen hoor

Noemi: fijn dat je er weer bent ik hoop dat je snel ongi word en anders idd maar opwekken dan kunnen jullie eindelijk voor het eggie :thumbup: :thumbup: (met die medicijnen krijg je dan ook een regelmatige cyclus of is dat dan weer afwachten?? )

zo en dan ga ik nu lekker naar me bed morgen vroeg op gaap :wink: morgen een paar uurtjes zonder Luna op stap :dance:

hopelijk ook m’n “nieuwe” fiets in het oude huis ophalen heb een fiets van m’n schoonmoeder gehad heeft ze een paar keer op gefietst maar ze durft niet dus mocht ik hem hebben

fijn weekend allemaal

goedemorgen!

die zoon van mij wou vanochtend niet meer slapen, dus dan maar uit bed dacht ik…nu slaapt ie in de box :eh:

en mama is moe :roll:

ach ja kinderen he 8)

heb weinig te melden, maar wou even prettig weekend zeggen

prettig weekend!

nou dat heb ik nu gezegd…

hallo dames,

Hoe ist met jullie??

Hier gaat alles goed. ben zo nu en dan misselijk, maar dat valt wel mee. Ik ben alleen zoooo moe. Ik heb gewoon geen puf meer om hier op het forum te komen.

heb afgelopen dinsdag een echo gehad. Alles was goed. Het hartje klopte. Was echt zoooo moooi :inlove: :inlove:

Ben alleen 4 dagen minder lang zwanger(had ik zelf ook al gedacht) en ben nu uitgerekend op 16 november.

Over 2 weken heb ik weer een echo, om zeker te weten wanneer ik uitgerekent ben.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat.

Veel groetjes

Yvonne

Yvonne, wat heerlijk dat je het hartje hebt horen kloppen!

Joseetje, hihi, die Thijmen! Gelukkig slaapt hij nu wel. Misschien kan je op de bank mee een tukkie doen?

Angel, Echt regelmatig wordt mijn cyclus niet met die medicijnen geloof ik, want (nu alweer) 37 dagen geleden, heb ik het op laten wekken. Snap niets meer van mijn lichaam. Werd altijd heel mooi ongesteld rond ongeveer dezelfde dagen, toen naar de gyn voor een uitstrijkje en die zei toen je hebt misschien geen eisprong en hup, mijn lichaam stopte meteen met ongi te worden. Lekker handig … NOT!

Heb je je fiets kunnen ophalen?

Francis, ik wacht op de PB :mrgreen:

Gerdy, krijg dus idd speciale medicijnen op mijn ongi op te wekken. Is een soort hormoon dat het vrouwelijke hormoon ondersteunt. Heb even niet de bijsluiter bij de hand, dus het is een beetje uit het hoofd (en wat ik nog herinner van vorige maand, maar dat is dus niet zoveel meer :smiley: )

Doe gewoon administratief werk. Tja, vorige maanden was het heel druk omdat er heel veel besteld werd en omdat er allemaal nieuwe zaken bijkwamen. Nu steeds minder, dus niets te doen. En als ik uberhaupt al wat krijg, geef ik dat aan die 2de persoon om uit te leggen, want die zit ook heel de dag met z’n vingers te draaien. Niet echt lekker dus, maar hoop dat het eind april, begin mei weer drukker word. En dat onze bazen ons weer wat meer werk geven.

Heeft hubbie alle klinkers kunnen ophalen? Zou het ook niet laten schieten. Hopelijk is het nog deftig en een beetje dezelfde kleur.

Noémi, fijn dat je er weer bent! Als het zo lang duurt zou ik inderdaad je ongi gewoon weer opwekken, dan kan je tenminste met de Clomid beginnen. Het heeft verder geen negatieve gevolgen toch, als je het opwekt? En dan kan je tenminste weer verder.

Gerdy, zo’n partij kan je inderdaad natuurlijk niet laten lopen, maar wel jammer natuurlijk dat jullie nu gisteravond niet gezellig samen waren.

Angel, leuk hoor een nieuwe fiets!

José, balen joh dat Thijmen vanochtend niet meer wilde slapen. Prettig weekend iig!

Yvonne, super joh dat je zo’n mooie echo hebt gehad!

ik heb m’n nieuwe fiets heb nog niet gefietst gaan we morgen doen :mrgreen:

wel nog ff lekker in de tuin gezeten echt heerlijk weer

Yvonne: fijn dat de echo goed was

ik heb de datum verandert (nog niet geupload)

Hallo,

Yvonne, goed hoor mooie echo :thumbup: en die vermoeidheid ja dara moet je ff doorheen he :wink:

Noemi, pb is in aantocht :mrgreen:

Angel, hoe ver ga je fietsen :stuck_out_tongue:

Heb vandaag de hele dag in de tuin gewerkt was een beetje een kale boel geworden na de winter, en man lief heeft het vijvertje schoongemaakt zodat de vissen weer zien waar ze zwemmen :mrgreen:

Francis: fijn dat de vissen weer wat mogen zien in het water :stuck_out_tongue:

ik fiets niet zover hoor gewoon beetje in de wijk denk ik ben namelijk bang voor vrachtwagens :mrgreen:

Snap ik, zeker als ik zou rijden :wink: maar ik rij daar nooit dus je kan met een gerust hart fietsen hoor. Nee zijn ook kl*te dingen als je fietst

:lol: :lol: