Moet wel zeggen dat zelf rijden in zon ding echt fijn is je kijkt overal overheen dus je ziet meer, maar ja om me zelf nou een vrachtwagen aan te schaffen
ja ik rij weleens in een busje is wel niet zo hoog maar dan kan je ook over het meeste heen kijken echt heerlijk maarja die rottige dooie hoekā¦
Helaas, De :twisted: :evil: zijn vanmorgen gearriveerd. Is wel balen, maar zo als mijn lief al zei: Volgende ronde beter. Mijn nieuwe NOD is 15 mei.
Mijn lief heeft gisteren een gedeelte van de klinkers opgehaald. We hadden nl. 2 adressen. Adres 1: 15 meter, die heeft lief vanmiddag gehaald. Adres 2: 20 meter, daar heeft lief gisteren ongeveer 1/3 van opgehaald en met een beetje geluk kunnen we de rest morgen rond de middag halen. Al hoe wel: als ik het weerbericht goed begrepen heb!!! 28 graden!!! niet echt weer om klinkers te schouwen. Maar het moet maar en we zijn hier niet bang om moe en vuil te worden.
Was zo wie zo een drukke dag vandaag. We zijn ook nog bezig met een tuinhuis plaatsen. In de tijd dat lief nog thuis was heb ik gras tussen de kiezel uit gehaald. En toen lief weg was voor de klinkers heb ik de timmerman geholpen met het tuinhuis. Tussendoor nog eventjes de aanhanger leeggemaakt van gisterenavond. En toen de timmerman weg was hebben lief en ik samen nog āeventjesā 763 klinkers afgeladen en netjes opgestapeld. Je moet iets doen op zoān prachtige dag zullen we maar zeggen.
Maar morgenmiddag heb ik wel een leuk vooruitzicht. Vorige week heb ik voor het eerst zelf op de quad mogen rijden en morgen gaan we weer. JIPPIE!!!
Gerdy
Gerdy: balen hoor hopen maar dat het gauw raak is
Idd Gery op naar ronde 2 :thumbup:
Enne 28 graden likt me idd geen weer om met klinkers te slepen.
Weet je wat ik nu wel mis? lekker in de tuin zitten met een wijntje⦠ja in de tuin met cola is toch net ff wat anders :mrgreen:
:mrgreen: ja cola is idd wat anders dan wijn zowieso al een stuk lekkerder dan wijn
ha meiden,
zo dat was me een daggie wel! wat een temperatuur, heerlijk!!! :dance:
@ gerdy; balen van de :twisted:, hopelijk volgende ronde raak! jouw nod is na de mijne
@ francis; wat voor vissen hebben jullie? wij hebben 11 koiās
fijne avond, slaap lekker en geniet van het zonnetje morgen!!!
koiās⦠doe maar duur
mān ouders hebben ook een vijver vol met die dingen hebben nu ook kleintjes
Luna voert de vissen samen met haar oom (met pasen is dit) ze aait ze zelfs :inlove:
Amy, wij hebben gewoon goudvissen in alle vormen en kleuren we hebben dan ook maar een vijver van 200 liter.
Angel, Ja smaken verschillen he :mrgreen: maar ja met cola kom ik mijn tijd ook wel door⦠Leuke foto touwens.
moguh!
francis; goudvissen?? kan ze niet echt heel goed zien, maar lijkt wel verdacht veel op koiās!
Hoi allemaal, gisteren gaan eten met ex-klasgenootjes. Heerlijk buiten gezeten op een terrasje daarna.
Amy, Angel haar ouders hebben Koiās, Francis zei het van de goudvissen.
Gerdy, balen van de ongi, maar nu weet je wel waar je aan toe bent, dus moet toch ergens een geruststelling zijn, niet?
Succes voor ronde 2!
Heel veel succes met werken in deze hitte!
Francis, je hebt pb terug :mrgreen:
Angel, wat een lieve foto met Luna zeg! Echt schattig!
Iedereen bedankt voor de steun. Moet eerlijk bekennen dat ik het minder erg vond dan ik verwacht had (van het ongesteld worden). Heb het gisteren ook zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om er goed over na te denken. Lief is er ook makkelijker in dan dat ik ben. Hij heeft zo iets van: Mogen we een kindje krijgen, helemaal geweldig. Maar mocht het niet zo zijn, dan is het ook oke. We hebben allebei ook de leeftijd (35) dat de kans minder wordt natuurlijk. En we hebben al 2 prachtige (stief)dochters. Persoonlijk heb ik mijn zinnen nu op een derde kindje gezet en ik zou het vreselijk vinden als het niet zou lukken. Maar merk nu al aan lief dat hij niet bereidt zou zijn om door de medische mallemolen te gaan. Voordat ik zwanger werd van mijn 2de meid ben ik bij de gyno geweest en heb ook clomid gehad. Mijn cyclus was toen veel te lang. Zo tussen de 45 en 60 dagen. Ik had wel een eisprong maar een hele late en de gyno dacht dat het eitje dan zo slecht was dat er nooit een kindje van kon komen. Vind het daarom nu ook wel raar dat ik 3 jaar na de 2de weer direct aangeteld ben (wel een miskraam geworden) en nu een cyclus had van 31 dagen (is toch heel netjes vind ik).
Ik ga er weer van door. Lief is het gras aan het maaien en over een uurtje gaan we de laatste klinkers ophalen en dan lekker met de quads weg (meiden zijn met hun vader naar Leiden naar een broer van mān ex).
Doei
ps. Mooie fotoās van die kois.
@NoĆĀ©mi wrote:
Amy, Angel haar ouders hebben Koiās, Francis zei het van de goudvissen.
ja tuurlijk, even niet opgelet, sorry :mrgreen:
angel; geef je ouders complimentje, ze hebben mooie vissen :clap:
Amy: :mrgreen: zal ik doen jullie hebben ook mooie koiās :thumbup:
hallo dames⦠:shock: :shock: :shock: ik ben er een paar dagen niet en 1 zwangere erbij plus tig bladzijdes wat er bijgelezen moet worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@karin⦠gefeliciteerd meid⦠super ⦠geniet er vanā¦
@ de rest moet nog ff bijlezen in het vorig deeltje wat er allemaal gebeurd isā¦
hier is alles goed⦠heb het druk gehad vandaar dat ik er niet was⦠heb gisteren familiedag gehad was wel leuk⦠we hebben gebowld en daarna hebben we heerlijk gegeten⦠vandaag is het prachtig mooi weer en ga dus ook ff in mijn bikini bruin bakken 8) 8) en vanmiddag heerlijk knoeien (bbqenā¦)ā¦
tot morgen en geniet allemaal van dit heerlijke weerā¦
kus hennie
wauw nieuw deeltje alwweer ik ben er effen neit en moet gelijk kweeniet hoeveel blz bijlezen.
ben de laatste paar dagen heel erg moe neit normaal meer maar vrijdag en zaterdag zijn t voor mij ook lange werkdagen dus nogal wiedes dak zo moe ben dan.(toch)
leuke vijver angel leuke fotos ook van luna met haar oom
gerdy balen zeg maar zoals je vriend al zij volgende ronde beter
missy leuk he fam dagen ik heb er binnenkort ook weer een en voor mij/ons wordt dat ook gelijk de dag dat we t de rest van de fam gaan vertellen dak zwanger ben.
en heb i kook de echo foto hoop ik om te laten zien.
hoest met de rest van de zwangeren nog last van kwaaltjes ik totaal niet eigenlijk gellukkig niet.
maarja kan nog komen denk
nu ga ik lekker met me luie kont in de zon zitten buiten en spreek jullie vanav misschien wel weer
gr loessie
Hallo,
Ik kom net uit de tuin had voor Brian het badje in de zon gezet :mrgreen:
Missy, ben je bruin geworden :mrgreen:
Loessie hier ook geen kwaaltjes eigenlijk :dance:
Amy, mijn goudvissenzijn ook mooi hoor
Gerdy veel plezier.
Ik ben weer ff de tuin in toedels!!
francis; ja goudvissen zijn ook leuk :mrgreen: wij hebben bij de koiās ook een goudvis zitten van 12 cm :shock:
genietze van de zon vanmiddag, ik pak mijn baantjerboekje erbij!
Hallo,
We zijn vanmiddag nog ff naar de dierentuin geweest, ja we hebben aan abonnement dus dat is lekker makkelijk :thumbup:
We gaan zo alle meubels die niet naar boven kunnen buiten zetten en dan zit ik 4 dagen in een lege woonkamer maar ik heb het er graag voor over :mrgreen:
Amy die goudvissen van ons dat zijn ook van die joekels