Zo hee, alweer een nieuw deeltje, dat gaat hard!
ik loop achter…
Karin nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Gerdy, jammer dat de duivels zijn gekomen, ik hoop volgende ronde beter voor je!!
Nou,verder hou ik het even niet meer bij geloof ik.
ik moet het laatste stuk van het vorige deeltje ook nog bijlezen.
Dus ik laat het hier maar even bij.
Hier gaat alles goed, dinsdag weer voor controle naar de verloskundige, eerste keer hartje luisteren!
Morgen werken, dus het wordt zowiezo dinsdag dat ik even weer kan bijlezen.
Ajuus!
Gerdy, balen dat je toch ongi geworden bent :? . Hopelijk blijft je cyclus lekker kort en lukt het gewoon weer om zwanger te worden en gaat het dan helemaal goed. Lees net trouwens pas je vraag over waar we heen gaan op vakantie. We gaan naar Amerika, naar Florida, heb er al helemaal zin in! Hoe was het op de quad vandaag?
Francis, jullie tuin is dus weer mooi op orde, lekker hoor! En ja, met cola in de tuin is inderdaad wat anders, maar ja, ’t is voor een goed doel hè. En heerlijk naar de dierentuin geweest, leuk!
Noémi, leuk hoor, eten met ex-klasgenootjes, doen jullie dat vaker?
Missy, was het barbequen lekker?
Loessie, lekker hoor, geen kwaaltjes, hopelijk blijft dat zo.
Wij hebben vandaag lekker twee keer een uur gewandeld, wat een heerlijk weer zeg, van mij mag het zo blijven!
Esther, leuk hoor, dinsdag voor het eerst het hartje horen!
Esther, leuk het hartje luisteren
ejb, Ja van mij mag het ook dit weer blijven hoor maar ik moet hoe dan ook niet klagen, ik zag mijn meubels al helemaal in de regen buiten staan deze week maar als ik het zo bekijk blijft het redelijk droog
hoi hoi
Esther: leuk hartje luisteren
Ejb: van mij mag het ook wel zo blijven maar dinsdag word het weer minder
vandaag heerlijk stukje gefietst toen bij m’n ouders gestopt daar de hele middag blijven hangen en daar blijven eten :mrgreen:
:lol: :lol:
Uitslag online zwangerschapstest voor angel
De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
in jouw geval dus op Dinsdag 17 April 2007.
Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum.
Jouw aangeven datum voor de conceptie (Zondag 15 April 2007) lag in deze periode,
en één keer kan genoeg zijn om zwanger te raken.
Je hebt 50% kans dat je zwanger bent.
Wel zwanger test
DE TEST IS POSITIEF
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haha Angel, nou, hopelijk komt die voorspelling uit :lol: . En, hoe beviel de fiets? En lekker hoor, bij je ouders gegeten!
Over een paar weken gaan we als het goed is voor mij ook een nieuwe fiets kopen. Mijn huidige fiets is niet zo best meer, daar ga ik echt geen kind op vervoeren, dus het wordt wel tijd. Waarschijnlijk wordt het de Batavus Parma (een moederfiets), lijkt me wel praktsch.
guten morgen…
hier ff een frisse vroege vogel die de bladzijdes van het vorige deeltje moest bijlezen… en dus ook braaf gedaan heb…
:shock: en dat terwijl ik toch nog echt wel een beetje slaperig ben
o jah… wij kwamen zaterdagavond rond 12 uur thuis en waren liepen naar de voor deur staat er een nieuw 2 persoon tuinsetje (2 stoelen met kussen en een tafel) naast de voordeur… helemaal nieuw… dus wij dacht owh jeugd die de boel veranderd heeft vast voor de buren…
niet dus… hebben mijn schoonouders voor ons gekocht… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: vet lief natuurlijk maar veeeeeeeeeeel te gek… vond het wel een leuke verrassing…
heb gisteren heerlijk geknoeit alleen moet ik dat de rest van de week toch echt bekopen met een spoed dieet… damn wat smaakt dat altijd weer heerlijk :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: …
het was heerlijk weer en de bikini was dus een uitkomst en ben inderdaad al licht bruin getint maar moest al snel weer een shirtje aan omdat mijn armen begonnen te fikken 8) 8) 8)
@esther… leuk hartje horen kloppen… :inlove: :inlove: :inlove: lijkt me wel een heel speciaal gevoel…
@karin… waarom schuldig voelen meis dat je in 1 x zwanger bent geraakt… hoeft toch helemaal niet… onze tijd komt nog wel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en we zijn super blij voor je :inlove: :inlove: :inlove: geniet er van meis…
@noemi… hoop dat je snel ongi bent meis… duim voor je…
@yvonne… :inlove: :inlove: wat leuk meis…dus 16 november… ach het maakt uiteindelijk niets uit toch
@francis… dus bij jullie is de tuin ook al helemaal gedaan… hier ook kreeg de riedel in de reet en ik moest ineens met de tuin bezig… maar het is dan ook weer onkruid vrij heb er alleen een giga blaar aan over gehouden midden op mijn handpalm… hield de schoffel verkeerd vast… 8) 8) :oops: :oops: :roll: :roll:
@gerdy… balen van de ongi’s meid… maar idd een mooie lengte cyclus als ik je verleden ff lees… hopen dat het zo stabiel blijft… en wat een sjouw werk… en in de volle zon pfffffffffffff das zweten geblazen zeg…
@loessie… die familiedag was eigelijk een straf voor mij… heb niet zo veel met mijn moederskant van de familie…zag ze niet zoveel dus toen ineens het idee van een familiedag voor me voeten werd gegooid had ik zoiets van hell no… maar ja moeder vond het een leuk initiatief en wil haar ook niet kwetsen om mee te gaan… uiteindelijk was het wel gezellig maar 1 x in het jaar is voor mij echt wel genoeg… 8) 8)
@angel… nou ik hoop dat deze uitslag juist is… maarre waar heb je dit gedaan??? haha ben zelf ook wel nieuwsgierig…
nou ik ga ff mijn post sorteren en daarna bezorgen… hoop dat het mooi weer word… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
goeiemorgen
Ejb: ja zeker te hopen (is me cyclus dalijk weer anders… :think:
het fietsen beviel goed
Missy: ik heb je de link ge-pb-t :mrgreen:
he angel wil je mij die link ook pb-en ik ben nieuwsgierig :mrgreen:
Hoi Meiden, hier ik ook weer eens… heb genoten van het mooie wer, en me dus weinig met KOK beziggehouden.
gisteren met mijn schoonfamilie wezen picknikken bij een grasveldje, speeltuin, kinderboederij bij ons in de buurt (we hebben zelf geen tuin, dus dat is een uitkomst)
ik zie dat anna haar comode weer eens aan het leegruimen is… even ingrijpen hoor!!
nou hier de uitslag van mijn test…
Uitslag online zwangerschapstest voor hennie de vries
De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
in jouw geval dus op Zondag 8 April 2007.
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Zondag 25 Maart 2007, dan ben je uitgerekend op: Zondag 30 December 2007.
Je hebt 68% kans dat je zwanger bent.
DE TEST IS POSITIEF
vet stoere test zeg… maar jammer dat je maar 1 datum invullen kan qua conceptie wat ik heb het echt niet 1 x gedaan
maar toch we wachten ff af…
nou hier zal ik hem maar niet plaatsen, deze maand zal niets voort gaan brengen.
iets van 30 % kans…en verdorie ik zei het gister nog tegen randy we hadden het dit weekend moeten doen, tja mislukte maand denk ik
maare hennie zou wel heel leuk zijn :dance:
haha jah idd… maar ach 1 dag voor oud en nieuw bevallen
pfffffffffffff hahahaha
gaan we wel mooi het nieuwe jaar in :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
zo is dat :inlove:
ik vind het wel jammer dat het deze maand niets word…maar goed het komt vanzelf
jah meis tis ook jammer… maar wie weet verras je je zelf… vorige keer was er ook maar 1x voor nodig toch en wie weet…
owh heb een voorspelling voor je gedaan dacht aan je en dat kwam ineens in me op… dus wie weet
ik ben benieuwd of die voorspelling uitkomt :inlove:
verras me… eerder mag natuurlijk altijd he
Gmpf is de assistente van de HA ziek, nu moet ik wachten tot mijn HA terug is van huis bezoeken.
He Karin, hoop dat 'ie snel terug is van huisbezoeken. :-*
Missy: doe jij voorspellingen? Ik wil wel.
Dames, ik hou jullie echt niet bij. Ik probeer wel regelamtig bij te lezen en dat lukt vaak ook nog wel, maar ik heb niet zo veel te schrijven.
Ik ben og steeds niet ongi geworden. Ik kan dus ook niet gericht klussen. (en dat maakt ook dat ik er minder zin in heb. :oops: )
Af en toe ben ik er erg onzeker over dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden, maar de testen zijn negatief. Ik mag van mezelf nog maar 1 keer in de maand testen, anders blijf ik bezig.
Ik zal een sproberen vandaag eindelijk effe een persoonlijks tukje te schrijven en Luna te PB-en om mijn niet ongi ivm BV aan te passen.