1e kwartaal 2007 stoppers | al 10 zwanger nog 13 tegaan (9)

balen karin!!

angel; ben nu toch ook wel benieuwd naar de link :slight_smile:

ik heb gister ontzettend keelpijn gekregen, hoofd doet zeer, oren zeer… vandaag maar thuis gebleven… voel me echt bagger :frowning:

beterschap amy :hug:

heb net even de chinese conseptiekalender bekeken, volgens dat ding maakt het dit jaar niet meer uit wanneer ik zwanger word, het is altijd een meisje…

Heb mijn HA gebeld, hoef niet langs te komen bij testen is toch wel zeker. Alleen moest op mijn voeding letten ed.

En ter zijne tijd verwijst hij me naar een verloskundige. Naja zal wel normaal zijn ik dacht dat de HA ook nog controleert of je zwanger bent maar goed.

dank je missy :slight_smile:

ik heb ook die kalender bekeken, als ik een meisje zou willen (ja tuurlijk wil ik dat), dan moet ik of in mei, of in juli zwanger raken. de rest is allemaal jongen… :slight_smile:

ga nu proberen te :zzz:

zonde van dat mooie weer, maar ja… :doh:

hallo… hellen moet je ff naar speelhoekje gaan en dan het topic voorspellingen opzoeken… daar zijn nml meer mensen… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

heb net de eerste reeks huishoudelijke taken er op zitten maar helemaal geen zin meer tis veel te warm… heb al in de zon gezeten met een kopje thee maar ook daar heb ik geen zin in…

hahahahaha was het maar weer winter :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: owh wat ben ik erg…

zal nu nog ff de keuken een beurt geven en de vaatwasser ff uitruimen…

Amy beterschap… :hug: :hug: :hug:

Even een vraagje, wanneer (hoeveelste week) hebben jullie het de ouders verteld???

karin ik heb het mijn ouders allebei de keren direct verteld

de eerste keer was ik 5 weken

de tweede keer 4 en heb ik de test onder mijn moeders neus geschoven met de vraag wat ze daar nou weer van vond…

marcel en ik hebben al besloten dat wanneer we zwanger zijn dat we het alleen aan onze ouders vertellen en aan mijn broertje… en ik denk dat dat gelijk is want denk niet dat ik mijn mond houden kan :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

marcel heeft een zusje wat een wandelende krant is en aangezien we toch echt wel zelf aan iedereen willen vertellen moet ze het maar als laatste weten… :evil: 8) 8) 8) 8) hahahaha… maar jah… ff wachten… nog ff wachten…

maar ik mag het toch wel weten :angel:

als ik niet meer op kok zit dan weet je genoeg… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

tuurlijk mag jij het weten… jij valt dus onder de mensen wie we het zelf willen vertellen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hahahahaha

hahahahhaaa eigenljk heb je ook geen keus he…

als je niet zou willen dat ik het weet, dan kun je niet meer kokken.

en dat gaat je niet lukken :mrgreen:

en het gaat je ook nooit lukken om het hier niet te vertellen :mrgreen:

hihihihi :mrgreen:

kan het trouwens even vraagje tussendoor dat je 2 eitjes voelt springen? :think:

weet niet… volgens mij kan het wel… :think: :think: :think: ff googlen

gevonden:

Bij een twee-eiige tweeling is er sprake geweest van een dubbele eisprong. Normaal gesproken komt er tijdens de eisprong één eitje vrij, maar het kan dus voorkomen dat er een dubbele eisprong plaatsvindt met als gevolg 2 eitjes. Deze kunnen dus beide bevrucht worden. Bij een twee-eiige tweeling worden de 2 eitjes afzonderlijk bevrucht door 2 verschillende zaadcellen. De baby’s zijn chromosomaal dan ook niet identiek aan elkaar. Ze lijken niet meer op elkaar dan iedere andere broer en zus doen, zowel qua uiterlijk als chromosomaal.

Twee-eiige tweelingen komen in sommige families vaker voor. Het krijgen van een twee-eiige tweeling is (in tegenstelling tot een ééneiige) dus erfelijk bepaald. Vrouwen die op hogere leeftijd een kind krijgen en vrouwen die veel kinderen krijgen, hebben ook een hoger risico op een twee-eiige tweeling.

Bij een twee-eiige tweeling heeft iedere baby een eigen placenta (hoewel die wel vaak met elkaar vergroeien en dit met het blote oog niet altijd zichtbaar is) en een eigen vruchtholte met een dubbel tussenschot. Het tussenschot bevat 2 lagen chorionvlies (van iedere baby 1) en 2 lagen amnionvlies. Een twee-eiige tweeling kan hetzelfde geslacht hebben, maar het kan ook een jongen en een meisje zijn.

nja kan er niets over vinden.

maar ik voelde dus vrijdag krampjes enzo dus ik dacht ha dat is mijn eisprong.

en gister voelde ik weer precies hetzelfde…vaag tja weet het.

oja voor iemand begint dat het mijn darmen waren het was echt heel laag

en ook de ene keer rechts en de andere keer links.

gek lichaam hebben we ook he :roll: :mrgreen:

wat ik begrijp kan het dus alleen dat die eitjes dan tegelijk springen?

geen idee daar kan ik niets over vinden… misschien een dag later :think: :think: :think: :think: ik weet het echt niet… maar het zou wel kunnen volgens mij…

ach we zullen het wel zien, ik weet het ook allemaal niet he :angel:

of het zijn groeipijntjes :shifty:

nee dat zal wel niet 8)

laat je verrassen zou ik zeggen…ik zou het ook niet weten… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hallo babbelaars.

De parketteur is nu beneden flink aan de slag de vloer ligt er al half in gaat echt hard :shock: en het is nu al heel mooi :dance:

Mijn man en ik zijn ff naar de bouwmarkt gegaan die begind met een P :stuck_out_tongue: om een bad uit te zoeken in ons vorige huis hadden we ook een bad en dat ik met een baby toch wel heel makkelijk dus die ga ik volgende maand plaatsen en mijn man gaat dan tegelen jaha teamwork he :mrgreen:

Ik ga weer ff beneden kijken want moet natuurlijk wel overal als de kippen bijzijn he :stuck_out_tongue:

Oja over die dubbele ei sprong zal het eens aan mijn schoonmoeder vragen mijn man is er namelijk 1 van een tweeling :smiley:

fijn dat de vloer er al half in ligt francis… gaat echt snel he… een vriend van ons heeft de vloer hier ook gelegd nou damn heb mijn ogen uit gekeken… :shock: :shock: :shock:

en een bad als je kinderen hebt lijkt mij ook een enorme uitkomst… :wink: :wink: succes verder…

heb net weer ff buiten gezeten mar damn houd het echt niet uit daar… dacht maar weer ff veilig binnen zitten :lol: :lol: :wink: :wink: :lol: :lol: