1e kwartaal 2007 stoppers | 18** zwanger nog 4 tegaan #21

hahahahah luna :mrgreen:

zat jij niet in brazilië? of was dat iemand anders :think:

ik ben hier bij vlagen misselijk, voel me echt niet lekker dan… ga vrijdag testen voor we met vakantie gaan, heb ik voor dan iig wat zekerheid…

werkze allemaal!

oja angel, kurkjes, ik noem ze ook anders haha

Helaas heb ik wel internet, maar valt het af en toe uit… Dus daarom was ik een paar dagen afwezig.

Francis: wat moet jij geschrokken zijn met die harde buiken. Hoe gaat het nu? nog steeds harde buiken, of is het nu na een paar dagen weer wat minder?

Angel: Bog aardig wat te doen in jullie huis zo te horen. Ach ja, je kunt ook niet alles in 1 keer. Bij ons is het ook een meerjarenplan.

Ik moet gaan, er staat iemand te trampoline springen in haar bed en te roepen.

Goedemorgen,

Hellen, Het is wel minder met de harde buiken maar opzich nog best veel maar dat had ik tijdens mijn zwangerschap van Brian ook en hij kwam 8 dagen te laat :mrgreen:

Ik heb om kwart over 11 weer een groeiecho en darna naar de gyn ik ben wel heel benieuwd :shifty:

@francis, succes en veel plezier natuurlijk

goeiemorgen

zo vandaag lekker uitgeslapen Luna is een beetje verkouden :? dus die heb ik zelf om 9.30 ongeveer wakker gemaakt

Luna word ook steeds bijdehander hahahaha zaten gisteren te eten heeft ze de hond een paar keer naar z’n plaats gestuurd en het deurtje dicht geduwd hahahahahaha (ze weet nog niet hoe die op slot moet :wink:)

Luna: :lol: :lol: m’n broer zat hier gisteren al te glunderen whahahahaha :silenced: toen voetbal op stond :silenced:

Amy: spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hellen: balen van je internet

Francis: spannend en veel plezier

Volgens de ovulatietest moeten we nu toch echt gaan klussen. :oops: :mrgreen:

Dat zou ook betekenen dat m’n cyclus dit keer ook weer kort is.

Wie weet hoe lang na een 'positieve’ovulatietest je menstruatie zou moeten komen? ongeveer 15 dagen ofzo? over 1 dag je eisprong en dan 14 dagen later menstruatie?

Angel; de winter is weer in aantocht, dat is toch een mooie tijd om in huis te klussen?

Het is maar goed ook dat Luna niet weet hoe het hok opslot moet, arme hond :mrgreen:

Gerdy: als jou broer niet naar jou verjaardag komt, hoef jij toch ook niet naar de zijne? scheelt weer een eind rijden :wink: :mrgreen:

Francis: ik had ook altijd een kurk, veel fijner, maar wel lastig met lang zwemmen :lol: :lol: ik ben benieuwd hoe jullie ze noemen :think:

Veel plezier en succes zometeen :thumbup:

Amy: het is bijna test tijd toch? spannend :shifty:

Monique: ja opzich wel mooie tijd om te klussen dan ach ik zie het allemaal wel :wink:

Hellen: hup opschieten klussen jij :lol:

mijn omschrijving van de tampon :oops:

k*tplug :mrgreen: :mrgreen: :oops:

@angel hahahahaha dies leuk

@Angel & Luna wrote:

In m'n eentje? :shifty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M'n vent moet gewoon werken hoor. :doh:

@hellen, het valt te proberen :mrgreen: :mrgreen: je weet maar nooit :lol:

Hallo dames.

Ik ben net terug van het ziekenhuis en ik ben helemaal blij :smiley: het meisje zat op 26 en mijn jongentje op 25.5 :inlove: dus dat loopt weer precies met mijn zwangerschaps duur, ook had ik voldoende vruchtwater :thumbup: en liggen ze allebei met de hoofdjes nar beneden wat natuurlijk helemaal positief is :dance:

Hellen, Je kan natuurlijk alvast zorgen dat je fris gewassen in een of andere leuke pose ligt als je man thuis komt :mrgreen:

Angel, Ach als het beestje mar een naam heeft toch :lol:

Even snel, Francis zo blij voor je dat alles in orde is!

En wat goed dat ze al alletwee met hun hoofdjes naar beneden liggen!!

@Hellen wrote:

@Angel & Luna wrote:

In m'n eentje? :shifty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M'n vent moet gewoon werken hoor. :doh:

hm.. :lol: sja...

Francis: fijn dat alles in orde is :thumbup:

pfff ik heb eindelijk een hoestdrank. Nog gevraad ivm zwangerschap deze die ik nu heb mag.

Nu maar zorgen dat het snel gaat werken

@francis, blij dat alles goed is :thumbup: :thumbup:

Amy ik zat idd in Brazilie, maar ook aan mijn vakantie is weer een einde gekomen :frowning:

Hellen ik had ook een positieve ovulatietest vanmorgen. En volgens mij heb je dan binnen 24 tot 36 uur je eisprong en dan nog een dag of 14 (kan iets verschillen bij ieder persoon) voor je hopelijk niet ongi wordt :mrgreen:

Wel leuk dat we gelijk lopen. Hier vanavond druk aan de klus :mrgreen:

Zullen we het ff niet meer over voetbal hebben :? Komt mijn humeur niet ten goede :wink:

Angel: ha ha daar was ik nou nooit opgekomen :shock: goed bedacht :mrgreen:

Hellen: heb je er ondertussen niks van geleerd? niet goed naar de mannen gekeken :wink: :mrgreen: moet je toch maar eens aan manlief vragen of hij het ff voor wil doen :mrgreen: :mrgreen:

francis wat fijn dat alles goed is met de baby’s, en vooral dat ze weer gelijk lopen :dance:

Jij denkt ook maar weer aan een ding hé :wink:

Noemi: het is nogal rusig van jou kant, gaat alles goed?

Karin hopelijk ben je er nu weer snel vanaf!!!

Luna heb je het leuk gehad?

Komop snel klussen en blijven klussen :naughty:

haha had ik het dus toch goed :slight_smile: Luna, fijne vakantie gehad? :wink:

francis; fijn dat het goed was vandaag met de beebs!! :inlove:

bigbsy; ja ga vrijdag testen! wil eigenlijk morgen testen maar zal wel geen zin hebben. gewoon vrijdag doen haha

ALS het raak zou zijn, heb ik eigenlijk geen idee hoelang ik precies zwanger ben, aangezien ik laatste 12 weken echt om de week beetje bloed of bruin heb verloren… :think:

angel; onze benamingen voor tampon zijn bijna hetzelfde, ik haal alleen de eerste lettergreep weg :mrgreen:

zooo net lekker geslapen, met een paracetemolletje wil alles.

Nu even friends kijken en dan vroeg op bed.

Morgn vroeg weer voorschoolse opvang en dan lekker vrij en woensdag ook.

Beetje uitzieken.

@luna1 waarom niet gaat toch heeeeeeel goed (ok ik hou op)

fijne vakantie gehad?

@amy spannend hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: