Ons show-topic
Om niemand voor het hoofd te stoten, heb ik gekozen om van iedereen het persoonlijke stukje weg te halen.
zo ik hoop dat we in dit deeltje weer wat nieuwe zwangere krijgen word wel weer tijd vinden jullie ook niet
Nou idd dat iedereen in dit deel maar zwanger mag worden :thumbup:
Leuk gedaan Angel, dat gesloten :thumbup:
En dat er maar snel nieuwe zwangere mogen komen :dance:
dat wordt idd wel weer tijd
als we allemaal zwanger moeten raken in dit deeltje, moet het deeltje wel een maand ofzo duren. Dus niet te snel kletsen. :mrgreen:
Nou, al 2 nachten erop zitten in het nieuwe huis. en het slaapt heerlijk. We slapen alledrie als een blok.
Gisteren heb ik voor het eerst ons nieuwe bad uitgeprobeerd. Lekker gebubbeld om 12.30u ’s middags. Toen Dionne wakker was heb ik haar er ook nog bij genomen. Lachen! Ze vond die bubbels echt super. Ze probeerde ze telkens te vangen.
Gisteren ben ik lekker de stad in geweest in plaats van dozen uit te pakken. Ik had echt effe behoefte aan ontspanning. Dat is goed gelukt!
Ik heb meteen ovulatietesten gekocht. Ik zou pas op dag 13 hoeven te beginnen met testen, maar dat leek mij zo laat. Ik heb zojuist toch maar even uitgprobeerd hoe ze werken. Dan maar wat meer testen er door heen jagen.
Zo, ga nu rst het oude deeje af lezen.
Monique: thnx
Hellen: moet lukken :think: vorige deel is er ook een maand geweest hahahahahahaha
Angelique: Ik ben nu dus ook voorzichtig aan weer begonnen met afvallen. Gisteren nog niet helemaal gelukt. Ik heb toen 4 merci’s gehad. Verder is het wel goed gegaan.
Ik heb voor mijn bruiloft (en ook nog erna) Ladyline gedaan. Kost echt klauwen met geld, maar het werkte voor mij perfect. Al had ik met de bruiloft natuurlijk ook wel een goede stok achter de deur.
Het hield in dat ik 2 keer per week bij hun kwam sporten en dat ik een ‘dieet’ kreeg, waarbij zij je coachen.
Het dieet is eigenlijk geen dieet, maar gewoon een gezonde levensstijl.
Ik zal effe vertellen wat ik op een dag at:
Ontbijt: 1 boterham met beleg en rauwkost (dus komkommer op mijn boterham erbij of een worteltje knagen) en een glas melk / optimel
Tussendoor: 1 stuks fruit
Lunch: 2 boterhammen met beleg en weer rauwkost.
Tussendoor: 1 stuks fruit
Avondeten: normaal eten 1 bord vol met groente of rauwkost. (en niet altijd patat of pizza :mrgreen: )Oh nee, dat ben jij niet! :mrgreen:
En dan ’s avonds nog een keer fruit of een kommetje yoghurt
Over de dag verspreid dronk ik 8 glazen water. Meestal al 2 voor mijn ontbijt, 2 bij de elk tussendoortje en dan nog bij het eten minimaal 1 glas.
Doordat ik mijn water vooral vroeg op de dag dronk, hoefde ik ’s nachts tenminste niet iedere keer naar de wc.
Ik begon bij het ontbijt met 1 boterham, omdat ik niet was gewend om te ontbijten. Grote eters kregen als advies eerst een tijd 2 boterhammen te eten bij het ontbijt. En dan later als het afvallen niet meer goed ging, gingen zij pas terug naar 1 boterham.
Het eten van al die rauwkost zorgt ervoor dat je voller zit en eerder genoeg hebt. Ook zorgde het ervoor dat je spijsvertering meer zijn best moet doen.
Nu ga ik weer proberen me hier ongeveer aan te houden.
Het begin is het lastigst. Ik heb nu al voor de 2e dag hoofdpijn. Komt echt van het afkicken van al die suikers en verdere troep.
Maar hoe doe jij het eigenlijk?
Ik at echt wel 1 keer per week paptat en ook af en toe een halve pizza hoor. Maar die rauwkost en het fruit deed het hem echt.
edit: dubbel geplaatst. :oops:
Hellen: ik eet 3 bakken yoghurt op een dag heb gelezen dat dat helpt om af te vallen bij de buik :mrgreen:
en aangezien ik juist daar moet afvallen probeer ik dat ik ben sinds de 14e nu ook al 5 cm’s kwijt :dance:
ik eet verder brood krentenbollen gewoon s’avonds een prakkie of iets anders gezonds en op zondag doen we een vette hap :dance:
ik probeer ook veel water te drinken en als ik tussen door trek krijg pak ik een liga
verder probeer ik elke dag minimaal 10 minuten op m’n step te gaan staan :lol: (ok ook te bewegen :P)
ofwel ik eet gewoon als ik honger heb maar ben dus gestopt met snoepen als ik normaal honger had dan pakte ik een reep chocolade :oops: (nouja 1…pakte gewoon net zo lang tot ze op waren hahahaha)
en s’avonds dus gezond ipv pasta / wraps / pizza / hamburgers enz enz enz
en geen chocolademelk meer daar dronk ik ook zeker wel 2 liter van op een dag
dus is niet echt een dieet wat ik doe ik probeer gewoon gezond te doen :mrgreen: :mrgreen: en te bewegen
:lol: Ik krijg in ieder geval goed ezin van jou verhaal. heerlijk hoe je het weet te omschrijven!
Ik eet echt wel gewoon wraps en pasta. Aardappeln mogen hier maar ongeveer 2 keer per week. Houden we niet zo erg van.
Maar gewoon maar 2 wraps ipv 3 en 1 bord pasta en veel groente in de saus doet ook wonderen.
Dat eten tot de kast leeg is, doe ik ook graag. En als Ãe leeg is, haal ik gewoon wat nieuws. of een zak chips als ik in de auto zit. Verkopen ze toch echt gewoon bijhet tankstation. :think: :oops:
:mrgreen: :mrgreen: ik hou helemaal niet van dat gezonde eten :lol:
maar wij eten ook wel pasta maar dan bedoel ik echt de vette variant zoals bolognese die eten we dan op zondag
pasta met roerbakgroente en een beetje kipfilet dat kan dan weer wel door de weeks :mrgreen:
oh en wat mij ook heel erg helpt is een week menu opstellen dan hoef ik niet per dag te verzinnen wat ik ga eten want als ik dat per da moet verzinnen word het iets makkelijks en ongezonds :lol: :oops:
Hoi allemaal
ik heb een tijdje niet meer mee geschreven.
Wel zo af en toe gelezen.
Ik heb voor mezelf gewoon wat afstand genomen.
En moet zeggen dat ik daardoor iets meer rust krijg,was er behoorlijk veel mee bezig.
Ik lees wel mee zo af en toe.
Maar zou weinig mee schrijven.
En hoop dat er gauw meer zwangeren zullen volgen.
groetjes sabine
hey Sabine hoe gaat het nu met jou? lukt het afvallen al een beetje?
Ja, dat iedereen in dit deeltje zwanger mag worden!
Sabje, hoi, hoe gaat het met je? Lukt het afvallen een beetje?
Angel, klinkt goed hoor niet meer zoveel chocomelk drinken!
Hellen, hoop dat bij jou ook snel de kilo’s er weer vanaf vliegen.
Bigsby, hoe was de les gisteren?
Hellen wat lekker dat je nu kunt bubbelen, en ff lekker ontspannen en een dagje voor jezelf heb je af en toe ook nodig, een dagje later uitpakken kan ook geen kwaad.
Angel: gewoon gezond doen zal ook heel veel helpen, jij was dus echt een chocolade junk :shock:
Sabje: Gaat alles goed met jou?
Noemi: gaat alles goed op je werk? nog last van stinkie?
De les van gister ging goed, morgen moet ik weer (moet 2 dagen in de week) Ik krijg oefeningen en tips mee om mijn houding te veranderen.
Wat is het tegenwoordig rustig op dit forum, het gaat hier toch niet langzaam uitsterven??? :?
angel; fijn hoor al van die cm’s! :thumbup:
bigsby; idd verliefd ja :inlove:
sabje; alles verder ok? hoe is het idd met het afvallen?
hellen; gaaf zeg, bubbelbad! wij hebben zo’n mat die je in bad kan leggen, ook lekker!
ik word hier trouwens gek. afgelopen donderdag was ongi eindelijk weer over. heb ik vandaag weer beetje rozige afscheiding. wel duidelijk te zien op mijn inlegkruisje. Hoop dat dit niet wéér ontplooit in ongi…
zouden ovulatietesten bij mij misschien zin hebben? dan ga ik die na de vakantie eens bestellen denk ik… :think:
zien jullie trouwens dat WoLa en Esther al ‘bijna’ uitgerekend zijn? nog maar 6 weekjes!! Dan zijn de 1e 2 baby’s van onze topic er!!!
Amy: Je lichaam is nog steeds van slag dus, ik hoop voor je dat je cyclus snel weer regelmatig is.
Wat gaat het snel hé, de eerste 2 baby’s komen al bijna!
Je kunt het altijd proberen met ovulatie testen, dan weet je in iederegeval wanneer je je eisprong hebt.