1e kwartaal 2007 stoppers | 18** zwanger nog 4 tegaan #21

Amy, Baad het niet dan schaad het niet toch :?

Bigsby, Wij sterven nooit uit :mrgreen:

Bigsby, stinkie stonk vandaag weer heel erg.

Een hogergeplaatste collega heeft nog eens tegen mijn baas gezegd dat stinkie zijn werk niet naar behoren doet. Mijn baas zei dat hij er rekening mee ging houden en het gesprek is teruggekoppeld naar de HR manager. Tja, we zullen wel zien wat er gaat gebeuren …

Enne, we blijven hier doortypen tot de laatste snik!!

Amy, je kan het proberen met de ovutesten. Hoop wel dat je cyclus snel regelmatig is. Anders toch nog maar eens contact opnemen met de HA ofzo?

Monique: ja een hele erge choco junk hahahahahahaha

ik heb het lijstje al gereed hoor voor als de 1e baby’s een feit zijn :wink:

haha ben benieuwd angel :wink:

hebben jullie het gelezen van Mo? :frowning: :kaars:

wat een kloteavond, eerst verliest Ajax, dan dat nieuws van Mo… :wall:

ja heb het gelezen :cry: :kaars:

Ik ben net terug uit het ziekenhuis maar na het bericht van Mo gelezen te hebben laat ik het in mijn post nu even hierbij :frowning:

goedemorgen

wanneer zouden jullie testen? ik heb afgelopen vrijdag klein beetje bloed verlies gehad

moet ik dan nog een week wachten of…?

Francis: :shock: zo laat uit het ziekenhuis wat was er dan??

Goedemorgen allemaal

Zoals ik gisteren al zei ben ik ik savonds in het ziekenhuis geweest.

Ik had al 3 pijnlijke harde buiken in een uur en toen was ik het zat, de verloskamers gebeld en ik kon meteen komen.

Eenmaal daar werd ik aan de ctg gekoppeld daar bleek ik idd wat activiteit te hebben. Na een half uur kreeg ik een inwendige echo en daarop was t ezien dat de uitgang nog potdicht zat ze heeft ook nog gevoeld maar dat was allemaal in orde maar toen was ik er nog niet… voor ik aan de scan was gelegd moest ik urine afgeven om te kijken of ik misschien een blaasontsteking zou hebben die urine bleek twijfelachtig dus gingen ze een catheter aanbrengen een wat :shock: ja idd ik schrok er wel van had dat nog nooit gehad.

Het was idd pijnlijk voel het nu zelfs nog steeds maar het kon erger…

Heb net gebeld voor de uitslag maar mijn urine was schoon gelukkig dus tot zo ver niet smeer aan de hand…

Francis: jeetje je zal wel geschrokken zijn dan gelukkig maar dat het nu allemaal weer in orde is

Mo :kaars:

Ik ben vanochtend door mijn rug gegaan :cry:

Straks naar de dokter. Liggen kan ik niet, staan niet, zitten niet, alles doet pijn. Pffff.

Angel, ik zou nog wachten met testen, zeker nog een week!

Francis, gelukkig was alles nog dicht.

En een catheter? Auwh, moet zeker pijn doen, bah!

Rust maar goed!

Noemi: auw… sterkte met je rug

pffffffff nog een week wachten… :shifty:

Voor mo en haar gezin :kaars:

Angel: ik zal nog wel ff wachten met testen, ivm je lange cyclus

Noemi: wat je op je werk toen je door je rug ging? dan moest je met al die pijn weer terug naar huis. Wat balen zeg!! nou moet je weer een tijdje plat?

Francis wat schrikken zeg!! maar ze hebben dus niks gevonden? en je hebt er ook geen last meer van?

Zo, ben weer terug. Ben weer geblokkeerd, maar niet zo erg als vorig jaar gelukkig. Vandaag en morgen vrijgekregen van de dokter en ik moet zien hoe het na het weekend gaat. Als het nog niet beter gaat, dan krijg ik nog een thuisblijfbriefje.

Morgen naar de fysio, dus hoop dat dat snel helpt!

Bigsby, nee ik was nog thuis gelukkig. Wilde eerst wel naar het werk gaan hoor, maar met de minuut werd het erger.

Noémi: heel veel sterkte met je rug. Volg de adviezen van de fysio goed op. Hoop dat je snel weer van de pijn af bent.

Angel: probeer het nog een week vol te houden, voordat je gaat testen. Weet dat het heel erg moeilijk is. Sterkte !!!

Francis: Wat zullen jullie geschrokken zijn. Let goed op jezelf en de signalen van je lichaam. Wel goed, dat je meteen mocht komen naar het ziekenhuis. En een catheter: Vreselijk lijkt me dat. Maar als het moet, dan moet het!

Gisteren nogmaals geinformeerd naar de uitslag van de nekplooimeting en bloedtest. Bij de vk. was nog steeds geen uitslag bekend. Dus de gyno opgebeld: bleek dat zij de uitslag wel doorgefaxt hadden, maar er was iets fout gegaan. Ze zouden het nogmaals doorfaxen. Half uurtje later belt de vk op om te zeggen, dat de uitslag goed was (waarde weet ik niet) en er geen reden was om vruchtwaterpunctie te laten doen. Bij volgende bezoek aan de vk. krijg ik de papieren mee naar huis.

Hellen: fijn dat je zo snel al weer kunt internetten en wat een luxe: een bubbelbad. Lijkt me helemaal geweldig. Geniet van je nieuwe huisje.

Voor mo en haar gezin: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Heb het verhaal een beetje gevolgd en ik ben er helemaal stil van en behoorlijk onder de indruk.

Hallo

Gerdy, Nou dat is mooi he zo’n goede uitslag :thumbup: En ja een catheter is geen lolletje maar net wat je zegt het is voor een hoger doel.

Noemi, Nou ik hoop echt dat het snel werkt anders moet ik de poffertjs helemaal alleen opeten :wink:

Bigsby, Nee ik heb geen pijnlijke harde buiken meer maar harde buiken zelf heb ik nog steeds ik denk dat ik nu gewoon een groeispurt doormaak :?

Noemi gelukkig dat je nog thuis was anders moest je weer helemaal terug, Rust maar lekker uit, al zal je vast niet meer kunnen doen dan dat. Ik hoop dat je fysio snel helpt!

Gerdy wat fijn dat uitslag van de nekplooimeting en bloedtest allemaal goed was :dance:

Francis: misschien moet je nog rustiger aan doen?? :wink: Nog meer groeien :shock:

Ik mag zo voor de eerste keer naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd hoe dat is. Vanmiddag voor de 2e keer naar de oefentherapeut geweest, het valt niet mee om je houding te veranderen, ik heb zelfs weer huiswerk!

Bigsby, Idd je houding verander je niet snel helaas :?

Gerdy, super dat de testen zo goed waren!

Francis, ik ga me best doen, maar kan nog niets beloven hoor :mrgreen:

Morgen even me de fysio bespreken!

Bigsby, ben benieuwd hoe de zwangerschapsyoga is.

En idd, je houding is niet snel verandert, en dan moet je dat ook nog eens volhouden (dat is veel moeilijker (spreekt uit ervaring)).