1e kwartaal 2007 stoppers | 18** zwanger nog 4 tegaan #21

francis; jeetje wat zal je geschrokken zijn, gelukkig is alles goed!

angel; spannend!! :pray:

hier misschien ook! gister toch rozig slijm wat ik zei? vandaag 1 klein druppeltje rood bloed :pray:

en ik zit helemaal niet op te letten met mijn cyclus…

15 juni curretage

14 juli ongi (na 29 dagen)

11 aug ongi (na 28 dagen) (ok op 1 aug ook 7 dagen heel lichtjes)

vandaag dus klein druppeltje. als ik bovenstaande cyclussen neem, zou ik afgelopen weekend mijn ei gehad moeten hebben. kan dit dan nu ‘al’ innesteling zijn? :think:

ik zou nl 8 september, volgende week za weer ongi moeten worden… leuk zo met vakantie gaan :mrgreen:

tot morgen! :-*

ik ben benieuwd :shifty:

Spannend Eveline!

Amy: spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik ga morgen naar sprookjes wonderland :dance: :dance: :dance: :dance:

heb er zin in :smiley: lijkt me echt geweldig voor Luna :mrgreen:

Angel, Ik ken het niet maar het klinkt leuk.

Ik zit weer gezellig op mijn werk maar het is rustig want iedereenn zit nog in het bos :mrgreen:

Francis: is echt een park voor de kleintjes wel ver weg hoor (enkhuizen) maar ach :mrgreen: :mrgreen:

Nou dat mag de pret niet drukken toch :mrgreen:

Noemi moest jij ook je houding veranderen dan?

Of ging dat alleen om je rug?

Hoe gaat het nu met je rug?

Amy spannend hoor :thumbup:

Angel veel plezier vandaag!!

Francis wat heb jij het dan lekker rustig zeg!! ik zit ook alleen.

Zijn ze allemaal aan het oefenen in het bos?

De Yoga gister was best grappig, leren onspannen, maar dat lukte me best :mrgreen:

Nog ff en dan is het al weer weekend!!! wat ging het weer snel mijn eerste week

Angel, veel plezier in sprookjeswonderland!

Francis, geniet van de rust. Zijn ze ondertussen al terug?

Bigsby, goed dat het lukte om je te ontspannen!

En ik moest mijn houding veranderen, stond met een veel te holle rug, als ik zat, zat ik in elkaar gedoken, stond niet helemaal recht, …

Nouja, als ik er aan denk, dan lukt het om op te letten, maar anders gaat het niet automatisch hoor.

Rug is nog hetzelfde. Straks naar de fysio, hopelijk helpt dat (hoewel, meestal gaat het eerst meer pijn doen en daarna wordt het pas minder :? )

Nou had ik mijn mond maar gehouden het is een gekkenhuis ik moet ineens binnen een week een helehoop brondocumenten gaan aanleveren, nog een nasleep van die fijne controle van een paar maanden geleden :wall:

Francis, balen!!

Maar dan vliegen je dagen natuurlijk nog sneller voorbij …

En misschien iets voor de hulp om uit te zoeken?

Mijn hulp begint pas volgende week :mrgreen: bovendien is dit veel te ingewikkeld om aan haar over te dragen dat kan ik haat niet aan doen :lol:

Monique, Ja ze waren aan het oefenen al de hele week ze komen nu net allemaal weer terug, en stinken dat ze dan doen :sick: :lol: ja als je er zelf tussen zit ruik je het niet he maar ja ik zit nu lekker op kantoor geen bos voor mij voorlopig :naughty:

Francis dus jij bent nu flink :sick: van hun stank?

En fijn dat je je hulp volgende week mag inwerken, jij hebt het er al weer opzitten voor vandaag, kun je lekker slapen :mrgreen:

Monique, Jij bent nu toch ook klaar??

Hoi Hoi

Met mij gaat het opzich wel goed.

Druk met uitzoeken van dingen voor ons nieuwe huis, erg leuk.

Afvallen,ik was 2 kg afgevallen,maar hebben 2 weken vakantie gehad en me toen er eigenlijk slecht aaan gehouden dus het zit er al weer bij op.

Ben nu de hele week bezig er me toe te zetten,maar wil niet ech :?

Hoe ziet eenn innestelings bloeding er eigenlijk uit?

noemi hoe is het met je rug?

francis geen last meer van de harde buiken?

misschien ben ik heel blond,maar wie is mo? :oops:

groetjes

Sabje, Mo is een vrouw die hier heel lang op het forum heeft geschreven al meerdere jaren.

Ik heb geen idee hoe een innestelings bloeding er uit ziet nooit gehad, maar ik denk een paar drupjes :?

Oke, zouden jullie mij willen helpen met kiezen? Ik ben vandaag naar de opticien geweest voor een nieuwe bril. Nu heb ik nog 2 monturen over om uit te kiezen. Wat vinden jullie foto 1 of foto 2?

Kijk niet echt vrolijk op de foto, maar iemand moest de foto maken, die volgens mij nog nooit een digitale camera in de hand heeft gehad.

de onderste lijkt je gezicht slanker te maken.

hmmm vind het moeilijk om te kiezen, aangezien de flits zo aanwezig is.

maar vind de onderste wat vriendelijker.

hoi hoi

sprookjeswonderland was echt leuk :mrgreen: Luna heeft zich goed vermaakt :dance:

alleen op de terug weg hoop file gereden :zzz: :zzz: :zzz: ben nu erg moe dus Luna en Darius hebben lekker achterin geslapen en ik maar rijden :cry:

zal wel wat foto’s op showforum zetten