1e kwartaal 2007 stoppers | 18** zwanger nog 4 tegaan #21

gerdy; ja ik ga ook voor de onderste

angel; leuke dag dus gehad? mooi :slight_smile:

sabje; wat francis zegt, paar druppeltjes bloed…

dat had ik dus eergister, en nu vandaag weer wat bruinig :doh:

oja, ik vergeet iets helemaal te vertellen;

jullie kennen mijn telefoonverhaal nog? :wink: wasmachine en telefoon, dat zegt misschien iets meer? :wink:

om een lang verhaal kort te maken; ik heb een nieuw toestel!! :dance: :dance: helemaal gratis :mrgreen: ze konden mijn oude niet meer maken ,dus een nieuwe gekregen, laatste versie, nr 7373 ipv 7370 :mrgreen:

ben zo blij hahahaha! :mrgreen: :dance:

Gerdy: vind de bovenste wel wat hebben hoor :mrgreen:

Francis: iik begin om half 9 en moet tot half 1, heb je lekker geslapen?

Sabje: Leuk hé dingen voor je huis uitzoeken?, veel plezier daarmee!!

Ik weet niet hoe een innestelingsbloeding eruit ziet want ik heb dat nooit gehad :?

Gerdy: precies wat joseetje zegt de onderste maakt je vriendelijker!

Angel het zijn mooie foto’s geworden, ik vind die vooral leuk waar Luna zo groot in beeld is en een beetje verbaasd kijkt :mrgreen:

Amy wat fijn dat je een nieuwe telefoon hebt, en nog beter dat die gratis was :dance:

We hebben weekend!!!

a.s. dinsdag gaan ze om 20.00 allemaal een kaarsje posten in Mo’s topic (voor degene die ook willen en niet zo vaak lezen daar)

jeetje is er niemand hier meer geweest gisteravond :shock: het wordt hier echt steeds rustiger :cry:

Angel waar heb jij dat gelezen dan?

Gaat er iemand nog wat leuks doen van het weekend?

bah, ben verkouden, heb keelpijn :sick:

vanavond ook nog gourmetten bij vrienden van ons

Mag geen trachitol iemand iets anders wat goed helpt tegen keelpijn

goeiemorgen

zo ik heb weer een rot nacht achter de rug maar gelukkig heb ik kunnen uitslapen :mrgreen:

om 5 uur werd ik wakker met gigantische spierpijn :cry: rug en borst kon niet meer liggen van de pijn :twisted:

toen had ik heel stom een ibuprofen genomen :wall: als ik die spierpijn heb dan is dus ook m’n maag van streek :sick:

toen heb ik om 8 uur maar een paracetamol zetpil genomen en toen ben ik eindelijk toch nog lekker in slaap gevallen

Amy: fijn dat je een nieuw mobieltje hebt gekregen :dance:

ja we hebben een hele leuke dag gehad :mrgreen:

Monique: die foto aan tafel of die bij die kabouter?!?

topic beetje bang terecht bang heb ik dat gelezen in dat topic willen ze dus dinsdag 20.00 een kaarsje posten met z’n allen

Karin: balen van je keelpijn en geen id wat je mag hebben geloof alleen paracetamol :think:

anders zou ik gewoon even de dokter of vk ballen hoor als het blijft aanhouden

@angel balen van je pijn, is het nu over dan?

Ik heb een vraagje, ik heb iets te koop? waar mag ik dat neerzetten, het namelijk niks te maken met baby’s of kinderen.

Nou ja kinderen kunnen er erg blij van worden

Gevonden, als je nieuwsgierig bent hier staat het

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1877536#1877536

Karin: het is veel minder de pijn maar nog niet helemaal over

:mrgreen: leuk zo’n spel computertje :mrgreen:

Geen belang bij?

:mrgreen: :mrgreen: nee helaas :wink: eer ik daar geld voor heb…:frowning: (huis met schuld verkocht he :?)

was ook maar een grapje,

das wel minder van je huisje :frowning: (hij is trouwens al verkocht de computer)

ons kamertje is geverfd zal zo ff foto’'s laten zien van de kleuren

zo het lijstje is weer aangepast en heb hem maar gelijk helemaal gereed gemaakt voor de komende baby’s :mrgreen:

Karin: Balen dat je verkouden bent, wat dacht je van Keelsnoepjes? anti flu!

Dat is snel verkocht zeg!!! heel mooi

Angel: en hoe gaat het nu met je? is het al over? kun je niet tegen ibuprofen?

Ik bedoelde die foto waar ze heel groot opstaat met een kabouter in een huisje en een drinkbeker bij haar. Ze heeft zo’n mooi koppie en hele mooie ogen :inlove:

Monique: nog beetje beroerd :mrgreen: maar nee als ik zoveel last heb van spierpijn kan m’n maag dus niks hebben :wall:

heb al keer eerder gehad dat ik midden in de nacht bij de huisartsenpost zat door de spierpijn :twisted: ik dacht dat ik spierpijn had nam toen een paracetamol en dat kon m’n maag dus niet verdragen (overgeven) dus toen was het echt van uh… is het dan wel spierpijn is het niks anders… :roll:

en dus vanacht zelfde fout gemaakt met ibuprofen daar kan ik dus opzich wel tegen maar als ik zoveel spierpijn heb verdraag ik dat dus niet :frowning: dan moet ik zetpillen nemen :lol:

Angel wat raar dat je er met spierpijn niet tegen kan, heb je vaak spierpijn dan? weet je ook hoe dat komt?

Wij hebben vandaag gordijnen voor de kinderkamer besteld, ze zijn geel (en ook andere kleuren hoor) met Winnie de Poeh erop. Wij vonden ze zo leuk :mrgreen: en toen liepen we naar de kassa en toen zag ik ook een hele bak vol met kleine kussentjes liggen en zelfs ook met Winnie erop dus heb ik daar 2 verschillende van meegenomen :mrgreen: ik weet niet waar ik die voor moet gebruiken maar al is het maar voor de sier :lol:

Monique: als ik spierpijn bij m’n rug en borstkas heb heb ik daar alleen last van maar dan voel ik me ook alsof ik behoorlijk geplet ben dus misschien dat het daarom zo’n reactie op m’n maag geeft :think:

heb het niet zo heel vaak meer gelukkig toen we dit huis intensief aan het verbouwen waren had ik vaak last :frowning:

ben benieuwd naar de gordijnen :mrgreen:

Hallo allemaal g azo alles lezen.

Ws gistren in Spijkenisse en heb vandaag de hele dag bezoek gehad van iemand die mijn kinderwagen kwam kopen :mrgreen: was erg gezellie :smiley: