1e kwartaal 2007 stoppers | 18** zwanger nog 4 tegaan #21

Angel, balen van die spierpijn zeg. En raar dat het zo op je borst en adem pakt. Heb je er al eens naar laten kijken door de HA?

Bigsby, leuk hoor die gordijnen van Pooh.

Gerdy, heb je al een bril gekozen?

Ik vind de bovenste wel wat hebben.

Karin, balen van de keelpijn. Veel plezier bij het gourmetten.

Francis, leuk dat het bezoek van vandaag zo gezellie was :mrgreen:

Wij hebben vandaag heerlijk poffertjes gegeten en spaghetti. Was erg lekker! Ook een hele mooie kinderwagen gekocht :mrgreen:

(bij Francis en dat was dus onwijs gezellig :mrgreen: )

Angel jij hebt dus echt en rot nacht achter de rug hopelijk vanacht beter :thumbup:

Bigsby, Jij begint wel op een lekkere tijd met werken, kan je nog wat langer blijven liggen :mrgreen:

Gerdy, Beetje laat maar ik vond de onderste bril het mooist :thumbup:

Karin, Die computer heb je snel verkocht zeg :shock: ging het met huizen maar ook zo snel :wink:

Ik heb lekkere bon bons gehad vandaag maar moest ze weg zetten anders eet ik teveel en word ik :sick:

Francis, hoeveel bonbons heb je ondertussen al op? :mrgreen:

goeiemorgen

zo spierpijn is helemaal weg gelukkig :dance: en voel me ook niet meer zo beroerd :dance:

Francis& Noemi: leuk dat het gezellig was met elkaar

jammie Bonbons :drool:

Noemi: ja heb er al eens naar laten kijken dat was midden in de nacht bij de ha-post maar die zei alleen dat ik toen zetpillen moest nemen :?

maar denk dat ik af en toe gewoon wat minder moet doen alsof ik alles kan :think: :mrgreen: :mrgreen:

nog maar 12 daagjes voor de oplevering :dance: :dance: :dance: en nog 15 en dan op vakantie :dance: :dance: :dance:

Angel: is het nu weer helemaal over?

Zijn jullie nog in het huis bezig? er moet toch nog best wat gedaan worden?

fancis jullie hebben het leuk gehad gister?

Iedereen hoort bij ons om half 9 te beginnen, dus sta ik om 7 uur op. ik vind het wel vroeg hoor maar voor jou zou dat uitslapen zijn!

Ha ha Noemi is er dus ingetrapt (de kinderwagen kopen)

:mrgreen: Poffertjes en spagetti, leuke combinatie :lol:

Is zeker wel een eind rijden naar Francis?

Wij hebben gister helemaal niet veel gedaan dit keer, normaal gaat we altijd weg op zaterdag avond en nu hebben we deel 3 van Harry Potter gekeken. Zo nog ff strijken en vanmiddag komen vrienden van ons op bezoek en gaan we vanavond een hapje met ze eten in de stad :mrgreen:

Fijne dag allemaal!!

Monique: ja het is helemaal over

nee spierpijn kwam door de draaimolen enzo die je zelf daar moet aanduwen :lol:

er moet nog teveel gedaan worden in dit huis :? word ook best wel weer tijd dat we de draad weer eens oppakken :lol:

zolder moet nog helemaal gedaan worden moeten 2 kamers komen en 2 dakkapellen (al ben ik aan het twijfelen of ik niet gewoon de zolder helemaal als slaapkamer wil en dan van onze kamer 2 kamers ga maken :D:D)

en midden verdieping is eigenlijk nog een hoop afwerken beneden moet ook nog wel wat afgewerkt worden maar minder dan boven :mrgreen:

fijne dag klinkt gezellig wat jullie gaan doen :smiley:

Angel: Gelukkig is de spierpijn helemaal over en is je maag ook weer op weg om beter te worden.

Francis en Noémi: Wat gezellig. Blijf de combi poffertjes en spagetti wel raar vinden hoor. Wel lastig hé francis, als een koper gewoon de hele dag blijft plakken en dat je die dan ook nog iets te eten voor moet zetten :wink: :wink: :mrgreen:

Ik heb gekozen voor de onderste bril. Als ik hem heb (eind volgende week) zal ik een duidelijke foto maken. Ik heb voor deze gekozen omdat die flexibele pootjes heeft (erg handig met in de motorhelm friemelen) en persoonlijk vond ik hem iets stoerder. En de andere maakte mij een beetje streng, wat ik helemaal niet ben (al zullen mijn kids wel iets anders zeggen :mrgreen: )

Gisteren een bbq gehad, was erg gezellig en laat: 2.30 uur. Lekker uitgeslapen en zometeen ga ik mijn mannetje verwennen met een bakje koffie op bed.

Vanmiddag bij mijn schoonbroer op de verjaardag. Moeten eigenlijk ook naar mijn broer, maar dat slaan we over. Mijn relatie met mijn broer is belabberd en het is ook nog eens ver rijden. (hij vond het ook niet nodig om op mijn verjaardag te komen en niet eens te bellen: dat ga ik dus wel doen)

Gerdy, Een bril met flex pootjes is ook handig als je kinderen hebt :mrgreen: ik heb er ook zoeen voor 's avonds.

Monique, Nou ja er ingetrapt ik had hem mooi schoongemaakt hoor :mrgreen:

Angel, Toemaar 2 maal een dakkappel :shock: ik zou voor je 2e optie gaan :mrgreen:

Oh en tussen de poffertjes en de spagetti zat 2 uur :lol:

@francis wrote:

Angel, Toemaar 2 maal een dakkappel :shock: ik zou voor je 2e optie gaan :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: als ik ga voor 2 kamers maken op zolder moeten er dus 3 dakkapellen komen :mrgreen: :mrgreen:

als ik ga voor onze slaapkamer naar zolder maar 2 tenminste… :think: misschien toch mooier dat schuine stuk ook recht te maken… :lol: :lol:

ik kan natuurlijk ook eerst maar 1 dakkapel maken wie weet houden we het maar bij 2 kids als een 2e mag lukken… :think:

ARGH!!! moeilijke keuzes allemaal :mrgreen: :mrgreen:

scheelt dat er voorlopig nog geen centjes zijn voor dakkapellen en ben ook nog niet?!? zwanger zullen we maar van uit gaan dus dat maakt het nog ff makkelijk met de keuzes… :shifty:

@amy ben je ook boos, vanwege ajax :lol: :lol: :lol:

@ karin; :wall: :silenced:

Angel, Ja je hebt idd wat te kiezen zeg :lol:

Heb je nou al besloten of je naar de ha gaat eigenlijk?

Francis: ja best wel maar ach ik heb geen haast

ik ga eind deze week testen en dan als het negatief is ga ik maandag een afspraak maken bij de ha want dan snap ik er niets meer van

zit nu al behoorlijk te zenuwen dat ik dalijk in de vakantie toch nog ongi ben :wall: IK WIL ZWEMMEN!!! :lol::lol::lol:

Ja dat snap ik maar ik zwem altijd gewoon met een kurk in :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ik hou niet zo van kurkjes hahahahahahaha

zal maar niet zeggen hoe ik ze noem :oops: :mrgreen: :mrgreen:

maar goed zou wel evt een optie zijn ja…

Ja joh gewoon voor 1 keer. Ik vind juist die luiers verschrikkelijk :mrgreen:

@amy, ik een goede dag, psv verspeelt punten, ajax verspeelt punten, En feyenoord wint. hahha

Dames, ik heb nog een seizoenskaart voor Ajax in de aanbieding :? :hand:

Luna :lol:ik is voor vitesse

Ah joh wie ziet het verschil? :angel: :mrgreen: