Zijn jullie nog in het huis bezig? er moet toch nog best wat gedaan worden?
fancis jullie hebben het leuk gehad gister?
Iedereen hoort bij ons om half 9 te beginnen, dus sta ik om 7 uur op. ik vind het wel vroeg hoor maar voor jou zou dat uitslapen zijn!
Ha ha Noemi is er dus ingetrapt (de kinderwagen kopen)
:mrgreen: Poffertjes en spagetti, leuke combinatie :lol:
Is zeker wel een eind rijden naar Francis?
Wij hebben gister helemaal niet veel gedaan dit keer, normaal gaat we altijd weg op zaterdag avond en nu hebben we deel 3 van Harry Potter gekeken. Zo nog ff strijken en vanmiddag komen vrienden van ons op bezoek en gaan we vanavond een hapje met ze eten in de stad :mrgreen:
nee spierpijn kwam door de draaimolen enzo die je zelf daar moet aanduwen :lol:
er moet nog teveel gedaan worden in dit huis :? word ook best wel weer tijd dat we de draad weer eens oppakken :lol:
zolder moet nog helemaal gedaan worden moeten 2 kamers komen en 2 dakkapellen (al ben ik aan het twijfelen of ik niet gewoon de zolder helemaal als slaapkamer wil en dan van onze kamer 2 kamers ga maken :D:D)
en midden verdieping is eigenlijk nog een hoop afwerken beneden moet ook nog wel wat afgewerkt worden maar minder dan boven :mrgreen:
Ik heb gekozen voor de onderste bril. Als ik hem heb (eind volgende week) zal ik een duidelijke foto maken. Ik heb voor deze gekozen omdat die flexibele pootjes heeft (erg handig met in de motorhelm friemelen) en persoonlijk vond ik hem iets stoerder. En de andere maakte mij een beetje streng, wat ik helemaal niet ben (al zullen mijn kids wel iets anders zeggen :mrgreen: )
Gisteren een bbq gehad, was erg gezellig en laat: 2.30 uur. Lekker uitgeslapen en zometeen ga ik mijn mannetje verwennen met een bakje koffie op bed.
Vanmiddag bij mijn schoonbroer op de verjaardag. Moeten eigenlijk ook naar mijn broer, maar dat slaan we over. Mijn relatie met mijn broer is belabberd en het is ook nog eens ver rijden. (hij vond het ook niet nodig om op mijn verjaardag te komen en niet eens te bellen: dat ga ik dus wel doen)
scheelt dat er voorlopig nog geen centjes zijn voor dakkapellen en ben ook nog niet?!? zwanger zullen we maar van uit gaan dus dat maakt het nog ff makkelijk met de keuzes… :shifty: