hey weet je wat ze net op tv zeiden
feyenoord staat bovenaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced:
Amy dat zou nog eens mooi zijn, al gelijk 12 weken zwanger zijn :mrgreen:
Misschien is het idd handiger om nog ff te wachten met testen als je al weet dat het morgen geen zin heeft
Karin rust nog maar ff lekker uit, dan voel je je snel weer beter.
Wat lekker dat je anderhalve dag vrij hebt :dance:
Angel is dat jou club?
bigsby; ja zou idd mooi zijn, maar dat zal toch niet :mrgreen:
angel; :naughty:
Angel :naughty: :naughty: Jij maakt geen vrienden hier :mrgreen:
Amy het was erg leuk in Brazilie. Alleen in het vliegtuig op de terugweg ongi geworden. Dat was minder :?
ja dat is idd minder ja luna… wel nette cyclus gehad?
en je hebt gelijk wat angel betreft :mrgreen:
ik werk trouwens in hartje r’dam, collega van me kwam vanochtend binnen… AJAX!! :think:
:mrgreen: :mrgreen: nee joh ik hou niet eens van voetballen :mrgreen: :mrgreen:
alhoewel ik wil ook wel dat salaris om een beetje achter een bal aan te rennen :mrgreen: :mrgreen:
Goeienavond allemaal!
Zit nu achter de pc met een kersenpittenzakje in mijn rug.
Vandaag weer gaan werken en fulltime is dan toch wel zwaar als je last hebt van je rug. Ben uiteindelijk om 16.15u naar huis gegaan (jaja, wel 45 minuten eerder dan normaal). Thuis op bed gaan liggen met kersenpittenzakje en nog 45 minuten geslapen ook!
Morgen wel weer heel de dag volmaken, want ik heb geen overuren meer staan ondertussen. En dan 's avonds naar de fysio.
Zou eigenlijk ook vandaag beginnen met de eerste naailes (nee dames, niet zulke vieze dingen denken! :snooty: ), maar dat risico nam ik toch maar niet, dus daar beginnen we volgende week mee!
Karin, beterschap!
Amy, spannend hoor.
Angel, jij nog ongi geworden in de tussentijd? Ga je vrijdag ook testen?
Bigsby, hoe bevallen de halve dagen werken?
Luna en Hellen, goed klussen! En heeeeeel veeeeeel succes! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Francis, heeft Brian vandaag een ijsje verdient??
Noemi, Nee gene ijsje voor Brian vandaag.
Luna, Jij zou toch in het vliegtuig wctje aan de klus zijn geweest, is dat nog gelukt :mrgreen: :silenced:
Bigsby, Ik denk idd maar aan 1 ding of eigenlijk 2 mijn babys :inlove:
Amy, Jij houd wel van spannend houden he :mrgreen:
Net terug uit de ikea en altijd als ik daar kom kom ik met vanalles terug behalve met wat ik eigenlijk wilde hebben :mrgreen:
Noemi: nee nog niet ongi geworden zit ondertussen al op dag 49 :wall: :think: :twisted:
dus vrijdag of zaterdag weer testen als het er nog niet is en dan als het negatief is maandag de dokter bellen voor een afspraak
Angel, dat lijkt me een goed plan!
Francis, Ikea is ook erg verslavend met dingen kopen. Hebben altijd zo’n leuke (troep)spulletjes. Moet me ook altijd inhouden hoor!
angel; schiet niet echt bij jou op he
francis; tja spannend houden, liever niet, maar denk dat ik anders eventueel te vroeg test… ga er toch vanuit dat het niets wordt hoor, heb daar veel te veel tussentijdse ‘bruinseltjes’ door verloren denk ik… :think: liefst zou ik morgen testen :naughty:
ga verder flikken maastricht kijken, doegdoeg!
nee het schiet idd niet erg op bij mij… word gek van die cyclus…:twisted: hoop dat er nu een goede reden is voor het uitblijven ervan
en anders gaan we “gezellig” weer de mm in :wall: :wall:
Luna balen dat je ongie bent geworden
Noemi: valt niet mee he hele dag werken met rug pijn, gaat het nu al wat beter?
Halve dagen werken bevalt heel goed eigenlijk, ik ga voordat het echt pijn begint te doen naar huis, dus 4 uur is net lang genoeg :lol:
francis: ik las toch ergens dat dat niet je enige gedachten waren ha ha
Ik heb mijn mutsen dag ook weer gehad.
Rij ik terug naar huis met de auto. Ik hoorde al een raar geluid. Sta ik voor het stoplicht komt er een man bij me staan. Weet je wel dat je achterband lek is :wall: :wall: :doh: :doh: :doh:
Ik maar gezegd ben bijna thuis
Karin, Whahaha dat merk je toch?? :mrgreen: nou ja jij dus niet en nu??
Luna, Heb je nu met die pillen wel een gelijke cyclus? of verschild dat dan ook nog weer?
Bigsby, Nou af en toe denk ik ook mee met andere dames :mrgreen:
Noemi, “Lekker” aan het werk?
Marco heft deze week vroege diensten wat betekend dat hij om 6 uur al op kantoor moet zitten en hij dus om 5 uur zijn bed al uit moet, en natuurlijk word ik dan wakker en vanzelfsprekend val ik dan ook niet meer in slaap :wall: Marco bedankt…
nou ik hoorde wel een raar geluid maar nooit bij stil gestaan. :mrgreen: Man lief belt vanmiddag een garage, ik ga de band dus echt niet zelf verwisselen.
dat kan ik ook niet
@Francis, wel balen dat je zo vroeg wakker wordt.
ha ha Karin: het lijkt mij ook dat je dat toch voelt :shock: en ik kan ook geen band vervangen hoor dus bij mij zou die ook naar de garage moeten :lol:
Fancis balen zeg zo vroeg :?
dus nu ben je nog moeier?
Nou de band was nog helemaal zacht, die meneeer zei dat het nog even duurde dan was hij helemaal plat.
Naja autootje staat veilig voor het huis :mrgreen:
Karin dat wordt dus fietsen als je nog weg wilt vandaag :mrgreen:
Francis, nou heeeeeeerlijk aan het werk :liar:
Balen dat je wakker wordt van Marco, maarja, hij kan er ook niets aan doen dat hij zo vroeg moet opstaan …
Karin, balen van je band! Gelukkig dat die ene man je er nog op wees, anders had je misschien nog langer erop doorgereden.
Bigsby, heerlijk hoor dat je net naar huis kan voordat je last krijgt.
Ikke dus niet, zit hier van 8.30u tot 17u
----
Vanochtend naar de garage geweest met mijn auto, want die moest nagekeken worden (jaarlijks onderhoud). Stond om 8.10u te wachten op mijn collega die me om 8.30u zou ophalen. Maar … er kwam maar niemand. Zij is normaal goed op tijd, dus heb om 8.31u gebeld waar ze bleef. Zat ze al een kwartier op kantoor, was ze me gewoon vergeten :doh:
Nouja, het huilen stond me nader dan het lachen op dat moment (tja, rugpijn, hormonen, slecht geslapen).