1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

ja erg he francis :mrgreen:

zit ff oude posts door te lezen van toen ik vorige keer positief had getest, leuk man :mrgreen:

had toen 3 dagen voor test echt zeurende pijn… voel vandaag constant steekjes, pffffffffffffffff echt om gek van te worden…

moet hier echt ff mee ophouden :shifty:

Eveline STOP :naughty:

sorry francis :oops: :-*

:mrgreen:

Eveline, gewoon volhouden en niet testen! Je kan het!! :mrgreen:

Francis, wij hebben een hoge druk spuit, kom maar langs hoor :mrgreen:

erg ben ik he :mrgreen:

noémi; ben bang dat ik het nu echt niet meer uit kan stellen, pffffffffffff

meiden ik ga weer…

als ik morgen toch ga testen…

ik laat het zsm weten :slight_smile:

misschien mag ik wel de julimama 2008 topic openen :mrgreen:

:-*

Amy, je gaat dus gewoon testen :mrgreen:

Zeg dat dan gewoon, hihi.

Amy, Jij bent onverbeterlijk he :wink:

nou, blij dat ik getest heb, want hij was hartstikke negatief… :frowning:

nu hoef ik iig niet meer af te wachten of de :evil: wel of niet komen, want weet nu dus dat ik ze zeer binnenkort kan verwachten… :frowning:

:wall:

Balen Amy! :frowning: :hug:

Sterkte!! :-*

Angel: ik denk niet dat ik alleen maar thuis zou kunnen zitten, maar dat is misschien ook een kwestie van wennen.

En Amy: balen dat die test negatief was :hug:

Francis: kom maar ff langs ik spuit die oren wel ff uit :mrgreen:

Amy, balen meid! :-*

heeyz dames… hier ben ik ook weer ff…

de kraamvisite was echt super… was nog maar kwalijk binnen en hup kreeg gelijk de kleine meid in de handen gedrukt… echt een klein skeetig meisje…:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

het was erg gezellig en ik kan dus ook zeggen dat we erg laat thuis waren… en ik was dus echt kapot… :zzz: :zzz: :zzz:

gisteren zijn we wezen shoppen…heb heel veel spulletjes gekocht voor de kleine…

van de week gaan ze weer verder met de kinderkamer dus dan krijgen jullie het allemaal wel te zien op de foto’s…

nou dames heb net ook ff de aflevering van babyboom gezien… was namelijk op kraamvisite…

vond het wel een heftige aflevering… volgende week kijken we weer

Goedemorgen ff snel eenberichtje voor ik weer met de baby kamer aan de gang ga, Marco heeft de kriebels en nu moet er ineens van alles gebeuren :?

Amy, Jammer meis, volgende ronde beter :hug:

Missy, Leuk he kraamvisite ik ben gisteren ook geweest maar dan bij een jongentje :inlove:

jah was echt super… maar ik kwam er tijdens de visite wel achter dat ik wel blij ben dat de kleine nog ff in mijn buik zit hoor… :oops: :oops: :oops:

begrijp me niet verkeerd kan niet wachten tot de kleine er is… maar vind het nog wel ff lekker met z’n 2en zo… :oops: :oops: :oops:

ons eigen ritme… lekker hier ff heen en dan ff doen en zo… das straks echt helemaal weg… :oops: :oops: :oops:

Nee hoor Hennie dat valt best mee, je vind vanzelf een ritme met zijn drieen.

Al is het helemaal niet verkeerd om eens in de zoveel tijd de kleine even bij opa/oma te brengen zodat jullie even iets samen kunnen doen.

Al is het maar een uurtje naar de stad, dat is soms genoeg om even weer op te laden.

Ik bedacht me vorige week dat de laatste keer dat Randy en ik samen weg zijn geweest om even wat leuks te doen al meer dan een jaar geleden is

en de laatste keer dat ik echt even wat voor mezelf deed is nog wel langer geleden :think:

En de eerste weken lijkt het of sleep je heel je huisraad mee als je ergens naartoe gaat, maar daarna weet je wat je echt nodig zult hebben en word je een stuk makkelijker :mrgreen:

Haha toen wij de eerste keer met Thijmen naar mijn ouders gingen hadden we de kofferbak vol met allemaal spullen voor Thijmen.

En 1 klein tasje was voor ons :lol:

UIteraard hebben we het meeste niet nodig gehad :mrgreen:

Amy balen :hug: kwam speciaal ff voor jou hier koekeloeren :wink:

:zzz: :zzz: :zzz:

zwaai

Joseetje, Ja fijn dat je me er weer even aan herinnerde hoeveel rotzooi je bij je moet hebben als je ff weg gaat met de kleine :wink:

En dat keer 2… sjucht :roll: :mrgreen: