1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Ons show-topic

Meld :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

Jeeeeh, ik was eerstuhs!! :dance:

Angel, jij telt eigenlijk niet mee, want jij bent altijd degene die het deeltje opent :mrgreen:

Dit weekend weer vroeg op voor de beurs? Heb je er zin in?

:cry: :cry: en ik dacht nog wel de eerste te zijn :cry: :cry: :stuck_out_tongue:

ja het weekend idd vroeg op alhoewel zondag wat minder vroeg als zaterdag omdat de spullen er overnachten :lol: :lol:

ja ik heb er echt zin in komt dat ik wel van gothic hou ook is een beurs waar ik altijd wel naar uitkijk die 2x in het jaar :mrgreen:

:think: wanneer had Amy nou haar nod? ook 1 van deze dagen toch?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ja, geloof over een 3 Ã 4-tal dagen, maar had ergens op het forum gelezen dat ze niet voor 1 november ging testen. Als ik het me goed herinner.

ok dus spannend nog ff :mrgreen:

Ja, idd!

Nou, baas even in meeting, niemand buiten Angel en ik online …

En gisterenavond alleen Bigsby en ik (en iets later Hellen) …

(ja, en later Angel en Francis, maar toen sliep ik al, dus daar heb ik niets aan :mrgreen: )

Waar is iedereen toch???

hallo iedereen

Hoi Karin, lukt het rusten een beetje??

jewel, heb alleen vorige week nieuwe boeken gekocht en die heb ik al uit. Heb van mijn zwager dvd’s te leen. Dus beetje kokken , op bed liggen en lezen , tot nu toe wil het nog. Doe alleen geen huishoudelijk werk meer.

Hoest met jou dan?

ik ben er maar af en toe :smiley:

Karin: balen dat je je boeken al uit heb :wink: maar kokken is ook ontspannend hoor :D:D

Goed, druk aan het werk. Nouja, vandaag niet zo druk, want zit al lang op KOK deze middag (ach, nog even er van genieten dat baas in meeting is :mrgreen: ).

Vroeg slapen gisteren heeft deugd gedaan, dus ga er vanavond ook weer vroeg in (gisteren voelde ik me opeens beetje grieperig, maar dat is dus weer weggetrokken).

Verder voel ik me dus wel ok, nog last van misselijkheid, maar verder gaat het allemaal nog. Moet ook wel, want moet nog 14 weken werken :mrgreen: (en nog 105 dagen en dan een beebje (nouja, hopelijk als hij/zij niet overtijd gaat natuurlijk)).

Balen dat je al door alle boeken heen bent …

Kan je niet naar de bieb (of mag je dat misschien niet?), dan hoef je niets aan te kopen en daar kan je veeeeeeeeeeeeeel boeken lenen/lezen.

Ohja, vanavond weer babyboom!!

Ik ga morgenavond kijken op uitzendinggemist!

Bleegh, baas is terug 8)

Angel, succes met nog 1.15 minuten wachten op de uitslag.

Laat je wat weten?

:hug:

@Angel spannend hoor de uitslag :hug:

:mrgreen: ja is het vanavond babyboom hahahahahahaha ik durf niks meer te zeggen hoor :wink:

Noemi: ja tuurlijk laat ik iets weten

Francis: onze arme bokito heeft de waterpokken hahahaha

zo stelletje kletsmajoren…

hier was ik ook weer ff in het nieuwe deeltje…

vanaaf op kraamvisite bij vrienden van mij :inlove: :inlove: :inlove: ben ff de stad ingeweest voor een kleinigheidje… :inlove: want ik geef ze toch maar geld aangezien ze al zoveel spul hebben gekregen :roll: kunnen ze beter zelf iets nuttigs halen…

leek mij zo… hoop dat veel mensen dat bij mij ook doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

voel me vandaag weer een stuk beter… wel ben ik ontzettend moe maar dat komt ook omdat ik dus naar de stad geweest ben… dacht eerst maar ff ontspannen en kokken…

ga zo ff een taart bakken voor marcel… had ik ff zin in… een heerlijke chocolade taart… als hij straks thuiskomt dan ruikr het hele huis zo lekker :drool: :drool: :drool: :drool:

Noemi: nee dat is niet diegene van KOK, ik heb nog geen definitief iemand die hem komt halen aangezien ik ze nog niet gesproken hebt over wannneer. Die gene die hem vanavond misschien zou komen afhalen is afgehaakt ivm vervoers problemen. (woont te ver weg)

En er kan niemand voor niks komen want niemand weet mijn adres :mrgreen:

Ik hoop alleen dat de volgende niet ook nog afhaakt anders hou ik als nog niemand over :?

Ik heb hem al leeg gehaald en alles wat daar inzat een nieuwe plek gegeven :mrgreen:

Heb jij nog lekker geslapen?

Angel: en heeft de gyn al gebeld?

Missy: winkelen is echt vermoeiend hé, ik doe dat ook ineens niet zoveel meer :think:

Lekker chocolade taart mmmmm Laat Angel dat maar niet horen, die is choc verslaafd :lol:

Angel: of nu niet meer?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja ik zat al jammie chocotaart…

nee nog niet gebeld :? gaat net de telefoon is het m’n moeder :twisted:

oh foon