argh kut verbinding… :twisted: :twisted: :twisted:
lol forum is beveiligd tegen het vrouwelijke geslachtsdeel hahahahahaha
hqahahaha jah tis ook zo’n rare naam :roll: :lol: :lol: :lol:
pfffffffff als ze dan nog een keer bellen :twisted: :twisted: grmbl
Angel hebben ze nou nog niet gebeld???
Ik heb al weer 4 reacties voor het dressoir binnen :mrgreen:
ja ze hebben gebeld maar mijn telefoonverbinding ligt er dus uit :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: *(!@###$$$$$$$!@#%^& tiscalli
en heb ze proberen te bellen met mobiel maar helaas
hooiiii :mrgreen:
Daaaaag :mrgreen:
Angel: en nu??
Wat @#$%$& zeg!!!
Joseetje: doeg!!
Hallo allemaal,
We zijn net terug uit de dierentuin, dierenrijk europa in Neunen was leuk niet zo heel groot maar wel beren en tijgers en daar is Brian helemaal gek van :thumbup:
Op de terug weg langs de babydump nog ff wat laatste spullen gekocht :thumbup:
Alleen in die winkel kreeg ik het weer ff te kwaad toen er weer een doemgedachte door mijn hoofd ging maar het duurde gelukkig maar ff.
Morgen weer naar de maatschappelijkwerker dus komt mooi uit :thumbup:
ik had een beetje de hoop dat er een voicemail zou zijn maar helaas dus nu ga ik morgen ochtend bellen
ik baal hier echt ongelooflijk van
Angel, Kon je er zelf niet gewoon heen bellen? En dat soort dingen zetten ze nooit op een voicemail maar dat is begrijpelijk natuurlijk maar nu wel jammer ja :?
Francis: tegen de tijd dat ik erachter kwam dat de hele verbinding weg was :? (je hoort namelijk nog wel gewoon kiestoon dan :twisted: :twisted: ) was het al 16.55 en toen hadden ze het bandje er dus al ingemikt met je bent volgende aan de beurt tot iets over 17.00 :? (dag beltegoed :twisted: :twisted: ) en toen ik nog een keer belde was het dus wij zijn open van 9 - 17.00 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
dus nu morgen maar proberen
Zo dat is wel balen zeg :wall: jij hangt dus morgen ochtend meteen aan de lijn :thumbup:
Ik zit hier nu naar een hele mooi geboorte bord te kijken met de namen erop het wordt dan zo echt ineens
ja direct als ik m’n ogen open ga ik bellen hahahahahaha
leuk hoor Francis en het duurt ook niet zo heel lang meer nu he
Angel, balen zeg
Morgenochtend idd meteen maar bellen.
Joseetje, doei.
Missy, veel plezier op kraamvisite.
Bigsby, jij raakt echt wel van dat dressoir af hoor! :mrgreen:
Francis, leuk dat de dierentuin zo goed meegevallen is.
Wel minder dat je weer even zo’n gevoel had in de babydump, maar morgen weer even babbelen.
Heb je nu de 2 extra kruiken al?
Enne, maak eens een foto van het babybord :inlove: :mrgreen:
zo lekkere dag vandaag :roll:
alles gaat fout nu hahahaha laat zo de glazen deksel van de koekepan uit me handjes vallen :wall: zo in een paar duizend stukjes :?
krieltjes verbrand :?
dus nu pizza in de oven :mrgreen: :mrgreen: goed voor de lijn
nou…
das balen angel… :twisted: :twisted: :twisted: hoop dat je morgen weet waar je aan toe bent…
jose das veel te vlug hoor… :naughty: :naughty: :naughty: kom eens ff terug en vertel eens hoe het met je is vandaag :lol: :lol: :lol:
ik ga me ff opfrissen en dan op kraamvisite… :inlove: vertel jullie morgen wel hoe het was… :inlove:
Francis: en heb je nu alles voor de twin in huis?
fijn dat jullie het leuk hebben gehad vandaag :thumbup:
Je hebt in de winkel dus weer een kleine terug slag gehad? gelukkig heb je morgen je gesprek weer :dance:
Angel: ik zal als ik jou was in bed gaan liggen en de dekens over je hoofd doen en gewoon wachten tot dat het morgen is. En dan kun je ook
bellen :mrgreen:
Noemi: ik ben hem al kwijt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Iemand belde mij om 17:30 en om 18:45 was die weg :mrgreen:
Ik had om 17:00 uur nog een paar mailtjes beantwoord en daar stonden er nog 3 bij die hem vandaag nog wilde ophalen.
Dus nu ga ik de rest ff een mailtje sturen :dance: :dance:
hier gaat het goed :mrgreen:
ben moe en ga straks babyboom kijken :inlove:
zo meiden ben ik ook weer ff :mrgreen:
zit momenteel even wat meer bij de julil mama’s to be… met een heleboel nod’s die komende dagen gaan komen! ik denk dat die van mij de 28e is… wil idd niet proberen te testen voor de 1e, aangezien ik niet precies weet wánneer mijn nod is… :eh:
mijn borsten beginnen te jeuken (kan ook aan bh liggen :shock: ), heb nog steeds steekjes onderin buik (nee ik beeld ze niet in, krijg ze echt), pukkels in hals komen weer terug (vorige keer voelde ik me net een zwangere puber)… ben erg moe, en als ik even niet gegeten heb wordt ik echt misselijk :sick: heb ook kleine plopjes onderin mn buik…
tja dit heb ik wel allemaal, maar denk dat ik me teveel gek aan het maken ben :mrgreen:
en leuk straks babyboom :mrgreen: