1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

amy: dat klinkt wel weer heel zwanger, maar ik snap wel heel goed dat je daar nu niet aan wil denken.

Dus nog 3 dagen wachten en dan ga je testen?

Ik ga heel hard voor je :thumbup:

erg he monique… ik wil het zoooo graag maar moet me ook niet zoooo gek maken, anders gaat het toch wel even tegenvallen denk ik als ik deze keer toch ongi wordt… :wink:

btw, ik las dat er al een oktoberstopper zwanger is!

Hallo allemaal,

Ik kom net uit bad en ben nu lekker frietjes met zelfgemaakte appelmoes aan het eten :thumbup:

Amy, Ik kan me voorstellen dat je nu niet te vroeg wil testen lijkt me idd beter :-*

Angel, Ga je de wekker niet zetten?

Bigsby, Fijn zeg dat hij weg is, is hij ook al echt opgehaald??

Noemi, Hoeveel buzzers moet ik nog sturen :mrgreen:

Francis, je hebt er maar 1 gestuurd :mrgreen:

Amy, spannend! Denk dat het heel verstandig is om nog even te wachten met testen.

Bigsby, jeeh, hij is echt weg. En wilden die mensen er toevallig toch niet iets voor geven? Zou fijner zijn, al is het maar 50 euro :mrgreen:

francis; lekker, zelfgemaakte appelmoes! :drool: ben sowieso gek op appelmoes :mrgreen:

@amy ik duim voor je dat het positief is

ik heb net een grote bananensoes gehad :drool: :drool: :drool: ga nu babyboom kijken

ooooooooooooooo lekker karin :drool:

ik ga nu ook kijken!

plop

wat een enthousiasme bij die tom :eh:

gefeliciteerd :eh:

haaha vond ik ook al, als ik op de site van babyboom kijk weet je al meer van de stellen dan in de uitzending, is de verrassing er ook af

Niet teveel verklappen van babyboom, ik moet morgen nog kijken via uitzendinggemist!! :mrgreen:

ok ik zeg niks meer :mrgreen:

het 2e koppel met die Bianca die lag in het maxima medisch centrum dat is het ziekenhuis waar ik onder behadeling sta en war mijn kindjes ter wereld gaan komen weten jullie dat ook weer :mrgreen:

ik heb het gemist :oops: ik ga morgen kijken :wink:

Whahahahaa die zit al vanaf dinsdag te verkondigen dat ze 's avonds babyboom gaat kijken en nu is het er EINDELIJK ook echt op mist ze het :lol: :mrgreen: :lol:

Angel, ik had je nog zo gewaarschuwd!! :mrgreen:

Francis, dat is wel speciaal om dat te zien. Heb je nog dokters herkent? :mrgreen:

@Noémi wrote:

Francis, dat is wel speciaal om dat te zien. Heb je nog dokters herkent? :mrgreen:

Ja de vrouw die Bianca feliciteerd dat ze het ziekenhuis uitmag was de gyn io, die aan mijn bed stond toen ik snachts werd opgenomen

@joseetje wrote:

Whahahahaa die zit al vanaf dinsdag te verkondigen dat ze 's avonds babyboom gaat kijken en nu is het er EINDELIJK ook echt op mist ze het :lol: :mrgreen: :lol:

:oops: :oops:

@Noémi wrote:

:shifty:

morgen ga ik het kijken hahahahahahahahaha

Angel, Jij bent echt slecht!!

Bigsby, ik had ook cesartherapie. In principe hoef ik pas na de bevalling terug te komen als ik last houd van m’n bekken. Dus even afwachten maar.

En klopt het dat je je dressoir kwijt bent?! gefeli!

Angel, balen dat je telefoonlijn gek deed. Nu morgen maar bellen. Hopelijk kunnen ze dan doorgeven hoe of wat. Nog niet ongi geworden?

Amy, ik duim weer voor je :pray: ! Spannend zeg!

Verder weet ik het even niet meer. Vandaag naar de bruiloft van m’n schoonzus geweest. Was erg leuk, maar ben nu total loss. Welterusten! :zzz:

Amy: probeer jezelf niet gek te maken hé, al kan ik me dat goed voorstellen, ik ben zelf ook zo ongeduldig!

Ik heb het gezien ja van die oktoberstopper, dat is echt snel gegaan!

Francis: ja hij is echt gisteravond opgehaald, dat is heel snel gegaan :mrgreen: en ze kregen hem ook heel makkelijk van het dak af :lol:

Wat leuk om te zien dat jij dan ook naar dat ziekenhuis gaat, ik heb babyboom dit keer ook maar gekeken om te kijken waar jullie het steeds over hebben :mrgreen: (moet een beetje bij blijven hé)

Normaal ben ik op donderdag altijd naar Yoga, maar die ging dit keer niet door.

LadyC: wat het een leuke trouwdag?

Ik ben maanden geleden al begonnen met cesartherapie omdat ik last heb van mij bekken en omdat ik een verkeerde houding heb. Maar omdat ik nu niet veel meer kan gaan we naar de bevalling pas weer door. Mijn houding is nu wel veranderd maar ze wil kijken hoe die is als ik niet meer zwanger ben.