1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Angel: en heb je al gebeld???

Je ligt toch niet nog in bed hé :roll:

Hallo dames, ben ik ook weer een keertje. Weet zo niet meer wie het was, maar gefeliciteerd dat je van de commode af bent en nu lekker de babykamer kunt gaan inrichten.

Francis: jammer dat je een terugslag kreeg bij de babywinkel. Maar vandaag heb je weer een gesprek. Het zal je zeker helpen. :hug:

Angel: hoe is het mogelijk dat jij babyboom gemist hebt. Ik heb alleen het laatste stukje gezien, omdat ik bezig was met de meiden naar bed brengen. Beetje aan de late kant voor de grieten, maar ze hebben vakantie en ze zijn vandaag toch de hele dag weg (heb ik geen last van het pokkehumeur :silenced: ) Heb je de gyno al kunnen bereiken?

Ben gister bij de vk geweest: bloeddruk 110/65 dus erg mooi! Gelukkig wel, want ik maakte me er een beetje zorgen over omdat ik de laatste tijd zoveel hoofdpijn heb (nu weet ik zeker dat het van de spanning komt).

Beeb lag met het hoofdje naar beneden (zegt nu nog geen fluit, want die kan nog alle kanten op)

Buik was mooi gegroeid. Bovenkant baarmoeder zit 1 dikke vinger boven de navel. En van bovenkant schaambot tot bovenkant baarmoeder is 21 cm.

Moet over 4 weken terug komen: dinsdag 20 november. Eerst om 8.30 nuchter bloedprikken ivm suikergehalte (Willian mag mooi even mee om te chauffeuren = zie mij niet kotsmisselijk naar Venray rijden) dan om 9.50 uur weer prikken en meteen de controle en dan na de middag nog een keer prikken. Net of ik niets beters te doen heb dan een beetje op en neer naar Venray te kachelen :hand: Maar het moet zullen we dan maar zeggen en dan doe je dat.

Moet vanaf de volgende controle ook iedere keer urine mee brengen ter controle.

Ga zo naar Venray boodschapjes doen. Wil nu toch eindelijk wel eens iets kopen voor de kleine.

:cry: ik krijg donderdag pas de uitslag :twisted:

ik ben nu zo boos he op tiscali kl*te verbinding

heb nu ook maar gewoon m’n mobiele nummer gegeven die kan niet uitvallen hoop ik :wink:

pfffffffffff ff klagen over m’n katten hoor :roll: tijdje terug kreeg ik eindelijk na maanden reactie op de poes

ik had een advertentie geplaatst dat ik d’r weg wou doen

ze vechten elkaar hier namelijk echt de tent uit :?

dat ging dus een tijdje goed en ik zei dan ook nee ik hou d’r (ik wist niet eens meer dat die advertentie er stond :wall: )

en 3x raden wat er de volgende dag gebeurd precies die mormels vechten weer :twisted:

en nu net dus weer :? en die poes kan gillen :shock: echt gaat door merg en been

en dat doet ze dus ook als de kat alleen maar naar haar kijkt :shock: :twisted:

gerdy: fijn dat alles goed is :thumbup:

Angel: balen dat je nu de uitslag niet kreeg :evil:

Toevallig dat die kat dat uitgerekend nu weer deed, het is niet fijn als die beesten steeds vechten!

Angel: dat is balen zeg. Maar waarom krijg je donderdag pas de uitslag. Ik bedoel: als die er ligt, dan kunnen ze het toch wel vertellen. Of is de uitslag nog helemaal niet binnen?

Ik heb (gelukkig :silenced: ) geen katten in huis, dus ik weet ook niet hoe het klinkt, maar ik wens je er veel sterkte mee.

Ik zou wel graag een klein hondje in huis willen, maar Ilse is als de dood voor honden (en katten. Eigenlijk alles wat niet op 2 benen loopt en als mens aangesproken wil worden :mrgreen: ) dus het lijkt me geen goed idee. Weet niet hoe het zou gaan, als we een puppy zouden nemen, maar ik kan en wil het risico niet lopen (zeker niet voor de pup) Ik zou het vreselijk vinden als die dan weer weg zou moeten. Ik hecht me nogal snel aan dat kleine spul :wink:

Daarom ‘nemen’ we ook een baby (dit is als grapje bedoelt hoor)

Zit nu aan mijn bakje koffie en als ik die op heb, dan ga ik schoppen. Hoop dat ik wat leuke dingen kan vinden. Zat er over te denken om een magnetronsterilisator te kopen voor de flessen straks, maar daar wacht ik nog even mee. Heb namelijk besloten om toch borstvoeding te gaan geven. Tot dat ik mijn eerste migraine-aanval krijg en dan stop ik er acuut mee. Dan is het nog tijd genoeg om een sterilisator te kopen (kan de flessen altijd nog ouderwets uitkoken :mrgreen: )

Gerdy: dat is de lunchtest toch?

vond het een vreselijke test heel de dag maar in het ziekenhuis hangen heb dat 4x gedaan geloof ik :zzz:

fijn dat het verder allemaal in orde is

Gerdy: ik moet de uitslag van de gyn krijgen :? (al geeft nu de schoonmaakster m’n uitslag zal mij een worst wezen maar goed ziekenhuis denkt daar anders over :roll: )

en de gyn heeft pas donderdag weer telefonisch spreekuur :twisted:

:think: vanaf hoelaat kan je die uitzending van gisteren van babyboom kijken?

ik zie hem nog steeds niet op de site staan… :eh:

nog steeds niet ongi trouwens :wink:

dalijk weet ik gewoon nog eerder dan de uitslag of ik wel of geen eisprong heb gehad :mrgreen:

het weekend is niet zo erg vroeg :dance: :dance: morgen 6 uur opstaan en zondag 7.30 ofzo :mrgreen: misschien nog wel later ook zondag :mrgreen: :mrgreen:

Monique: fijn dat het dressoir weg is :dance: :dance:

nog steeds alleen hier?? ach ik vul dit topic wel lekker alleen :lol:

ik kom je helpen Angel! :mrgreen:

Wat balen dat je nu een week moet wachten op de uitslag. :evil:

:mrgreen: :mrgreen: hey gezellig samen het topic vullen

ja vind het ook erg balen maarja weinig aan te doen :frowning:

Ik ben er wel!! maar ik zat ff te lezen bij andere topic’s :mrgreen:

Ik heb toch alle tijd tot 12:30 uur, ik hoef nog maar 4 halve dagen te werken dus ik heb ook niet echt veel meer te doen want ik krijg toch niks meer af :roll:

Angel: wachten op de uitslag heeft waarschijnlijk idd geen zin meer :think:

Monique: zo lekker dan al verlof gaat die tijd toch hard zeg :shock:

:think: dan zit ik op dag 46 dus dan zou ik toch wel of ongi of een positieve test moeten hebben maarja wanneer zou ik moeten testen :think:

ja ik ga de hond ff uitlaten en hopen dat we niet aangevallen worden door de eenden 8) :lol: :lol: :lol:

Stond de buuf net voor de deur, ik nog lekker in pyama dus snel een broek aan getrokken.

Echt op zijn charmants zeg maar :liar:

Ze had een vogeltje in de tuin een kanarie :eh:

Of ik kon helpen met dat beest vangen, was binnen 5 minuten gepiept.

Emmertje eroverheen, kartonnetje eronder en de emmer weer omdraaien. voila en de vogel is gevangen.

Maar goed, dit zet me wel weer aan het denken; mischien moet ik me 's ochtends maar eerder gaan aankleden enzo :mrgreen:

haha Joseetje: als dit niet vaak voorkomt zou ik niet weten waarom jij je zou moeten aankleden :think:

Als ik straks verlof heb betwijfel of ik me we normaal zou aankleden, meestal verruil ik de ene pyama voor de ander :smiley:

Maar wat goed dat jij het vogelje hebt gevangen :thumbup:

Angel: moeilijk te zeggen wanneer jij zou moeten testen :think:

En lekker hé het schiet nou echt op :wink: :mrgreen:

Ben je goed bewapend met brood??

Joseetje: lekker toch beetje lui doen in de ochtend niks mis mee hoor

Monique: :mrgreen: nee heb geen eend gezien misschien zitten ze nog vol hahahaahahahaha

Ik loop 's ochtends het liefst in mijn pyama.

Lekker koppie thee, alsvast de vaatwasser doen…lekker wakker worden.

Even Kokken en dan Thijmen naar bed voor zijn tukkie en dan gaat mama tutten :mrgreen:

Wat een leven he dat thuisblijfmoeder :mrgreen:

Geen eend gezien angel?

Wat voor brood had je de vorige keer bij je?

Mischien hebben ze allemaal voedselvergifitging :stuck_out_tongue: