1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Joseetje: heerlijk idd tot dat ze gaan lopen en praten :wink: en geen tukkies meer doen

ok heeft ook wel z’n leuke kanten soms :shifty: :wink:

hahahahahahahahahahaha nee ook geen dode eenden gezien

:lol: :lol:

Angel: misschien was het brood zo oud, dat toen de eenden jou aan zagen komen, ze masaal de bosjes ingedoken zijn. :lol:

Ik moet me 3 keer laten prikken en ik hoef niet daar te blijven, mag tussendoor gewoon doen waar ik zin in heb. Komt er eigenlijk op neer, dat ik op en neer rijd. En het is bij de verloskundige zelf. Heb nog gevraagd, of ik die hele handel niet mee naar huis kan krijgen en me daar zelf kan prikken. Maar dat mocht niet :smiley: Als de uitslagen niet goed zijn, dan krijg ik wel zo’n apparaat mee naar huis en mag ik me nog vaak genoeg zelf prikken zei de verloskundige :wink:

Ben dus net terug van het schoppen. Heb me een beetje misdragen. Heb lekker uitgepakt zal ik maar zeggen. Ga nu eten en dan even op de bank. Hebben vanavond personeelsfeest en wil een beetje uitgerust zijn.

ja idd :? heb ik ook gehad dus maar hopen dat de uitslagen goed zijn

Angel, balen zeg dat je moet wachten tot volgende week donderdag.

Als je nou nog eens belt en zegt dat je die uitslag gewoon wilt hebben?

Of kan je eventueel de gyn niet mailen?

Gerdy, hoop op een goede uitslag voor je.

Joseetje, knap hoor dat je de kanarie gevangen hebt!

Bigsby, lekker rustig aan doen die laatste paar dagen en een beetje genieten dus :mrgreen:

Hellen, hoe was het KDV? Daar moest je vandaag toch naar toe om te kijken of het iets voor Dionne was?

Noemi: nee doen ze niet anders had ik de uitslag vanmorgen wel al gehad :?

oja dat was vandaag :oops: Hellen hoe was het??

Angel: je hebt nu toch wel ook je mobiele nummer gegeven?!?!?!?!?!?

Zo kom net van de bank af, ga nog wat opruimen en lekker badderen en natuurlijk niet vergeten de tas voor de meiden in te pakken. Gaan dit weekend weer naar hun papa toe.

ja heb mobiel gegeven :wink:

nou net babyboom gekeken dacht dat ik heel wat had gemist maar had alleen die onderbroeken show gemist :lol:

joseetje: Klinkt mij op dit moment best goed in de oren ja, thuisblijfmoeder :think: Maar dat zou ik niet kunnen, ik zou niet weten wat ik de hele dagen moet doen?

gerdy: wat heb je allemaal gekocht dan?

Veel plezier op je personeelsfeestje, weet je al wat je gaat doen?

Noemi: hoe gaat het met jou? praat je alweer met stinkie?

Heb je het nog druk?

Ik ga idd genieten volgende week :mrgreen: alle dagen nog 1 keer mrgreen:

@bigsby wrote:

joseetje: Klinkt mij op dit moment best goed in de oren ja, thuisblijfmoeder :think: Maar dat zou ik niet kunnen, ik zou niet weten wat ik de hele dagen moet doen?

:think: voor je kind zorgen misschien :wink: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :mrgreen:

en dan als je ff fut heb de huishouding :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Angel: ja aan beide samen heb je ook een dagtaak :think:

ik bedoel ook niet dat jullie niks te doen hebben :eh:

:mrgreen: :mrgreen: nee maar kan me voorstellen als je niet de hele dagen thuis wil zitten hoor

ik zou er niet tegen kunnen als ik zou moeten werken :silenced: :shifty:

Ow maar het is niet alle dagen feest hoor, ben af en toe best jarloers op mensen die ’ ochtends in de auto stappen en iets te doen hebben.

Zit er ook hard over na te denken om na de bevalling rusitg te gaan kijken voor een baantje :shifty:

Hallo allemaal,

Ik kom ff snel zeggen dat het gesprek goed is gegaan maar was daarna erg moe ben op bed gaan liggen en daarna op kraamvisite bij mijn 3 weken oude buurjongentje :inlove: :inlove:

Ik kom later wel langs hoor ik moet nu Marco van zijn werk halen anders moet hij een uur lopen :mrgreen:

Francis fijn dat het gesprek goed is gegaan

pfffffffffffffff

mn vriend vindt het goed als ik morgen ga testen

en kan het denk ik niet nog langer afwachten, erg he :mrgreen: dan hoef ik tenminste niet meer in spanning te zitten of ik ongi word of niet

spannend Amy ik zal voor je duimen hoor

dank je :smiley:

ik weet dat het misschien beter is om te wachten…

kan het nog makkelijk een paar dagen uithouden, ben echt niet nieuwsgierig :liar:

Amy, Ik had nog zo het vertouwen in je dat je het deze keer wel vol ging houden :mrgreen:

Heeft er iemand een hogedruk spuit om mijn oor door te spoelen?? :wall: ik hoor mezelf de hele tijd echt vervelend :wall: