En Francis schiet het al op met de kinderkamer?
Leuk dat Marco de zenuwen krijgt, ik wou dat Gerard dat nu ff kreeg, dan hoe ik niet allles steeds zo vaak te vragen :silenced:
Gister weeer een pokeravondje gehad bij vrienden, dat was wel gezellig alleen een beetje laat
Vandaag maar een beetje rustig aandoen, behalve dat ik nog moet strijken. en ik zie me toch een bergen was liggen :shock: ik heb alle babykleertjes in de was gedaan, maar die ga ik denk ik niet allemaal tegelijk nu doen :roll:
dat is ook zo joseā¦
ik weet ook wel dat het op zich reuze meevalt als je aan de situatie gewend bentā¦
was gewoon ff zoān gevoel wat ik ineens had :doh:
enne met die spulletjes daar kom ik vanzelf achterā¦
Bigsby, gezellig weer een pokeravondje. Heb je gewonnen?
Wel minder dat het zo laat werd, maar je hebt wel een uurtje langer kunnen slapen
Missy, Joseetje, Francis, ooohja, je gaat dan zoveel spullen moeten meenemen ⦠En waarschijnlijk ook eerder alles plannen, kan je niet zomaar op stel en sprong vertrekken. Pff, gaat nog wat worden :mrgreen:
Francis, en jij idd alles maal 2, hihi :mrgreen:
Heb weer een buikfoto van vandaag in ons sf gezet.
Ga nu poffertjes eten!
Hoi allen,
sorry heel tijd niet geweest.
kijk zo af en toe wel,ben erg druk in ons huis met pakken blehhh over 3 weken krijgen we sleutel,ben dan nog drukke,maar heb er veel zin in.
ik was 2 kg afgevallen en toen weer 1 aan gekomen. dus het schommelt heel erg.
:think:
najah eerst ff lekker op ons nieuwe huis storten en zien dan wel verder.
groetjes
amy balen :hug:
He he, eindelijk tijd voor jullie.
Vrijdag zijn we inderdaad naar het KDV geweest. GAAAAAAAF!!! Echt een superplek. Heel leuk. Hoop dat het ook goed gaat bevallen als Dionne er naar toe gaat.
Gisteren zijn we laminaat gaan leggen bijo nze schoonouders en verder getut. Want ik was een partij moe! Dionne slaapt de laatste week heeeel slecht en dat zijn we niet gewend. Ik had van vrijdag op zaterda nacht 3,5 uur slaap gehad en ben tis 2.30u en 6.0u om het kwartier bij Dionne geweest. Om half 6 heb ik maar 2 stoelen die op haar kamer staan tegen elkaar aan geschoven en ben daar maar onder een dekentje gaan liggen. Toen sliep ze binnen 5 minuten.
Ach ja, vannacht heeft ze wel weer lekker geslpaen, al was ze wel weer om half 6 wakker.
Zojuist zijn we lekker gaan zwemmen. was echt super! Vooral de stroomversnelling en de babyglijbaan vond ze geweldig. Ze schaterde het uit.
Nu is Bert bezig om de verwarming op de badkamer te maken. Deze werd niet warm. :? En dat is koud als het 's nachts bijna vriest. Brrrr.
Sabje: fijn om iets van je te horen. Ik keb het dat verhuizen. wij hebben het nu gelukkig redelijk achter de rug, al heb ik n og seeds veel dozen staan.
Amy: :hug:
Francis: fijn dat het gesprek goed gegaan is. Schiet de babykamer op?
Hallo allemaal,
Ik heb nu 1 gordijn helemaal af gestreken omgezoomd en wel hangt hij nu niet gekrompen :dance: Na het eten doe ik de laatste.
Marco is nu het kozijn de laatste schilderlaag aan het geven en dan is het helemaal af :dance:
Noemi, Ik ga zo meteen kijken.
Hellen, welk kdv ben je geweest van korein??
Bigsby, Moet je je vent zo achter zijn broek aan zitten dan om iest gedaan te krijgen? Ik hoef dat gelukkig niet :mrgreen:
Francis, super dat er al 1 gordijn hangt!
En wat een lef om toch proberen te strijken, gelukkig is alles goed gegaan :mrgreen:
Nu hopen dat Marco snel klaar is met schilderen, dat jij het 2de gordijn kan ophangen en dan fotoās kan maken :mrgreen:
Hellen, super dat het KDV zo is meegevallen!
Sabje, succes nog met afvallen. Loop je ook bij een diĆĀ«tiste?
Noemi: ik heb idd 1 ronde gewonnen :mrgreen: het was wel gezellig.
En ik wist van te voren dat het laat zou worden, gelukkig had ik een rustig dagje vandaag.
Sabje: succes met inpakken :thumbup:
Hellen: wat fijn dat dat kdv je wel wat lijkt!
Francis: haha dat valt wel mee hoor! ik denk dat ik iets te veel tegelijk gedaan wil hebben en daar word hij soms gek van :oops:
Soms hoort hij van mij alleen maar wat gedaan moet worden :mrgreen:
Fijn dat het nu goed gaat met je gordijn :thumbup:
Ik heb ook in 2 slaapkamer gordijnen hangen die ingekort moet worden, ik heb ze wel omgespeld maar moet ze nog met de hand naaien :? nou dat stel ik dus ook steeds uit!
@sabjeā¦straks eerst lekker gesetteld zijn meid dan gaat het een stuk makkelijker⦠dan ben je van alle stress af en komt je lichaam weer tot rustā¦
tis hier lekker rustig geweest vandaagā¦
:think: iedereen druk bezig met de kinderkamer :lol: :lol: :lol:
wij hebben vandaag een heel end met de hond gewandeld/gefietst⦠marcel was lopend en ik fietste mee⦠gaan we vaker doen⦠kan ik tenminste ook mee wel zo gezelligā¦
had ineens een brainwave dat karin hier ook meepraatteā¦
en voor zover ik kon zien was er hier geen post van haar over haar situatieā¦
francis en bigsby zijn wel op de hoogte maar dacht dat de rest het ook wel belangrijk vond om te weten dus hier ff haar laatste berichtjes van de dec.mamaāsā¦
@Karin1981 wrote:
Nou ik ben weer thuis, moet alleen me om 15.00 weer melden. Hij denkt aan placenta afwijking of zelfs chromosoomafwijking.
![]()
![]()
Maar hij denkt voornamelijk aan de plancenta.
De kans is aanwezig dat het al met 34 weken gehaald wordt. Ben een beetje van slag![]()
@alyt wrote:
Hallo allemaal,
Hier even een up date van Karin(ik ben een collega van haar).
Ik heb haar vanmorgen even aan de telefoon gehad, en het ging niet zo goed. De hartslag van de baby was behoorlijk laag, zo laag dat er even getwijfelt is om het te halen. Dit is niet gebeurd, de hartslag herstelde weer toen Karin op haar zij ging liggen. Mocht het weer gebeuren(ze ligt nu constant aan de monitor) dan wordt het ws wel gehaald.
Ikzo dat het goed gaat, de duimen draaien hier!
Pfoeee, schrikken hoor, dat berichtje va karin.
Francis: nee, niet Korein. We zijn naar kinderopvang Brabant geweest. Ciykids en dan Citykids XS voor Dionne. Ze zitten in een monumentaal pand aan de nieuwstraat. Binnen is het hlemaal verbouwd en aangebouwd. Zo gaaf. Ze bestaan pas sinds 2006. De website is niet heel bijzonder, maar van binnen in het gebouw en de directrice. Echt een pittige zakenvrouw, die dingen andrs wil doen.
Dionne heeft weer doorgeslapen. :dance: Maar nu wil ze eruit.
Doeg! fijne dag allemaal.
Missy: Fietsen is beter te doen dan zoān eind lopen heā, lekker dat je dan toch mee kan.
Goed dat jij er aan dacht om Karin haar berichtjes hier ook te posten, zo iets vergeet ik nu echt :oops: :oops:
Sjongejonge zeg, bedankt voor de update. Wat naar en spannend voor Karin. Ik hoop dat het goed gaat! :hug:
Francis: hoe was het bij de gyn? mooie echo gehad?
LadyC: spannend voor jou, het is al bijna zover :dance:
Heb je nog lekker in je bad gelegen? of is het iets te veel werk?
mogguh
Missy: bedankt voor de update over Karin
Karin sterkte schikken hoor zoān berichtje :hug:
de beurs was leuk maar ben echt moe vanmiddag naar de diĆĀ«tist
en Luna gaat strakkies met opa & oma naar omi dus ik heb een beetje een rustig dagje :dance: :oops:
Bad is heerlijk! Ik heb er vorige week een keer in gelegen! Maar het is wel heel veel water, dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik een keer per week en bij de bevalling er in mag :mrgreen: hihi.
Angel, succes vanmiddag bij de diĆĀ«tist.
Angel: heb je het leuk gehad op de beurs?
Fijn dat je lekker een rustig dagje hebt!
Succes bij de dietiste :thumbup:
LadyC: het lijkt me iets te veel werk om er iedere dag in te gaan leggen, maar je moet er nu ook van genieten nou je een bad hebt :lol:
En straks mag je er uren inliggen :mrgreen:
Monique: ja was erg leuk gelukkig Luna was zondag even geweest die had het ook erg naar haar zin stond te dansen op het muziek :inlove:
oh en ik had een mooi bed gezien :inlove:
mooi bed, wil je deze gaan kopen?