heeyz dames…
ik ben ook weer van de partij…
gisteravond visite gehad… was wel gezellig alleen was ik blij dat ik in bed lag
zal zo ff een buikfoto plaatsen op sf…
moest nog ff…
de beslissing voor hetgeboortekaartje is hier ook gemaakt :dance: … nu alleen nog ff vragen naar de kosten e.d en dan kunnen we los :dance:
verder eigelijk weinig te melden vanaf mijn kant :inlove:
@noemi… :dance: jeej kinderkamer… oeh foto’s straks… :inlove: :inlove:
@lady C… ben blij dat het beter met je gaat en wat lekker dat je man ook zo lang vrij heeft… lijkt me wel prettig zeker met je hechtingen… kun je rustig aan doen en heerlijk genieten van Perrin… :inlove:
@hellen… kan me wel voorstellen dat je het weekend geen zin hebt om te kokken… ik vaak ook niet maar ik spiek af en toe ff als marcel met de hond uit is… en leuk dat dionne zo lekker geniet van het zwemmen… :inlove: lijkt mij straks ook heerlijk lekker in het zwembad met z’n drieen… :inlove:
even een kort ego-berichtje van mijn kant.
Medicijnen slaan nog niet aan. ga nog steeds van aanval naar aanval. Blijft balen, maar heb wel iets meer rust kunnen vinden in de zin dat ik de noodopvang van de meiden nu goed geregelt heb. Dat geeft behoorlijk veel rust in mijn hoofd. Moet vrijdag de ha terugbellen over hoe het gaat.
Gerdy: hoop dat de medicijnen snel aanslaan hoor :hug:
Missy: fijn dat jullie beslissing hebben kunnen maken over het geboortekaartje :thumbup:
Angel, leuke Lunaspam! Leuk avatar ook, hihi!
LadyC, heerlijk dat je eindelijk weer op een houten stoel kan zitten (hoewel ik toch de voorkeur geef aan een stoel met een kussentje en ik heb (nog niet eens) een hechting … :mrgreen:
En wat heerlijk dat manlief zo lang nog thuis is, kunnen jullie lekker met z’n drietjes genieten.
Hellen, leuk dat Dionne het zwemmen zo heerlijk vind. Moet echt wel genieten zijn!
Missy, jeeeh, het geboortekaartje is in orde! Fijn hoor! En nu dus op zoek naar een drukker.
Gerdy, balen dat de medicijnen nog niet aanslaan.
Ja, vind het ook echt een vage kinderwagen hoor, zou zoiets nooit kopen, brr. Maarja, gelukkig dat smaken verschillen!
Francis update:
Onderdruk van haar bloeddruk was toch naar 90 aan het gaan gisterenavond en dat terwijl ze dus gewoon heel de tijd in haar bed ligt en rust.
Vanochtend was de onderdruk weer 90 Ã 95. Toch maar weer bloedonderzoek gehad (terwijl ze eindelijk een prikvrij dagje zou hebben om haar aders een beetje te sparen). Bloedonderzoek was goed. Trombos zijn gestegen, dus ze heeft geen HELLP, leverwaarden waren ook wel iets omhoog gegaan weer (dat is minder goed).
Morgen krijgt ze een echo en woensdagochtend wordt dan besproken of ze haar gaan inleiden. Woensdag krijgt ze ook weer een uitgebreid bloedonderzoek.
Nog steeds geen meubeltjes te zien …
Ja, meubeltjes zijn geleverd!! Staan nu heel veel dozen in de gang, haha.
Babykamertje en foto’s zullen dus echt voor het weekend zijn.
Dozen waren te zwaar om naar boven te tillen voor mijn schoonvader, dus even wachten nog tot het weekend.
Jammer Noemi, was wel benieuwd.
Missy: fijn dat jullie er nu helemaal uit zijn :thumbup:
Gerdy: balen dat de medicijnen niet aanslaan :hug:
Balen dat het met Francis nu weer wat minder gaat ik hoop dat de echo van morgen wel positief uitvalt en dat het met de kinderen goed gaat
Noemi: jammer nou heeft je schoonvader voor niks vrij genomen! Maar de meubels zijn er in iedergeval en het is snel genoeg weer weekend :dance:
Ik ben vanmiddag naar de vk geweest, mijn ijzer was goed (8.0) en mijn bloeddruk is weer lager geworden 115/70, en de beeb lag er al helemaal klaar voor :mrgreen: Hij is al helemaal ingedaald :dance: Nou mag ik woensdag de 28e weer en dan moet ik iedere week terug komen dus dat is 5 december :mrgreen:
Noemi: jammer dat ze te zwaar waren
Monique: fijn dat alles weer goed was :thumbup:
monique :dance: fijn dat alles goed is en de kleine al helemaal is ingedaald… :dance:
noemi leuk he al die zware dozen in de gang…bij mij was marcel gelukkig nog thuis die heeft het met pijn en moeite naar boven kunnen sjouwen… ben benieuwd naar het resultaat :inlove:
@gerdy… meid ik vergeet helemaal om je een dikke :hug: te geven… hoop dat de medicijnen snel gaan werken zodat het tenminste een beetje dragelijk word… en ik ben blij dat je noodopvang hebt kunnen regelen voor je meiden…
:-* rustig aan blijven doen hoor :-*
angel; leuk ga ff kijken op sf!
noémi; ben benieuwd naar kamertje! en fijn dat het goed gaat met Francis!!
verder ff ego;
hier nog geen ongi, maar heb niet het idee dat het nu nog uit zichzelf gaat komen :eh: ik zou afgelopen weekend mn eisprong gehad moeten hebben (tenminste, als ik dat weekend na bezoek aan gyn ei had, en normaal ongi was geworden :mrgreen: )…
hoorde vandaag dat er wéér een collegaatje van me zwanger is, 10 weken had het er wel ff moeilijk mee hoor, mk kwam nu toch echt wel weer naar boven…
maar voor de ret hier alles ok! :mrgreen:
Amy: jeetje ben je nu nog steeds niet ongesteld :shock: heb je al gebeld??
Het kan me voorstellen dat je van streek raakt als je hoort dat er weer iemand om je heen zwanger is :hug: je wilt zelf ook zo graag, geef de moed niet op hoor! :hug:
bigsby; nee nog steeds geen ongi nee… 21e afspraak bij de gyn he… en ik geef de moed zeker niet op, want de 1e keer ben ik snel zwanger geraakt. als mijn lichaam/cyclus nu gewoon normaal deed, was ik misschien al wel weer zwanger geweest… :eh:
Amy :hug: hoop dat je snel ongi word dan kan je tenminste weer verder
Jeetje Amy dat schiet niet echt op zo zeg :?
Noemi super dat de meubeltjes er zijn? Maar je schoonvader had toch wel de lamp kunnen ophangen zodat jullie 's avonds ook licht hebben?
Gerdy :hug:
Angel wat een geweldige foto’s van Luna :inlove:
Hellen, wij ook, maarja, van het weekend hebben we wel meer tijd.
En dan kunnen we natuurlijk ook meer foto’s laten zien :mrgreen:
Bigsby, super zeg dat je controle zo goed was!
En op Sinterklaas terugkomen, leuk :mrgreen:
Missy, idd heerlijk al die zware dozen in de gang … NOT :mrgreen:
Schoonvader en manlief hebben ze daarstraks allemaal naar boven getild, staan ze in ieder geval niet meer in de weg!
Amy, jeetje nog steeds geen ongi
Dat het maar snel 21 november is meid :hug: :-*
Luna, we moeten nog een lamp kopen :oops:
Jaaaaaaaa, 24 november gaan we een 3D echo laten doen hier in België!
Heb eindelijk een bedrijf gevonden hier in de buurt waar we wonen en die doen het ook op afspraak in het weekend :dance:
goeiemorgen
gisteren ben ik trouwens weer bij de dieëtist geweest en ben goed afgevallen nu hopen dat het me ook zonder buikgriep lukt haha :oops: 10 december mag ik weer
strakkies ga ik m’n nieuwe eettafel halen haha als ze hem nog hebben dan
eindelijk een echt grote tafel :dance:
Noemi: oh wat leuk een 3 D echo, en al zo snel, ik ben benieuwd naar de foto’s :dance:
Angel: jij blijft ook aan het shoppen hé ik hoop dat ze hem nog hebben!
Amy: dan zit er niks anders op dat te wachten tot de 21e gelukkig duurt dat niet zo heel lang meer, en hopelijk word je in de tussentijd gewoon ongesteld want dan kan je ook weer op naar de volgende ronde :thumbup: