1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Angel: je bent lekker bezig. eerst een bed, nu een tafel. Lekker hoor, allemaal nieuwe spulletjes.

Zo ik ben nog een beetje aan het opruimen in mijn huis. Krijg namelijk toch echt wel weer wat minder tijd. Morgen begin ik namelijk met werken. Heb er wel zin in, maar ook wel spannend. Is toch meer dan 7 jaar geleden dat ik ergens voor het eerst was met werken. :mrgreen:

hallo allemaal…

dacht ff spieken maar tis hier lekker rustig :lol:

hier alles redelijk… heb weer enorm last van mijn rug en bekken maar ach dat begint ook al te wennen…

heb vandaag ff koffiegeleut bij mijn vader dus nog niet echt veel gedaan :lol: :lol: :lol:

jah de hond uitlaten en post lopen daarom ging ik juist ff een bakkie leut halen bij mijn vader…

@hellen… meid spannend… kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig bent… maar denk dat het je reuze meevalt…

@angel… zooo jij bent shop a holic :lol: :lol: :lol: leuk zeg… :dance:

@noemi… oeh een 3d echo… :inlove: super…

:dance: :dance: ze hadden hem nog wel een rot eind voor gereden maar ik heb hem :dance: :dance:

sta ik daar in die winkel hm is wel klein he :shifty: :oops:

en nu staat ie in m’n woonkamer en hij is toch wel erg groot hahahahaha

nu hopen dat we hem vanavond in elkaar gaan zetten kennen we gelijk potje poolen haha

oh ja af en toe kan ik echt met geld smijten :oops: :oops: maar als het om kleding gaat weer niet hoor dan vind ik shoppen echt vreselijk :mrgreen:

m’n volgende aankopen gaan ladenkastjes worden hahahahahahahaha moet dan wel helemaal wachten tot de 23e… aangezien ik best een dressoir wil hebben maar dan met veel laden dus zet ik gewoon 3 (of 4 heb een stuk van 240 namelijk waar ik dat kwijt wil) ladenkastjes naast elkaar dan heb ik m’n laden :mrgreen: :mrgreen:

en dan hopen dat m’n tafel leegblijft want ik wil aan tafel eten gaan invoeren :shifty:

Hellen: spannend hoor zo’n eerste dag werken

Missy: balen dat je zoveel last van rug en bekken hebt

Angel, en was je eettafel er nog?

Je bent wel lekker aan het vernieuwen, leuk hoor! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat met alle nieuwe meubeltjes.

En wat goed dat je was afgevallen, houden zo!

Bigsby, ja, ben ook helemaal blij met 3D echo afspraak. Het kan niet snel genoeg 24 november zijn (en daarna februari :mrgreen: )

Hellen, spannend Hellen! Waar ga je nou werken? Heb ik iets gemist? Er stond toch nog niets helemaal vast? :think:

Missy, ach, een dagje lekker niets doen is ook gezellig :mrgreen:

Noemi: ja hij was er nog :smiley:

het is een pooltafel waar ik een blad op ga leggen en dan is het een eettafel :shifty: :oops: (komt omdat hij precies de afmetingen is die ik als eettafel wil hebben maar ongeveer de helft van de prijs van een eettafel is :wink: )

ja behoorlijk aan het vernieuwen :oops: en dat terwijl ik nog een behoorlijke schuld bij m’n ma heb hahaha maar die is gelukkig niet zo moeilijk

m’n moeder kwam er zelf mee trouwens die zat in het k*rwei boekje te bladeren en zegt hee heb je dat al gezien als je daar een blad op legt heb je je eethoek haha ik had nog niet eens zover gekeken :shifty:

Angel, lekker toch dat je moeder je ook aanspoort om af en toe iets nieuws te kopen?

Enne, kan je dan wel netjes onder de pooltafel zitten met stoelen? Zit daar niets in de weg?

Wel handig, want als jullie eens zin krijgen om te poolen, blad eraf en beginnen maar :mrgreen:

nee dit is niet zo’n tafel als in een poolcentrum dit is gewoon een tafel zeg maar gewoon genoeg ruimte aan de onderkant dus (zal wel foto maken als die staat :wink:)

m’n vader ook gelijk staat ie vanavond haha dan kom ik poolen :lol: :lol: (als die dan gewoon ff helpt met in elkaar zetten… :roll: :lol: :lol: )

leuk zo’n echo ben benieuwd naar de foto’s (wij zijn dan sinterklaasvieren de 24e :wink:)

Angel, zo vroeg al sinterklaas vieren??

En je vader gewoon laten helpen de tafel in elkaar te zetten hoor!

Ja, ben benieuwd naar de foto’s.

Update francis:
Ze heeft net groeiecho gehad, het knulletje was een klein beetje gegroeid (niet veel, maar toch een klein beetje).
Maar het blijkt dat haar leverwaarden toch wel snel stijgen, het is nu ineens 110. Morgen gaan de dokters dus bespreken hoe of wat (rekening houdend met de leverwaarden en de groeiecho). Morgen dus meer ...

Noemi: Dit had ik achter de hand als de sollicitaties op niets uitliepen. :mrgreen:

Ik ga in Geldrop (dicht bij Eindhoven) een zwangerschapsvervanging doen. Op de woensdag en de vrijdag in groep 6. Ik ben echt heel benieuwd. Ik heb alleen in mijn stages en een keer met een dagje vervangen groep 6 gedaan. Zal effe wennen zijn de eerste dagen en weer effe inlezen in de lesstof.

Spannend Hellen.

In ieder geval heel veel plezier! Zal morgen dus een vermoeiende dag voor je worden.

Noemi/Francis: ojee… klinkt niet best dat de leverwaardes zo hard stijgen… :hug:

Noemi: ja dat is bij Darius op het werk thuis vier ik het niet tenminste ze krijg af en toe wat in d’r schoen maar geen pakjes avond dat doen we met kerst :wink:

Las het volgende bij de november mama’s

@Alien Missy wrote:

Dan nog een berichtje…

LadyC ligt weer in het ziekenhuis >< :frowning:

Ze heeft koorts, buikpijn, duizelig en hoofdpijn… dus gaat aan de antibiotica en ze willen haar even observeren vannacht…

Dus Meissssie… DIKKE KNUFFEL :hug:

Beterschap LadyC! Hoop dat je snel weer terug naar huis mag naar je 2 ventjes! :hug:

Hellen: wat spannend dat je weer gaat werken :dance: heel veel succes morgen!!

Angel: je bent lekker bezig, krijgen we ook nog foto’s te zien van je nieuw ingerichte woonkamer?

Leuk hé om alles ff te vernieuwen?

Noemi: we hadden afgesproken dat december eerst kwam :snooty:

En 24 november is het al bijna, je hebt wel iets leuks om naar uit te kijken :mrgreen:

Noemi: wens Francis maar heel veel sterkte voor morgen!

LadyC: veel beterschap, en ik hoop dat je snel weer naar huis mag :hug:e

Ik heb vandaag de Grutge 2 gekeken, ik vond hem best grappig!

verder heb ik nog ff wat boodschappen op de fiets gedaan, en dat was het eigenlijk. Mijn dagen zijn eigenlijk best rustig :think: Ik ben nog steeds aan het wennen dat ik nu iedere dag thuis zit, en weet nog niet goed wat ik moet gaan doen met al die vrije tijd.

LadyC beterschap :hug:

m’n tafel doet het hahahahahahaha hij stond gelijk waterpas :dance: alleen moet eerst echt een hoop rommel weg voor we hem optimaal kunnen gebruiken :wink:

Francis meid heel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je leverwaardes morgen flink gedaald zijn!

LadyC jij ook heel erg veel sterkte en dat je maar weer snel en beter naar huis mag!

Angel de shop a holic hiero zo te horen een nieuw bed een nieuwe eethoek/pooltafel en dan komt er nog een dressoir met lades (die moeten we niet vergeten hihi…) Meid het is je van Harte gegund en af en toe hebben wij vrouwen het gewoon nodig om eens flink te shoppen.

Hellen heel erg veel succes morgen meid! En je rolt er snel genoeg weer in het is gewoon wennen in het begin en daarna loopt het perfect.

Noemi dus de 24ste krijg je dan je 3D echo. O dat is zo gaaf. ben erg beniewd naar de foto’s.

Zo nu ben ik het weer even kwijt.

Heb gisteravond laat nog even een paar foto’s in het SF geplaatst voor de meiden die het nog niet hebben gezien. Dit is dus mijn (kloon) uhh dochtertje.

Groetjes

Vientje

tot mijn grote vreugde mag ik jullie mededelen dat ik gisteravond/vanacht ongesteld ben geworden :mrgreen: :dance: wist niet dat ik daar zo ‘blij’ mee kon zijn haha!!! :wink:

nu heb ik alleen volgende week die afspraak staan natuurlijk. wat zouden jullie doen…? afzeggen of toch gaan?

Jeeeeeeeh Amy :dance: Hopelijk is je cyclus nu weer normaal. Ik ga denk ik met je mee naar de augustusmama’s, want ongi is hier ook onderweg denk.

Hellen succes vandaag :thumbup:

Angel heerlijk he shoppen. Kan er ook nooit genoeg van krijgen :mrgreen:

LadyC sterkte. Hopelijk mag je snel weer naar huis.

Noemi leuk een 3d echo. Kan nu al niet wachten op de foto’s 8) (ben ik heel erg?)

Ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat ik door een kantoor gevraagd ben om bij hen te komen werken. Ga er vanmiddag heen om te praten en te kijken wat ze te bieden hebben. 8)

Angel: fijn dat de tafel gelijk goed staat :dance:

En heb je vandaag gelijk wat te doen :lol: :lol: (opruimen)

Vientje: mooie dochter heb je hoor!

Amy: oh wat fijn dat je ongesteld bent geworden :dance: :dance:

Ik zou gewoon ff bellen en het dan overleggen.

luna: succes met solliciteren vandaag :thumbup: wat voor werkzaamheden zou je moeten doen daar?

Francis: heel veel succes met je onderzoeken vandaag, ik zal aan je denken!

Ik ga zo nog ff de stad in, ik moet nog een verjaardagscadeautje voor mijn moeder halen die zaterdag jarig is. En verder ff kijken of ik nog energie heb om wat van mijn lijsje te halen.