1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Wens Francis maar heel veel sterkte! Wel fijn dat de meeste waarden gewoon goed zijn, maar het is inderdaad geen pretje als je je bed niet uit mag behalve voor de wc en de douche. En een dikke knuffel. :hug: . Ik hoop dat het verder goed gaat met de kleintjes en dat het jongetje een lekkere groeispurt heeft :wink: .

goedemorgen

Noemi/francis: snap dat je je verveelt dat had ik al met maar 2 dagen in het ziekenhuis liggen :mrgreen: maar nog ff volhouden het is voor een goed doel moet je maar denken :hug:

Noemi : ik denk eigenlijk dat ze wel langer met sommige dingen kan spelen maar dan staat m’n huiskamer tot het plafond vol :oops: dus af en toe gewoon ff uitzoeken haha

hm het huis van de buren wel een goed id :wink: alleen ga ik daar dan zitten en dit huis dan als speelkamer (huis hiernaast is namelijk een meter breder :wink:)

Monique: heel leuk om ze te verwennen ja :mrgreen: :mrgreen:

ze krijgt voor haar verjaardag nu ook geen keukentje trouwens :wink:

ik heb een hele mooie tekentafel met projector gekocht haha (dan kan ze als ze wat ouder is die tekeningen overtrekken enzo :D) en het heeft een magneetfunctie erin

en ze krijgt een laptop :shifty: en iets voor haar kamertje (die we in januari eindelijk eens gaan afmaken :dance:)

en voor sinterklaas krijgt ze de 7 poppen van jungleboek :mrgreen: en een hoop snoep :shifty:

en voor kerst krijgt ze van dat nep fruit en groente foam puzzel alfabet + 0-9 strijkplankje + strijkijzer

en dan nog de spullen die ze van andere voor verjaardag sinterklaas en kerst gaat krijgen :shifty: ik heb een groter huis nodig!!! :lol: :lol:

Luna word echt steeds meer bijdehand

vanmorgen zegt ze mama eten

ik zo heb je honger dan

zij ja tuurlijk :lol: :lol: :lol:

waar halen ze het vandaan :think: (zal wat worden als ze strakkies op de psz zit haha)

Francis: fijn om te horen dat verder alles goed met haar gaat, ook al verveelt ze zicht stierlijk. :dance:

Noemi: het was dus gister gezellig? leuk dat jullie zolang mochten blijven :mrgreen:

luna: Het eten was lekker, en met alle collega’s was het erg gezellig!

Angel: jeetje en je zegt net dat ze teveel speelgoed heeft :shock: moet je kijken wat jullie nu weer gaan geven, klinkt als een heel mooi cadeau

Monique ja daarom hebben we weer een hoop opgeruimd hahahahahahaha

heeyz dames…

vandaag heerlijk uitgeslapen… had ik de hele week niet gedaan…

daarna begonnen met de grote poetsbeurt in het huis en ff op visite geweest… vanaaf krijgen we visite…

hier alles verder goed dus oant moarn.

Bigsby en Luna, goed nieuws misschien, mijn schoonvader is morgen ook vrij, dus hij kan misschien al een begin maken met het in elkaar zetten van de babykamer :dance:

LadyC, nee ze verveelt zich echt. Als ze nou nog i-net zou hebben … maar het is dus enkel maar televisie :?

Angel, tja, Luna gaat dus weer goed verwend worden, hihi.

Leuk dat ze zo bijdehand wordt! En ze pikken dat overal op (soms wel jammer, want zo leren ze ook de slechte dingen natuurlijk).

Bigsby, super dat het zo gezellig was met je collega’s!

Heb je al een afspraak gemaakt met die ene collega om nog iets te gaan drinken?

Missy, veel plezier met de visite vanavond.

Vandaag babykamer helemaal schoongemaakt, dus laat de meubeltjes morgen maar komen :dance:
Ohja, heb ook een buikfoto geplaatst (in lingerie :shock: :oops: :mrgreen: )

Ik verveelde me vorige week ook te pletter en ik hoefde maar twee dagen te blijven en toen werd ik ingeleid. Gelukkig kon ik wel internet regelen, maar helaas is dat niet in elk ziekenhuis mogelijk of toegestaan enzo. Ik hoop dat er gauw wat meerduidelijkheid komt in de situatie van Francis! :-*

Succes met de babykamer Noemi! Ik hoop dat je schoonvader er zin in heeft :wink:

Angel, Luna wordt weer lekker verwend straks! :inlove:

Missygirl, wat fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen! Veel plezier vanavond met de visite!

Noemi: dat zou mooi zijn, hopelijk lukt het je schoonvader om vrij te krijgen :pray: :pray:

Ik heb nog geen afspraak met hem gemaakt, toen we weg gingen zei hij dat hij mij zou bellen, dus ik wacht het af!

Lekker dat je alles al schoon hebt, alleen kun je weer opnieuw beginnen als je de meubels hebt uitgepakt, wij hadden namelijk het piepschuim overal zitten :mrgreen:

weet je ook hoelaat ze ongeveer komen? misschien kun je eerst nog ff lekker uitslapen?

Bigsby, schoonvader heeft zeker vrij, maar hij moet het natuurlijk wel allemaal alleen de trap opgesleurd krijgen …

Nouja, zien wel.

Enne, er moest echt schoongemaakt worden, want door het schilderen en schuren lag er echt overal stof.

En kan jammer genoeg niet uitslapen, heb om half 9 al een afspraak.

Babykamer komt trouwens rond 14u (dus ik verwacht ze tegen 15u 8) )

Noemi: bij ons was het best te doen om alles de trap op te tillen maar het in elkaar zetten, daar had je toch echt 2 man voor nodig.

Hoe kun je nou een afspraak om half 9 maken als je vrij bent?? ik zou lekker uitslapen :mrgreen:

Ja, toen de afspraak gemaakt werd, wist ik niet dat ik vrij had.

Achja, ben ik vroeg wakker, zal dan wel een middagdutje doen :mrgreen:

LadyC, hoe gaat het nu met je hechting?

Goed nieuws Noemi :dance: Nou verwachten we morgen dus wel de eerste foto’s :mrgreen:

Herinneren jullie nog dat ik lang geleden het eens had over een kinderwagen die me nou totaal niet praktisch leek?

Heb er eentje gezien hier op KOK bij aangeboden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47567

Ik vind dat het onderste kindje zo ontzettend dicht bij de grond zit (en zeker als er nog een babietje inligt).

Luna spam :inlove: :wink:

Noemi: vage wagen hoor… maarja ieder zo zijn/haar smaak :think: :wink: :mrgreen:

@Noémi wrote:

Ja, toen de afspraak gemaakt werd, wist ik niet dat ik vrij had.

Achja, ben ik vroeg wakker, zal dan wel een middagdutje doen :mrgreen:

LadyC, hoe gaat het nu met je hechting?
Hechtingen gaan steeds beter. Ik kan ondertussen zelfs al een tijdje op een houten stoel zitten :smiley: . Ik begin me gelukkig ook steeds beter te voelen.

Ik ben benieuwd naar de babykamer! Wel foto’s maken he :mrgreen:

Die kinderwagen lijkt mij ook totaal niet prettig, maar ja, ieder z’n smaak :think: (niet de mijne dus).

Goeiemorgen!

Noemi: tja, ik weet het ook n iet, die kinderwagen. Hij is wel lekker klein voor 2-kids. Maar als er toch een auto even lekker door een plas water rijdt, dan is de onderte toch echt zeiknat. :eh: Nee, denk het toch maar niet.

Ik ben er weer. In de weekenden heb ik meestal weinig tijd/zin om te KOKken. Ben altijd blij als mijn ventje er gewoon is en we eens tijd met z’n drieen hebben.

Gisterochtend zijn we heerlijk wezen zwemmen. Echt superlekker. Dionne geniet er erg van.

LadyC: Fijn dat het weer wat beter gaat met je hechtingen. En al zitten o een stoel. :thumbup: :mrgreen:

Lukt het een beetje om te genieten van Perrin? Of is het toch allemaal erg druk, de zorg voor zo’n kleintje?

Goedemorgen!

Hellen, Het lukt me zeker om te genieten van Perrin! :inlove: Hij doet het zo goed! Gelukkig is manlief ook thuis (nog twee weken zelfs!), dus doen we het verzorgen nog heerlijk samen. En vannacht heeft hij zes uur achter elkaar doorgeslapen, dus dat was ook wel lekker voor mij :mrgreen: .

Goedemorgen

zo ik zal blij zijn als m’n nieuwe bed er is ik kom er echt steeds moeier uit dan ik er in ga :?

LadyC: fijn dat het goed gaat met je hechtingen en dat Perrin zo’n lief kindje is die al aardig doorslaapt :inlove:

en lekker dat je man nog 2 weekjes thuis is om je te helpen :thumbup:

Hellen: gelijk heb je hoor lekker van je weekend genieten :mrgreen:

Noemi: gewoon jammer dus dat die afspraak uitgerekend nu op je vrije dag valt. En nu maar wachten totdat de kinderkamer komt :dance:

Die kinderwagen heb ik oook wel eens op straat gezien, mij lijkt het ook niks eigenlijk :think:

LadyC: fijn om te horen dat het steeds beter met je gaat :thumbup:

En wat lekker dat manlief ook al die tijd thuis is!

Angel: het is dus maar goed dat je het bed al gelijk besteld hebt, want lekker slapen is toch wel het meest belangrijkst (en heeerlijk)

Ik hoop voor je dat die snel komt!