omdat ik dan pas bij gyn terecht kan…
toen ik stopte met de pil, hoopte ik echt niet zo lang bezig te hoeven zijn… dat was in eerste instantie natuurlijk ook niet het geval, want ik was met 2 maanden zwanger…
alleen voor mijn gevoel lijkt het nu al zolang te duren…
en als ik nu gewoon elke maand een normale cyclus had, en ik alleen ongi wel/niet moest wachten, dan kon je gewoon elke maand verder…
IK KAN NU GEWOON NIKS…
Amy: niemand verwacht dat het zo lang zou duren, of zo zou gaan. En bij jou gaat het om een een of andere reden steeds mis :think: Je word wel snel zwanger alleen het blijft niet. Gaan ze dat ook nog uitzoeken?
Amy, :hug:
Wel fijn dat je bij de gyn terecht kan. 21 november is nog lang, maar je hebt in ieder geval een datum staan!
Bigsby, zo, lekker is dat, geen foto’s plaatsen …
Gelukkig heb ik ze zelf al gevonden in ons showforum :mrgreen:
Heb aan facturen gewerkt en problemen :?
Nouja, maandag lekker vrij :dance:
hahaha tuurlijk heb ik de foto’s al geplaatst, had ik toch beloofd?
maandag komt jou baby kamer natuurlijk :dance: kun jij ook eindelijk beginnen.
Oh en het leukste is dat ik dan lekker iedere dag jou kan stalken totdat jij fotos plaatst :mrgreen: :mrgreen:
Ach, dat mag Bigsby, ik kom toch niet meer overdag online vanaf maandag :mrgreen: Baas is weer terug, dus kan niet meer op i-net, hahaha. En 's avonds negeer ik je dan gewoon :mrgreen:
Bigsby :naughty: niet zo doen he? :mrgreen:
Noemi ik ben bang dat ik jou ook ga stalken hoor.
Amy balen meis. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Kon je echt niet eerder terecht? Of een echo of zoiets.
Hellen balen van je ongi :hug:
Noemi: tussen nu en de 19e komt het bed :dance: en ik heb nog wel wat beddengoed wat zal passen maar zal idd wel nieuw moeten halen
Amy :hug:
Ik heb trouwens een afspraak voor Darius gemaakt bij de dokter (voor zaad onderzoek) hij kan woensdag terecht
goedemorgen allemaal…
vandaag weer lekker vroeg uit de veren… de hele week al trouwens val haast om van de slaap maar jah… ff doorbijten…
ga zo boodschappen doen moet ook gebeuren…
kom straks wel ff terug om ff te reageren op jullie verhalen allemaal… :-*
Noemi: wat nou mij negeren :snooty:
maar dat kan niet :shock: balen dat je baas weer terug is!
Luna: haha ga je mij nu helpen? ik heb me aan mijn belofte gehouden
Angel: het zal wel fijn zijn dat je niet gelijk alle beddegoed hoeft te vervangen.
En wat mooi dat Darius al zo snel terecht kan :dance:
Missy: waarom moet jij iedere dag zo vroeg op dan???
Vanavond gaan we wokken met het bedrijf waar ik voor werkte, het is een personeels uitje waar zelfs dit keer de partners mee mogen. Dus kan ik vanavond iedereen nog ff een laatste keer zien :dance:
Missy, veel boodschappenplezier!
Angel, lekker hoor dat er nog een paar oude lakens passen, hoef je tenminste niet alles meteen nieuw te kopen.
Goed dat Darius woensdag al terecht kan voor de onderzoeken. Hoe reageerde hij trouwens toen je hem vertelde dat je een afspraak voor hem gemaakt had?
Bigsby, leuk dat je je collega’s nog even ziet.
Veel wokplezier vanavond!
Luna, eeeej, nu niet met Bigsby mee doen!! :naughty: :mrgreen:
goedemorgen
dat is alleen nog maar bij de dokter en dan moet hij dus een verwijzing naar het ziekenhuis hopelijk gaat dat ook vlot :mrgreen:
Noemi: ik had hem al gezegt dat ik een afspraak voor hem ging maken dus het was geen totale verrassing
zo vandaag ga ik maar weer eens al het speelgoed van die kleine uitzoeken aangezien sinterklaas, haar verjaardag en kerst weer voor de deur staan speelgoed groeit hier bijna het huis uit :oops: (en als ik dan kijk wat er allemaal alweer klaarstaat voor sinterklaas verjaardag en kerst :shock: :shock: kind word beetje verpest geloof ik :lol: )
haha Angel daar is ze klein voor toch om af en toe te verwennen als het kan.
Goed zeg dat je een afspraak heb gemaakt bij de dokter voor Darius ik hoop ook dat hij snel terecht kan in het ziekenhuis.
Amy :hug: hopelijk krijg je de 21ste wat meer duidelijkheid van de Gyn. Ja het is nog ver weg maar ja nog even door bijten en dan krijg je hopelijk het een en ander te horen wat het iets logischer maakt.
Hellen wat vervelend dat je nu ongi bent geworden. En als je het echt niet meer vertrouwd zou ik dus gewoon die stap naar de ha maken en daar het een en ander te vragen wie weet wordt je wel doorverwezen.
Noemi vervelend dat je baas weer op kantoor komt zitten. Maar dan kan je 's avonds altijd wel weer je nieuws vertellen. Maandag komt je kinderkamer. Spannend en snel foto’s laten zien he!!!
Bigsby heel erg veel plezier met het wokken vanavond en het zien van je collega’s eventjes.
Missy wanneer ga je nou eens proberen om uit te slapen? Of kan dat soms niet? Veel plezier met de boodschappen die waarschijnlijk nu wel in huis heb…
Joseetje hoe is die met jouw?
Gelukkig wel wat positief nieuws over Francis dat het in ieder geval geen HeLLP is. Maar goed dat ze haar in de gaten houden. Zo even een kaartje voor haar gaan kopen en op de post doen.
Gerdy wat een verhaal zeg en ik snap echt dat je er helemaal doorheen zit. Wel fijn dat William je zo goed helpt nu je het moeilijk heb en natuurlijk ook je ouders. Maar kan heel erg goed begrijpen dat je het liever zelf doet omdat je gewend bent om alles zelf te doen. Heel veel sterkte en als je het teveel wordt gooi het er lekker uit!
Groetjes
Vientje
Vientje: ja opzich wel maar ze heeft echt veel speelgoed hoor en ook al heel veel wat alweer op zolder staat :oops:
nu hebben we de 4 grote opbergboxen terug gebracht naar 1 met keukenspulletjes , 1 met leerspeelgoed (puzzels enzo) en 1 met blokjes (duplo lego en dat soort troep want dat had ik nog in de kast staan haha :oops:)
en 1 box en vuilniszak dus naar zolder :mrgreen: :mrgreen:
word tijd dat we een speelgoedkamer gaan maken op zolder :mrgreen: kan ze elke dag iets uitzoeken waar ze mee kan spelen en de rest op zolder laten haha
He dames erg bedankt voor de lieve berichten, jullie strelen mijn ego :mrgreen: . Ik verveel me suf hier, mag alleen naar de wc en douchen verder moet ik lief in bed blijven.
En Noemi: hoe was het vanmiddag? is alles goed met haar?
De reis was ook wel vermoeiend voor jou of niet?
En laat Luna mij nou ook eens helpen
Angel: kinderen krijgen veel te veel speelgoed hé, en ze spelen er maar zo kort mee :think:
Maar het blijft leuk om ze te verwennen :mrgreen:
Vientje: thanx, ik denk dat het wel gezellig word met zijn alle, en het is dan echt voor het laatst dat ik ze zie
Zo het was rustig hier, nou snel de computer afsluiten en dan gaan we maar eens, ik heb wel honger nu :mrgreen:
He Francis alles goed met jou?
ik kan me voorstellen dat jeje verveelt, heb je nu toch internet in het ziekenhuis?
Angel, ooh, hij wist het dus al :mrgreen:
Nouja, nu maar hopen dat hij snel de doorverwijzing krijgt.
Jeetje, wat hebben kinderen idd toch veel speelgoed. Eigenlijk zo zonde, want het is zo duur en ze spelen er zo kort mee. Maarja, niets kopen gaat ook niet. Achja, gewoon idd een grote speelkamer maken voor Luna. Misschien is het huis van de buren dat te koop staat wel een optie als speelkamer :mrgreen:
Vientje, zodra de babykamer in elkaar staat, komen er foto’s. Zal alleen nog wel een heel weekend wachten worden.
Bigsby, vooruit dan, deze ene keer zal ik Luna je laten helpen
Heel veel plezier vanavond en eet smakelijk!
Nou meiden, ik ben vandaag bij francis op bezoek geweest. Ze had heel lief uitstel van bezoek aangevraagd, anders mag je daar maar 45 minuten binnen, nu mochten we 1.5u :mrgreen: (en het was nog te kort eigenlijk).
Had voor haar een doosje Belgische bonbons meegenomen en alle topics die ze volgt uitgeprint. Heeft ze wat te snoepen en wat te lezen.
Het gaat op zich goed met haar. Ze houdt alleen veel vocht vast en tegen de avond wordt dat altijd erger. Idem met haar hoofdpijn, 's morgens valt het mee, maar 's avonds wordt het erger (ook door het vocht dat ze dan weer vasthoudt). Bloeddruk was goed, bloed was goed, CTG was goed, urine was goed, alleen hoge leverwaarden (dus 70 terwijl dat maar 30 mag zijn). Momenteel is alles dus stabiel en laten ze haar gewoon nog doorlopen met de zwangerschap.
Ze is het wel helemaal zat hoor (logisch ook natuurlijk als je niet uit bed mag alleen om te plassen en te douchen) en verder geen internet (enkel tv).
Francis heeft dus geen internet, ze had gevraagd of ik onder haar naam het berichtje wilde plaatsen. Vandaar dus.
Noemi als je gewoon snel foto’s plaatst hoeven Bigsby en ik je helemaal niet te stalken :mrgreen:
Lekker gegeten Bigsby?
Angel goed dat Darius ook naar de dokter gaat. Dan zit dat ook vast in de pijplijn :lol: