1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

aaaaah weer een update over francis…

thanx noemi… je hebt het er maar druk mee…

het klinkt tot nu toe erg goed… :pray: dat het zo blijft…

Jaaaaaaa Bigsby stalken :mrgreen:

Hoe is het met jou verder Noemi. Nog vaak misselijk? En how about stinkie?

Wel spannend Amy. Kan het niet zijn dat je ei gewoon niet gesprongen is. Of schrijf ik nu echt lariekoek :lol:

Vientje balen dat je zo’n last heb. en rustig aan doen zal idd makkelijker gezegd dan gedaan zijn :hug:

Heb even een bericht geplaatst bij de 9 maanden mama’s en dan de februari 2008 mama’s. Als jullie willen, lees het maar even. Heb nu de puf niet om het hier ook neer te zetten. :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

noemi; kan morgen bellen voor de uitslag…

luna; geen idee eigenlijk of dat kan :eh:

een eitje dat aan het rijpen is moet toch ook wel springen lijkt mij? :think:

Amy, weet dat je morgen kan bellen, maar HOE LAAT??? :mrgreen:

Luna, hier gaat het wel hoor, misselijkheid en maagzuur blijft. Misselijkheid is wel afgenomen in vergelijking met een paar weken geleden :thumbup:

Stinkie … nog steeds hetzelfde jammer genoeg :?

En hoe gaat het verder met jou? Niet teveel last meer van die hsg?

Missy, nee hoor, niet druk :mrgreen:

Ik ga slapen, trusten allemaal :-*

welterusten noemi…

gerdy heb een berichtje achter gelaten bij de maandmama’s voor je :hug:

@Noémi wrote:

Amy, weet dat je morgen kan bellen, maar HOE LAAT??? :mrgreen:

o haha :mrgreen: geen idee eigenlijk hebben ze niet gezegd :oops: :wall: maar heb om 13.00 uur pauze, dus ga dan ff rustig bellen…

ga nu ook slapen, trusten!

Noemi ik had gelukkig al een uur na de hsg geen pijn meer. alleen dat bloedverlies was irritant :?

truste allemaal :zzz:

Nou, ik ben gisteravond ongi geworden. :cry:

Vanaf nu zit er meer dan 2 jaar tussen Dionne en een eventueele brusje. Ik baal hier echt wel van. Ik wilde ze zo graag kort op elkaar. na 6 maanden ook al gestopt met de pil , zodat het hopelijk wel zou lukken (vorige keer was ikde eerste maand zwanger)En nu zitten ze verdorie dadelijk nog (voor mijn gevoel) ver uit elkaar. :cry:

Ik begin ook het punt af en toe te berieken dat ik me afvraag of het wel gaat lukken. Zou ik dan toch iets hebben overgehouden aan die baarmoederontsteking? Ik denk ook steeds vaker er over na of ik wel aan de MMmoet beginnen, al het zover komt. Moet ik niet gewoon tevreden zijn met Dionne. Maar het lijkt me zo leuk, een tweede. :cry:

oh, ik baal er best wel van. Bert maakt zich volgens mij niet zoveel zorgen, hij is er ook een stuk minder mee bezig. Dus heel veel heb ik het er ook niet over me hem. Ik baal gewoon effe flink.

Sorry voor het egobericht.

Gerdy: ik ben je verhaal even gaan lezen. :hug: :hug: :hug:

Wat een ellende. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Je wilt er zijn voor je kids. Spelletjes doen, gezellgi kletsen. En dan zo’n opmekring van laten we maar een dvd-tje kijken. Je hart breekt op zo’n moment. Bij mij stroomde de tranen al over de wangen.

Wat zal ik zeggen om het te relativeren. :think:

Allereerst vind ik je al een supermoeder omdat je je bewust bent van de vervelende situatie. Er zijn ook gezinnen waar het er altijd zo aan toegaat. waar de kinderen altijd voor zich zelf moetn zorgen, omdat de ouders er geen zin in hebben. (ja, die bestaan echt.)

Dit is bij jullie een tijdelijke situatie. Die gaat weer over. Kinderen zijn heel flexibel en overleven dit wel. Ze worden liefdevol opgevangen, door jou, je man, je ouders. Dat is het belangrijkste.

Voel je nu maar niet al te schuldig. Als je in het ziekenhuis zou liggen, was je er nog minder voor je meiden. Nu kunnen ze je nog iedere dag even zien en je een kus geven. Als je in het zieknhuis zou liggen, is dat nog moeilijker. Dus ik zou zeggn dan maar leiver zo.

Maar ik snap je helemaal. Als ik een dagje niet lekker ben (en dan is het gewoon simpelweg niet lekker, niet zo heftig als bij jou), dan voel ik me al schuldig naar Dionne toe. Dus dat gevoel snap ik. Het maakt je juist een goede ouder, dat je dat kunt voelen.

:hug:

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden. Dat doet een mens in de put heel erg goed :thumbup: . Heb gister een geweldig gesprek met Willian gehad en hij gaat alles doen om mij zoveel mogelijk te ontlasten. Nu zullen er mensen zijn die zeggen, dat die dat al lang had moeten doen, maar dat ligt voor het grootste gedeelte bij mij. Ik bleef maar volhouden dat het wel ging. Nu is dus gebleken dat dat niet zo is :thumbdown: .

Mijn hoofd blijft aanvoelen alsof het geen onderdeel van mij is :wall: en de tranen blijven direct achter mijn ogen zitten prikken :cry: En zelfs bij het lezen van jullie woorden komen ze gelijk weer voor de dag :cry: :cry: . Maar we komen er wel doorheen. Het moet gewoon. Ik moet weer accepteren, dat het bij mij hoort en van de momenten met mijn gezin genieten, als het ook maar enigzinds gaat. Niet wachten tot een moment, dat het nog beter gaat :hand: NU is belangrijk en niet over een half uur.

Ik ga weer even op de bank liggen. Tot straks een keertje

Hellen: balen van je ongi. Ik snap precies wat je bedoelt. Van Kelly ben ik ook meteen aangeteld, bij Ilse hadden we zoiets van; we wachten nog even, stel dat ik meteen aantel. Toen we eindelijk de stap namen, telde ik niet aan. Daarom zit er tussen de 2 meiden 3 jaar verschil. Denk er rustig over na, wat je wilt. Hoe lang zijn jullie nu bezig voor een tweede?

Hellen balen van je ongi meis :hug:

maar kop op, dit zegt niet dat het niet meer gaaat lukken.

En anders heb ook jij alle recht om naar een gyn te gaan.

Dat je al een dochter hebt waar je dolgelukkig mee bent, betekent niet dat je je tweedekindjeswens aan de kant moet zetten omdat er mensen met geen kinderen zijn.

Jouw wens is net zo belangrijk hoor :-

Gerdy lieverd, geniet van de momenten dat het wel gaat.

En super dat je nu aan Willian hebt verteld dat het niet gaat.

Als je nu een goed moment heb, doe dan iets wat je leuk vind ipv iets wat moet.

Meis we zijn er ook voor je hoor, hier mag je lekker klagen.

Want het is toch ook gewoon kl
te.

Je hebt trouwens wel super lieve meiden hoor :-*

Moeten ze toch van iemand hebben :wink:

Hellen balen van je ongi :hug:

Gerdy :hug: hoop dat je snel geen last meer hebt van hoofdpijnen snap dat je je zo rot voelt :hug:

Noemi: je kunt niet zolang niet online komen :hand: waar blijf je nou met je stalken??

• ik kijk onder tafel* maar ik zie geen noemi :think:

En ja mijn dagen zijn nu erg rustig, maarja ik heb er nu ook zoveel!

Fijn om tehoren dat het met Francis en haar twin goed gaat :dance: ze zal zich wel rot vervelen?

luna: viel dat ff vies tegen :lol: :lol: ik zei ook dat ik vrijdag foto’s ging maken :lol:

Hellen: balen dat het nou zo lang duurt :hug:

Mannen maken zich altijd minder druk om zulke dingen, hun wachten gewoon rustig af (lekker irritant)

Vientje: dan zit er niks anders op dan rustig aan doen, al is het wel lastig om niet meer te tillen :think:

Maar fijn dat het verder wel goed gaat!

Amy: jij bent wel dol op strijken hé :mrgreen:

En heb je al gebeld??

Angel: ik denk dat hij wel zo’n warm welkom had verwacht, maar fijn dat het af en toe toch helpt :wink:

gerdy :hug:

Hopelijk ben je er snel weer vanaf en fijn dat je zo goed gesteund word thuis.

Noémi kan alleen stalken als ze niet moet werken en momenteel is het erg druk geweest :? Nouja, de tijd gaat dan wel snel vooruit :mrgreen:

Dus Bigsby, waar blijven die foto’s???

STALK STALK STALK!!! :mrgreen:

Hellen, balen dat je toch weer ongi geworden bent. En jij mag toch net zo goed in de MMM raken ookal is het dan voor je 2de kindje? Kop op hoor meid! :-*

Amy, weet je al iets van de bloeduitslag?

Angel, wanneer wordt je nieuwe bed geleverd? Dus allemaal nieuwe lakens gaan kopen ook nog natuurlijk, want de oude zullen wel te klein zijn.

Gerdy, fijn dat Willian je gaat helpen met ontlasten (wat een zin :silenced: ). Lief hoor van hem!

En je meiden zijn echt supermeiden, geniet maar van ze.

Denk ook dat je instelling veranderen erg goed is (dus van nu genieten als het een beetje gaat en niet idd nog een half uur wachten). Beterschap hoor!

Luna, balen dat je zo’n bloedverlies had. Maarja, alles is nu waarschijnlijk wel helemaal schoon van binnen, toch?

Update francis:
Bloeddruk was vandaag 135/90.
Haar trombo's zijn gestegen en dat was goed. Haar leverwaarden waren ook weer iets gestegen en dat is niet zo goed. Je moet normaal onder de 30 zitten en zij zat op 70, maar pas vanaf boven de 150 heb je HELLP.
Nu is het gewoon om de dag bloedprikken om alles in de gaten te houden.
CTG van vandaag was ook weer in orde!

Noemi: ja jij stalkt alleen maar wanneer het jou uitkomt, nou dan maar geen foto’s :snooty:

Heb je weer aan een hoop facturen gewerkt vandaag?

Zo te horen gaat het met Francis dus best goed :dance:

gerdy :hug:

hellen, balen dat je ongi bent geworden! :hug: je baalt ervan dat het bij jou niet lukt, nou dat heb ik hier ook hoor… getver baal er zo van…

vandaag dus bloeduitslag gehad, was zoals verwacht negatief. heb de 21e een uitslag met de gyn, wil gewoon weten waarom ik niet ongi wordt… :frowning:

amy: wat balen dat het negatief was :hug:

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waarom je niet ongesteld word, waarom moet je tot de 21e wachten?