He Angel
Wat fijn dat je weer beter bent en Luna ook.
Ja ik snap wel dat het behoorlijk stil is in huis als je even een tijdje bij je ouders heb gezeten want dan heb je toch weer wat meer mensen om je heen.
Hoe gaat het trouwens met het afvallen? Hoeveel moet je nog? Ik vind het trouwens heel goed dat je ermee begonnen bent, want het is erg moeilijk.
Groetjes
Vientje
Vientje: ik heb geen id morgen ga ik weer na een week ongeveer op de weegschaal staan ik hoop dat ik niet teveel ben aangekomen de laatste dagen
als alles meezit moet ik nog 5 kilo en dat terwijl de feestdagen voor de deur staan :roll:
ach ik ga Darius gewoon een hele harde schop onder z’n kont geven richting het ziekenhuis laten ze daar ook maar naar kijken ipv alleen naar mij…
oh het huis hiernaast staat in de verkoop… weet alleen niet of ik daar nu blij mee moet zijn… :shifty:
gerdy… dank je wel voor de pb :-*
angel… tis idd moeilijk om met de feestdagen voor de deur om af te vallen… je kan ook gewoon lekker gezond eten en ipv afvallen zorgen dat je opgewicht blijft…
dus wel gewoon lekker eten maar met mate…
en denk om het water… als je bijv iets anders drinkt neem daarna een glas water en dan weer wat anders… heeft mij vorig jaar door de feestdagen heen geholpen zonder een kilo aan te komen :thumbup:
O dus ze hebben alleen maar naar jou gekeken!
Net of het altijd alleen maar aan de vrouw ligt… :wall:
Het kan ook aan de man liggen.
En voor welke prijs staat dat huis in de verkoop?
zoek nog een huis…hihi
groetjes
Vientje
Vientje voor 159.000 staat hij (en daar moet dan echt alles aan gedaan worden he )
pfffffff ff klagen hoor word zoooooooooooooooooooo moe van Darius :oops:
voor die wegging was het ja donderdag ben ik vrij blablabla ik had hem nog gezegt vraag het na :roll:
dinsdag hoor ik van hem donderdag moet ik werken :twisted:
vandaag hem nog gesproken hij zou het niet laat maken
3x raden…
hij belt net dat hij later is :twisted: :twisted: :twisted:
hoop maar weer dat hij gaat veranderen anders kan hij een nest vragen aan z’n baas kan die die aan z’n buro zetten :twisted:
Ojee dat klinkt niet echt positief Angel!!!
De prijs van het huis valt ook nog wel mee.
Noemi, hoe gaat het met Francis heb je al een update gekregen?
Groetjes
Vientje
Vientje :mrgreen: nee ben ook niet positief
heb ik vandaag tegen Luna gezegt vandaag komt je papa weer thuis je ziet hem vanavond en dan flikt hij dat :naughty: :snooty:
idd niet erg duur had graag dat huis willen hebben hij is een meter breder dan dit huis :shifty:
Noemi: is er al een update??
oh ik heb trouwens een “eettafel” op het oog hahahahaha het is niet echt een eettafel maar kan er mooi voor dienen een pooltafel hahahaha multifunctionele eettafel dus en lekker groot echt de afmetingen die ik wil en voor een leuk prijsje ook nog :mrgreen: nu hopen dat gauw die zorgbelasting van 2006 word gestort
Angel: fijn dat Luna weer beter is :dance: en lekker dat jullie weer thuis zijn, kan je weer in je eigen bed slapen :mrgreen:
Ik heb al een kaartje naar Francis gestuurd, zo krijgt ze lekker veel kaartjes
Mannen!!! soms is het niet te begrijpen hoe ze denken, of ze uberhaupt wel denken :think: Het lijkt mij toch dat hij blij is dat hij weer thuis is?
Poeh zeg, wat een hectische dag op het werk. Ben gewoon niet eens op het forum geweest :?
Allereerst een Francis update.
Gisteren moest ze dus 24u urine bijhouden en ook bijhouden wat ze dronk. Ze heeft 900cc vastgehouden, best veel (weet niet meer hoeveel ze totaal heeft gedronken, maar ze zat in de avond al tegen 2.5 liter).
Verder mag ze nu haar bed niet meer uit, alleen nog maar om naar de badkamer te gaan. Blijkbaar van bewegen kan je ook vocht vasthouden …
Bloed was hetzelfde gebleven. Vanochtend weer CTG gehad, die pakte niet alletwee de hartslagen, dus via echo-apparaat de hartslagen geregistreerd. Met de babies ging alles goed, die hebben het duidelijk nog naar hun zin in haar buik. Alles het zo blijft (dus geen achteruitgang bloedonderzoeken, geen eiwit in urine, …) dan laten ze haar doorlopen tot 37/38 weken. Ze moet wel om de dag bloed laten prikken en zodra de waardes slechter worden, gaan ze ingrijpen. Maar dat is momenteel dus nog niet aan de orde.
Angel, balen zeg dat Darius vandaag toch nog moest werken en dan al meteen moet overwerken. Is het daar zo druk op zijn werk?
Bigsby, jeetje, jij hebt er echt een heerlijk luilekkerdagje van gemaakt, lekker hoor!!
Vientje, had dus al een update, maar gewoon geen tijd gehad om die te plaatsen. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Joseetje, is de hoognodige strijk klaar?
Missy, leuk dat de vrouw meeviel aan de telefoon. En doe idd maar lekker rustig aan!
Amy, hoe ging het vandaag bij de gyn? Enkel maar bloed laten prikken of heb je ook nog even kunnen praten?
Karin en Erwin, heb vandaag aan jullie gedacht. Sterkte met het afscheid van jullie prachtige zoontje Daan. :kaars:
ok wie heeft voor mij het adres dan? dan kan ik Francis ook een kaartje sturen :mrgreen:
Monique: ja hij is wel blij geloof ik dat hij thuis is
en ik heb hem ff lekker de huid volgescholden haha warm welkom heet dat geloof ik maar goed hij snapt mijn standpunt gelukkig wel
angel, je hebt pb!
noémi; nee vandaag alleen bloed geprikt, morgen kan ik bellen voor de uitslag. maar als deze negatief is (waar ik wel van uit ga) wil ik wel afspraak bij gyn maken…
ga nu strijken, joepie :liar:
Amy, veel plezier met strijken :mrgreen:
Amy jij strijkt ook vaak :think: Ik hooguit 1 x per 2 weken :oops:
Angel :lol: Darius kijkt wel link uit voor hij weer zoiets flikt! Wel fijn dat het weer goed gaat met Luna. Heeft zij Darius ook nog gezien?
Noemi bedankt voor de update van Francis.
Bigsby ik ga nu in het showforum kijken… :mrgreen:
Kan iemand mij ook het adres geven wil ook een kaartje sturen!!!
Luna nee Luna heeft Darius niet meer gezien daarom was ik ook behoorlijk pissig ga ik haar vandaag vertellen je papa komt vandaag thuis en dan is ie zo laat :?
Noemi, lief dat je erna vraagt hoe het met mijn zwangerschap gaat. Het gaat hier behoorlijk moeizaam. Nogsteeds erg veel last van mijn keizersnede en als ik maar iets te zwaar til dan kan je me opvegen want dan knapt er weer een bloedvaatje waar ik dan van schrik en meteen aan de lijn hang met de VK. De schrik van de eerste keer dat het mis is gegaan zit er toch wel flink in. Dus de VK heeft mij opgedragen niet te tillen (dat is gewoon onmogelijk als je 3 hoog woont en een gup van 2.5 heb rond rennen) en heel erg rustig aan te doen. Ik probeer me eraan te houden maar het is behoorlijk lastig want als ik snel naar boven moet en mevrouw werkt niet mee dan moet ik haar toch echt tillen. Maar met alles wat ik lees waar de rest last van heeft mag ik niet klagen.
Ik vind het trouwens ook erg top dat je elke keer een update over Francis komt brengen.
Angel, ja als Darius belooft dat die optijd thuis is moet hij dat wel waar maken want dat kan natuurlijk niet tegenover jouw en Luna. Kijk jij snapt het misschien wel maar Luna niet!!!
Amy, fijn aan het strijlen dus. Ik zou zeggen het strijkijzer en ik houden echt niet van elkaar dus ik heb hier een mount everst liggen van strijk en ik strijk alleen als ik het meteen wil aantrekken en anders niet. Erg he.
Zo dat was het weer even voor nu.
Groetjes
Vientje
luna; tja als ik niet eens per week strijk, wordt het hier ook een mount everest net als bij vientje en daar pas ik voor :mrgreen:
vientje, check pb!
ben trouwens klaar met strijken, ga nu babyboom kijken!
thanks voor de pb Evelien
en als je een gaat je heb mag je mijn mount everst wel weg komen werken hahaha. Nee hoor ik wil wel zorgen dat hij weg is voordat de kleine komt. Nu komt er niks meer bij want ik draag op dit moment geen dingen die gestreken moeten worden.
Groetjes
Vientje
Vientje, jeetje dat klinkt niet lekker. Proberen dus zo rustig mogelijk te doen. Snap wel dat het heel moeilijk is met zo’n kleine die ook rondloopt, aandacht wil, opgepakt wil worden, …
Amy, ok dus enkel bloedgeprikt nu. Nou, ben benieuwd naar de uitslag.
Wanneer mag je daarvoor bellen??
Luna, Bigsby heeft gewoon nog geen foto’s geplaatst :?
Zullen we haar eens gaan stalken?? :mrgreen: