1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Amy ik vind het een leuk idee om met ons alles een kaart naar Francis te sturen.

Even voor de duidelijkheid, Francis had het zelf gewoon verkeerd begrepen van die zwangerschapsvergiftiging. De dokters hadden dus wel gezegd dat ze het heeft.

Enne denk dat ze een kaartje ontvangen wel heel erg leuk gaat vinden.

Verder heb ik beetje op internet gezocht en is een “gewone” zwangerschapsvergiftiging niet zo erg. HELLP is erger (dan moeten de babies zeker gehaald worden), maar dat zijn ze nu aan het uitzoeken of het HELLP is of niet. Met een “gewone” zwangerschapsvergiftiging word je gewoon heel goed opgevolgd.

Enne, ze is niet echt bang hoor, ze is gewoon blij dat ze zo goed opgevolgd word.

Missy, wel handig dat je nog een mailtje met tips binnenkreeg!

Amy, vrijdag dus nog maar even afwachten!

Angel, gefeliciteerd met je nieuwe bed.

Ik kreeg in eenkeer geen updates meer van het forum :? :think: .

Maar ik ben er weer eventjes.

Francis, heel veel sterkte! Bedankt voor de updates noemi!

Verder weet ik het even niet meer :oops: .

Hier helaas heel veel last van de knip na de bevalling. Ik kan nog steeds niet zitten en staan en lopen is meer krom staan en strompelen.e vk is er niet t evreden over, maar veel kan ze er ook niet aan doen. :frowning:

Verder gaat het met Perrin gelukkig wel hartstikke goed! :dance: :inlove:

Vind het een goed idee om namens iedereen een kaartje te sturen, maar wil ook wel zelf een kaartje sturen. Dus als iemand het adres heeft, dan wil ik het wel.

Lady C, bij mij was het met de knip zo dat ik een week lang amper kon lopen, staan, zitten of op mijn rug liggen.

Maar echt na een week ging het beter.

Laat je niet ophaasten, maar bepaal in je eigen tempo wat prettig voelt

Rustig aan, het komt vanzelf geef het ook even de tijd meis.

Je kraamverzorgster heeft de hechting bekeken?

Als hij er verder goed uitziet zou ik er nu even geen drukte om maken.

sterkte ermee meis, want het is echt geen pretje en doet echt wel veel pijn :hug: :-*

Las bij de decembermama’s dat karin en Erwin morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van hun kleine Daan :**:

Wat klinkt ze sterk zeg, maar ooh wat moet dat moeiijk zijn.

gerdy, ik stuur je zo ff pb!!

bigsby; nee heb na maandag niet meer getest. maar ik voel me toch niet zwanger. (maar ja had in mei ook heeeeeeeeeeelemaal nergens last van…)

ladyc; leuke avatar van perrin :inlove:

@joseetje wrote:

Lady C, bij mij was het met de knip zo dat ik een week lang amper kon lopen, staan, zitten of op mijn rug liggen.

Maar echt na een week ging het beter.

Laat je niet ophaasten, maar bepaal in je eigen tempo wat prettig voelt

Rustig aan, het komt vanzelf geef het ook even de tijd meis.

Je kraamverzorgster heeft de hechting bekeken?

Als hij er verder goed uitziet zou ik er nu even geen drukte om maken.

sterkte ermee meis, want het is echt geen pretje en doet echt wel veel pijn :hug: :-*

Een week… hmm… dat is nog maar een paar dagen. Dat moet ik wel trekken :wink: . Ik vind het ook zo vreselijk dat ik niet gewoon naar m’n knulletje kan als hij huilt of verschoond moet worden :frowning: . Zowel de kraamzorg (20jr in het vak) als de vk hebben er naar gekeken en de hechting ziet er gewoon mooi uit. Ook als ik zelf kijk met spiegeltje. Het zijn vooral de inwendige hechtingen waar ik last van heb…

@Amy82 wrote:

ladyc; leuke avatar van perrin :inlove:
:mrgreen: :inlove:

:mrgreen:

net zijn website bekeken, zie nu pas je echte naam, en hoe je eruit ziet haha!

ja ik weet nog dat ik me de 5de dag ellendig voelde, maar dat ik met precies een week weer op mij kont kon zitten :lol:

Naar is dat joh :frowning: :hug: dat je niet zelf naar je mannetje kan.

Als je nou kraambezoek krijgt, zou ik lekker je ventje bij je nemen op bed zodat hij al bij je is en niemand goed bedoeld voor je gaat lopen.

Toen wij net thuis waren en Thijmen begon te huilen in zijn bedje, wilde ik naar hem toe gaan.

Maar ik was mijn bed nog niet uit of mijn schoonmoeder stoof me al voorbij.

Ik wilde zo graag voor mijn ventje zorgen, maar ik kreeg de kans niet omdat ik gewoonweg niet snel genoeg was door die hechtingen.

Ik voeldde me daar best zielig door, ik was toch zijn moeder? :frowning:

Na een paar dagen heb ik streng gezegd ‘allemaal aan de kant ik kom eraan’

En als ze toch eerder waren zei ik streng ‘geef hem hier’

heerlijk he hormonen :oops: :mrgreen:

Hihi ik zie het helemaal voor me Joseetje :lol:

LadyC ik hoop voor je dat het idd snel beter gaat. Dan kan je nog meer genieten van je mannetje. Hij is echt kjoet :inlove:

Amy goed idee van het kaartje voor Francis.

Uhh hoeveel nachtjes wachten nog Bigsby? :angel:

@Amy82 wrote:

:mrgreen:

net zijn website bekeken, zie nu pas je echte naam, en hoe je eruit ziet haha!
hihihi :lol:

Joseetje, ik klamp me overal aan vast hoor, dus nu ook aan die week van jou :wink: . Ik weet ook wel dat het uiteindelijk echt een keer eter moet gaan, maar het is nu zo frustrerend. Gelukkig was ik de eerste 2 dagen na de bevalling nog redelijk mobiel door de adrenaline en heb ik nog wel iets kunnen doen, maar voor m’n gevoel duurt het nu allemaal zo lang. Op dit moment wil ik niet eens kraamvisite zien :wink: . M’n ouders zijn welkom en dan houdt het zo onngeveer op! Ik kan me goed voorstellen hoe frustrerend het is als je zelf je ventje wil halen, maar dat iedereen veel sneller is.

Heb jij trouwens ook elke dag geprobeerd op een harde stoel te zitten? Ik kan nog niet eens rechtop in bed zitten :frowning: . Maar dat komt vanzelf wel weer :wink:

ja ik heb het geprobeerd, maar ik kon maar op 1 bil zitten :lol:

Geen succes, ook al zei iedereen dat ik door moest bijten. ECHT NIET :naughty: :snooty: 8)

Na een paar dagen ben ik op een heleboel kussens op de bank gaan liggen, heerlijk weer eventjes in de woonkamer.

Het komt vanzelf weer goed, maar tot die tijd lekker rustig aan :angel:

Noemi: Gewoon een verwarring dus?

Laten we hopen dat de twin nog ff kan blijven zitten, en dat het jongetje nog een groeispurt krijgt :pray: :pray: :pray:

LadyC: gelukkig dat het met Perrin goed gaat :dance:

Balen dat jij zo’n last heb van de knip :cry: is die niet goed gehecht?

Amy: dus toch ff afwachten :? je bent nu al 11 dagen overtijd!

Joseetje: haha wat sterk gezegt zeg :mrgreen: (aan de kant ik kom eraan)

Luna: haha juffrouw ongeduld :naughty:

ik zal morgen wel een foto maken!

Karin: heel veel sterkte vandaag :hug: :hug:

:kaars: :kaars: voor Daan

Ik vind het ook een goed idee om een kaartje te sturen van ons. Ook wil ik graag zelf een kaartje sturen.

Wel erg vervelend dat Francis zwangerschapsvergiftiging heeft. Hopelijk geen HELLP want dat is helemaal vreselijk. Wel goed dat ze haar in de gaten houden. Hopelijk lijden de beebs er niet onder en is Francis een beetje rustig.

Noemi wens haar maar veel sterkte toe en dat de beebs maar gezond en wel mogen komen.

LadyC vervelend dat je zo’n last heb van je knip. Ik weet bij mezelf ook dat ik na me keizersnede ook een hele week krom heb gelopen omdat het zo’n zeer deed.

Amy veel sterkte morgen! Dan weet je eindelijk de uitslag en dan kan je weer verder.

Karin en Erwin heel erg veel sterkte vandaag :hug:

groetjes

vientje

heeyz dames…

hier alles goed…

heb vandaag de intake gehad van de kraamzorg… erg leuk gesprek en een leuke vrouw tenminste ze klonk leuk door de telefoon :lol: :lol:

vandaag doe ik ff lekker rustig aan moet nog wat was opvouwen e.d en ff met de hond uit…

heb wel bijgelezen maar ik reageer later wel ff op iedereen…

enne een gezamelijk kaartje vind ik een top idee maar wil zelf ook 1 sturen dus als iemand haar adres wil pb-en… :-*

Ja ik wil ook wel zelf een kaartje sturen, dus adres svp :angel:

Tenminste als Francis het oke vind dat het adres zo vrijgegeven word.

Ik ben aan het strijken, maar heb nu even pauze.

Doe het al zittend, maar toch blijf ik het voelen.

Strijk daarom ook alleen het hoognodige :angel:

zo ik heb ff pauze :mrgreen:

Ik heb eerst de benedenverdieping schoongemaakt, en toen ben ik maar film gaan kijken. Nu ga ik denk ik maar eens douchen (zal tijd worden :mrgreen: ) En daarna moet ik nog even eten halen voor vandaag en morgen, en vanavond hebben we weer yoga.

Missy girl en Joseetje, jullie hebben een pb-tje.

hoi hoi

ik lees iets over een gezamelijk kaartje? of word het ieder een kaartje voor zich

ik wil ook wel een kaartje sturen gezamelijk of alleen maakt mij niet zoveel uit :wink:

verder gaat het hier goed Luna is weer helemaal beter :dance: en we zijn weer thuis :frowning: echt stil… maarja…