Noemi: ik kan idd heerlijk genieten van mijn rust :mrgreen: ik slaap bijna niet s’nachts maar ik kan nu wel wat langer blijven liggen.
En ik rommel een beetje aan in de kinderkamer :lol: de foto’s komen eraan nog ff geduld hebben
Bedankt voor de update, doe haar maar de groeten en ik hoop dat de kindjes nog even mogen blijven zitten
Missy: fijn dat bij de vk alles goed was, en wat goed dat de beeb al met het hoofdje naar beneden ligt :dance:
Joseetje: volgens mij had je al verteld dat de placenta voor lag :think: ik wist het in iedergeval al :lol: Voel je de beeb wel goed?
Ejb: Ik rommel een beetje thuis aan nu, en probeer het rustig aan te doen maar verder gaat het goed!
Waar ben jij zo druk mee de laatste tijd?
jij schiet ook al lekker op hé, heb jij verder nog ergens last van of is het weer een makkie voor je?? :mrgreen:
Gerdy: fijn dat het gesprek je goed heeft gedaan, doe maar lekker rustig aan en laat de medicijnen hun werk doen.
Joseetje: nee he niet weer 1, wat is het toch de laatste tijd?
En nee je bent niet de enige die het zo niet meer trekt, ik word er ook zo bang en onzeker van
Maar hier niet meer komen lezen is ook geen optie voor mij, we zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar vind ik!
Noemi, zodra je Francis ziet of spreekt geef haar maar een stevige knuffel en dat er hard word gehoopt dat de kleintje in haar buik mogen blijven zitten tot week 37 en dat haar kleine knul nog maar even een flinke groeispurt mag maken!
Jose, ik ben ook even van slag af door al het vreselijke nieuws dat we te horen krijgen allemaal. Bergijp heel erg goed wat je bedoelt en hoe jij je ook voelt want dit geeft mij ook niet veel hoop.
Ben nu even de rest allemaal vergeten maar dat komt de volgende keer dan maar.
Groetjes
Davina
Joseetje en Missy, snap heel goed wat jullie bedoelen, maar denk dat de meiden die hun mooie kindjes verloren zijn niet zouden willen dat we alleen maar down zijn en niet meer praten. Even afstand nemen kan natuurlijk geen kwaad, maar wel terugkomen hoor. We moeten terug het positieve de boventoon laten voeren.
Bigsby, heerlijk dat je nu langer kan blijven liggen hoor. Zo rust je toch ook nog een beetje uit. En niet te lang blijven doorrommelen in de kinderkamer hoor, foto’s maken moet je doen :mrgreen:
Maandag komt ons kamertje :dance: en dan het weekend daarop in elkaar zetten, jeeeh!!!
Missy, wat vonden jij en Marcel van de proefdruk? Helemaal naar jullie zin?
Update over francis:
Ivm haar hoge leverwaardes hebben de doktoren overleg gehad en het moet goed in de gaten gehouden worden. Morgen moet ze weer bloed laten prikken.
Als ik haar morgen spreek geef ik haar alle berichtjes van jullie door!
hier ben ik nog ff…
ik blijf ook wel meelezen enzo hoor maar gewoon ff iets minder…
we zijn er voor elkaar moeilijke periodes en leuke periodes… maar vind het nu ff te veel worden voor mezelf…
de proefdruk was mooi alleen een paar verbeterpunten die ik ff moet maken…
Ik zit dus nu officieel volledig in de ziektewet. De verloskundige gaf toe, dat ze geen verstand van migraine had en als de huisarts het beter vond om het rustig aan te doen de komende tijd, dan stond zij daar volledig achter. En weer is bewezen wat voor een superbaas ik heb. Zijn reactie was heel kort en duidelijk. “Je moet nu alleen aan jezelf en de baby denken. We horen het wel, als je weer in staat bent om te komen. Rust maar goed uit en laat de medicijnen hun werk doen.”
Kreeg gisteravond nog een telefoontje van de kraamzorg. Maandag wordt ik gebeld voor een telefonische intake. Ze gaf even door, welke dingen ik bij de hand moest hebben en wat ik door moest lezen.
Hennie fijn dat de proefdruk in zoverre geslaagd is.
En een beetje afstand is inderdaad niet verkeerd hoor.
Tuurlijk ben je er voor elkaar in leuke en minder leuke tijden, maar als jouw gevoel zegt dat je emmertje even te vol is om anderen goed te kunnen steunen dan houd het op he.
Gerdy: hopelijk helpen die medicijnen en de rust om je weer lekker te gaan voelen.
Het echte genieten mag zo langzamerhand echt wel eens bij je gaan beginnen he :hug:
Hier was het emmertje gisteren ook even vol, ik heb de hele avond stil op de bank gezetten, samen met Randy tv gekeken en nog even gebadderd.
Toen heerlijk geslapen en nu kan ik het allemaal weer een beetje beter relativeren.
Soms denk ik weleens het is harstikke leuk zo’n forum, maar af en toe hoor je teveel verdrietige dingen.
Maar we komen er wel allemaal :hug:
Noemi: haha ja ik ga die foto’s deze week nog maken, het is dan nog niet helemaal af maar dat maakt niet uit :mrgreen:
Wat fijn dat jullie kamertje maandag komt :dance: dan kun je ook lekker beginnen :dance: Maar ga je hem 5 hele dagen later hem pas inelkaar zetten :shock: dat kan toch niet!!!
Gerdy: het is balen dat het zo moest maar nu kun je eindelijk van je rust gaan genieten!
Joseetje: zulke dingen is het nadeel van een forum ja, omdat je met zoveel mensen hier zit lijkt er juist zoveel mis te gaan. Ik trek me zulke dingen ook zo erg aan.
Maar het forum heeft ook zijn goede dingen, ik heb hier een hoop geleerd en ik heb een hoop mensen om mee te kletsen. En verder steun ik de mensen die het moeilijk hebben.
Nieuws over francis:
Ivm de hoge leverwaarden, dit schijnt toch te maken te hebben met zwangerschapsvergiftiging en ook de pijn die ze heeft in de handen en de hoofdpijn. Vandaag dus allemaal weer onderzoeken.
Bloed was hetzelfde gebleven als gisteren, dus dat was in principe wel goed.
Verder moet ze nu ook 24u urine bijhouden omdat ze dat dan gaan checken op eiwitten (en om te zien of alles dat ze opdrinkt ook wel weer uitgeplast word). Verder gaat het goed met haar, kan natuurlijk niet veel doen dan rusten.
Heb doorgegeven aan francis dat jullie allemaal aan haar denken!
Bigsby, ja we hebben nog geen licht in de babykamer, dus kunnen 's avonds niet meer de meubeltjes in elkaar zetten jammer genoeg. Het gaat dus volgend weekend worden dat we dat pas kunnen doen. Nouja, zal wel lukken.
Gerdy, wat een lieve baas heb jij zeg. Hoop dat je genoeg kan rusten!
Missy, goed dat de proefdruk geslaagd was! Nu enkel dus nog een paar kleine details aanpassen.
Joseetje, fijn dat je toch goed geslapen hebt!
Kreeg net een smsje van francis, ze heeft WEL zwangerschapsvergiftiging. Doktoren zijn nu alleen aan het onderzoeken (al een dag) met alle testen (bloed en urine) of het geen HELLP wordt. Ipv morgen moet ze vanavond weer opnieuw bloed laten prikken.
Zodra ik meer weet, post ik het.
Weet je wat nou niet snap…ze doen wel allemaal testjes, maar uit de echo’s enzo blijkt toch al dat dat jongetje het gewoon niet naar zijn zin meer heeft.
Een groeiachterstand heeft toch te maken met een verminderde werking van de placenta?
Waarom halen ze ze niet?
Dat jongetje groeit niet meer voldoende en nu ook nog zwangerschapsvergiftiging, hoelang willen ze dit aankijken?
Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor dan hoor ik het graag
Francis hier denken we nog steeds aan je meid :hug:
Joseetje, wat ik eruit begrijp is dat ze pas nu maandag kunnen zien of het jochie nog goed groeit of niet. Tussen een groeiecho moet 2 weken zitten om verschil te zien. Maar denk dat als de testen geen positief resultaat geven, dat ze de babies gaan halen hoor (of haar inleiden, dat weet ik niet).
Maar nu is het dus nog even afwachten op de uitslagen.
jee wat een vervelend nieuws hier allemaal zeg !!
alleen dan ladyc van harte met de geboorte van de kleine perrin
francis heel veel sterkte :kaars: voor je dat alles geod gaat met jouw en de twins
karin en erwin nogmaals heel veel sterkte in een hele moeilijke periode :hug: :hug: :hug:
gerdy hou je taai
joseetje ik ben t helemaal met je eens ze moeten die kleintjes van francis maar gewoon halen voor er echt iets goed mis gaat !!
ik ben hier niet zo veel meer ben erg moe en slaap erg veel
maar zoals een paar meiden al zeggen ik ga me teveel bezighouden met wat er allemaal mis kan gaan als i khier zo veel zit dus hou t even bij mezelf
en ben ook ondanks dat i krustig moet zijn vanwege verlof heb een hondje van me moeder te logeren die zijn met ze 2 en al druk genoeg o mem mee bezig te houden
dus blijf wel kijken hoe t hier gaat maar niet zo vaak meer
groetjes marlous
jeetje word nog een spannend weekend dan voor Francis hoop dat het goed gaat met de groei van het jongetje
ik heb net een bed gekocht :mrgreen: dus binnen 2 weken ongeveer heb ik een breed bed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oh wel zwangerschapsvergiftiging :shock: nou dan hoop ik dat ze snel die kindjes gaan halen kunnen ze nu dan toch niet meer laten zitten…
Francis: heel veel sterkte. Ik hoop dat er snel een beslissing genomen wordt. In ieder geval zal het niet lang meer duren voor je je 2 kleintjes kunt zien.
:-*
wel een zwangerschapsvergifteging…
nou gelukkig ligt ze goed daar… persoonlijk zou ik ook zeggen van haal de kindjes maar…
hier vandaag een 2e proefdruk besteld en vlak na de bestelling kreeg ik een mail met kleine tips…
die bewaar ik maar ff want ik ga nu geen 3e bestellen… we kunnen altijd nog die aanpassing nog doen wanneer we de kaartjews laten drukken…
Jeetje Francis :hug: Noemie breng deze knuffel maar naar haar over als je wilt :-
Spannend Noemi maandag het kamertje. En dan niet pas in het weekend in elkaar zetten he? Wij willen foto’s zien :naughty:
Bigsby wanneer komen jouw foto’s. Ben helemaal niet nieuwsgierig namelijk :liar:
Missy doe maar lekker rustig aan hoor. Genoeg is genoeg. Je moet goed voor jezelf en je beebje zorgen :-
Lekker Angel een breed bed :dance: Wij hebben een bed van 1.80 bij 2.20. En ik ben 1.64 Lekker de ruimte dus :mrgreen:
jeetje francis, wel zwangerschapsvergiftiging, bah!! :hug: hoop idd ook dat ze de kindjes snel gaan halen…
noémi fijn dat je het nieuws steeds overbrengt! ik hoor van francis’ schoonzusje (mijn collegaatje dus) wel overdag ook nieuws, maar 's avonds word ik uitgebreid bijgelezen, dat is wel prettig heb ook adres van het ziekenhuis van francis, wilde een kaartje sturen. zal ik dit doen namens ons allemaal? of als iemand adres wil hebben en zelf kaartje sturen, pb me dan even!!
angel; fijn van je bed :mrgreen: :dance:
hier nog steeds geen ongi… ik merk ook helemaal niks dat het gaat komen… vandaag afdeling gyn gebeld in ziekenhuis bij ons, morgenochtend bloedprikken, krijg daar vrijdag uitslag van. is om te kijken of er echt geen hcg in bloed zit. ik ga er echt niet vanuit, maar assistente wou het uitsluiten. wegblijven menstruatie kan verschillende redenen hebben, misschien stress, of ben ik er teveel mee bezig… :eh:
maar goed, eerst vrijdag even afwachten. want als ik mijn ei toch een volle week later had (wat ik me echt niet kan voorstellen, maar ik heb rond de 20e constant steekjes gehad), tja dan ben ik wellicht minder lang overtijd… geloof me, ik denk echt niet nog dat ik zwanger ben…
we zien het wel…
Noemi: jammer van het licht, had je die niet eerder op kunnen hangen :mrgreen: ach een paar dagen wachten maakt ook niet meer uit!
Jeetje het zit Francis ook niet mee hé, oh wat zal ze nu bang zijn zeg!
ik hoop voor haar dat het jongetje toch nog gegroeit is:pray:
ze willen de kinderen nog zo lang mogelijk laten zitten waarschijnlijk, maar verder snap ik het ook niet, eerst zeggen ze dat ze geen vergiftiging heeft en nu toch weer wel :? Ze moeten ze misschien idd maar gewoon gaan halen!
Angel: toch maar een nieuw bed gekocht :mrgreen:
Luna: haha de foto’s komen van de week, ik moet eerst nog ff wat opruimen :mrgreen:
Amy: je hebt pb!
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen, heb je daarna nog een keer getest?
monique; pb terug