1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Ejb: das lang geleden :shock: fijn om te horen dat alles goed met je gaat :thumbup:

Angel: Fijn dat het met Luna nu wat beter gaat :dance: hopelijk gaat ze snel weer drinken.

Is het verder gezellig bij je ouders?

wat goed dat je al 7 cm kwijt bent :dance:

Heb alles gelezen, maar spring hier gewoon weer opnieuw in.

Gerdy, ben je naar de HA geweest? En?

Amy, heb je de gyn gebeld? Wat zei hij?

Angel, heerlijk dat je al 7cm kwijt bent.

fijn ook dat het toch beter gaat met Luna, hoop dat de medicatie geholpen heeft.

Bigsby, lekker aan het genieten van je verlof?

Hoi hoi,

even een kleine update van francis.

Ze ligt dus in het ziekenhuis en wordt erg goed verwend. Momenteel mag ze alleen nog maar uit bed om te douchen en te plassen.

Er is een vermoeden van zwangerschapsvergiftiging, dus dat wordt deze middag gecheckt (urine nakijken, bloed testen). Zodra ze een uitslag binnenheeft, laat ik het jullie weten.

Noemi: wat fijn dat jij ons op de hoogte kunt houden van Francis.

Ik hoop dat het allemaal meevalt, dat ze de 37 weken mag halen en dat vooral het jochie nog heel goed mag groeien.

dank je voor de update noemi :-

tjonge mishcien oook nog zwangerschapsvergifitging, ik kan dus maar 1 ding denken; haal die kindjes :shifty:

Francis meid wat fijn dat je zo goed verwend word, dat moet natuurlijk ook he :-

hallo allemaal…

ik heb de proefdruk binnen van het geboortekaartje…

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

mag hem alleen nog niet zien want marcel is aan het werk… moet tot 22.45 wachten

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

das dan weer balen… dus jullie horen morgen of wij hem mooi vinden… :inlove:

noemi… bedankt voor de update van francis…

heerlijk dat ze verwend word…en ik hoop dat de uitslag van de onderzoeken goed zijn want als ze misschien ook nog zwangerschapsvergifteging heeft… pffffffff :pray: :pray: :pray: :pray:

vandaag bij de VK geweest… alles goed… ze kon de kleine nu goed voelen… hoofdje naar beneden en billetjes en rug zitten rechts…

bloeddruk was goed… hou wel een beetje vocht vast maar das niet zo erg en rustig aan blijven doen en niet te lang lopen en goed om de houding blijven denken met zitten…

dit ivm de rug en heup klachten…

Hennie stuur de proefdruk maar even door, dan zal ik wel zeggen of je hem mooi vind :lol: :stuck_out_tongue:

Ik heb geen zin vandaag, ben moe en mijn buik is aan het groeien.

Ga zo denk ik maar even op de bank, ben ondertussen wasjes aan het draaien.

Oja ook grappig, werd vanochtend gebeld door kpn.

Wij hebgen vorige week besluiten om over te schakelen naar een ander, maar dat nog niet doorgegeven aan kpn.

Die jongen (erg slecht nederlandssprekende jongen trouwens)

begon te vertellen hoe blij ze met ons als klant zijn en omdat ze zo duur zijn en omdat ze al veel klanten kwijtraken graag wat voor ons terug wilden doen.

Hahahha en toen kon ik die jongen uit de droom helpen en zeggen dat wij ook gaan overschakelen naar een ander :lol: :lol: :lol:

echt ik pieste bijna in mijn broek :oops: :mrgreen:

Had ik trouwens al verteld dat mijn placenta aan de voorkant ligt?

nee zeker?

nou bij deze dan mijn placenta ligt aan de voorkant 8)

volgens mij had je het wel verteld… tenminste ik wist het wel maar kan het ook uit de april mama’s opgepikt hebben…

enne dat kaartje stuur ik niet op… krijg ik ruzie met marcel…

:shifty: :shifty:

ik had hem opgebeld om te vragen of ik hem zien mocht hij heeeeeeeeeeeeeeel hard neeeeeeeeeeeeeeeeee…

wachten tot ik thuis ben…

maar had hem al wel open gemaakt dus had alleen het advies gelezen van de drukkermaar kaartje dus niet gezien…

:sick: maagzuur aanval :sick: brrrrrrrrrr ff een rennie pakken…

maare jose… dan zal die jongen flink gebaald hebben… :lol: :lol: :lol: :lol: wel leuk… haha

Geduld geduld geduld :mrgreen:

Volgens had ik verteld dt de vk het vermoedde.

Op de echo was inderdaad te zien dat ie aan de voorkant lag.

ja die jongen was niet blij, bedacht me achteraf dat het mischien leuker was geweest als ik hem alles had laten vertellen en daarna gezegd dat we gingen overstappen :lol:

ooh ik ben slecht :angel:

Noémi, bedankt voor de update over Francis. Hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging en kunnen de kindjes voorlopig nog even lekker blijven zitten, vooral voor het jongetje zou dat natuurlijk het beste zijn.

Hennie, balen dat je zo lang moet wachten tot Marcel thuis is, maar hopelijk is de proefdruk helemaal mooi!

José, haha, wat sneu voor die KPN-jongen. Mijn placenta ligt trouwens ook voor :wink: .

Monique, ja, inderdaad lang geleden :oops: , ben überhaupt erg weinig op KOK geweest de laatste tijd, beetje druk…hoe is het met jou?

Angel, lees dat je al behoorlijk afgevallen bent, goed hoor :thumbup: . Fijn dat het met Luna ook weer wat beter gaat.

Zijn er trouwens nog dingen waar je op moet letten met je placenta voor?

Randy vroeg het gisteravond en zei gelijk nee hoor, maar ik weet het dus niet meer hoe dat nou zat :angel:

Nee hoor José, ik had het bij Elliott ook, voor de placenta maakt het allemaal niet uit en voor de beeb ook niet, je schijnt de beeb alleen minder snel en vaak ook minder hard te voelen, al kan ik dat dus niet vergelijken.

nou dat van minder voelen klopt wel, thijmen voelde een stuk drukker aan.

Maar ja daar lag die placenta achter :mrgreen:

Noemi dankje voor de update van Francis hoop dat ze nog de 37 weken mag volmaken

Ben dus naar de ha geweest en heb weer propanolol voorgeschreven gekregen met het advies om het de komende 2 weken rustig aan te doen. Wat er eigenlijk op neer komt, dat ik in de ziektewet moet gaan om zo de medicijnen goed de kans te geven om hun werk te doen. Het is een middel dat even tijd nodig heeft om een buffer op te bouwen in het lichaam en dan pas optimaal kan werken. Als ik niet voldoende rust neem, dan duurt dat allemaal langer en dus ook langer voordat ik resultaat zie van het medicijn.

Zit nog op een telefoontje van de vk te wachten om het een en ander ook even met haar te bespreken. Maar zij zat midden in het spreekuur en zou mij bellen als ze tijd had. Moet zo meteen wel even mijn baas bellen, maar wacht even totdat ik de vk gesproken heb.

Moet zeggen dat het gesprek met de ha mij goed heeft gedaan, maar merk gewoon dat het psychisch en emotioneel heel veel van me vraagt, naast het lichamelijke. Dus is echt wel verstandig om even gas terug te nemen.

Reageer straks nog even op de rest van jullie, ga nu op de bank liggen.

Weer een :vlinder:

dit keer bij de novembermama’s

Het houdt ook nooit op he :cry:

Het nieuws van Zev :: was erg maar dat trok ik nog

Het nieuws van Daan :
: kwam er al wat harder bovenop

Maar nu dit nieuws, het is teveel :cry:

Wat moet je hier nu mee, hoe blijf je nou hoopvol.

Wanneer is het nu eens genoeg.

Sorry meiden, ik trek dat even niet en ik denk dat ik niet de enige ben die hier gewoo een heeeel naar gevoel van krijg

Meiden, ben ik weer eventjes met een kleine update.

francis heeft gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging, er zijn geen eiwitten in de urine aangetroffen. Wel heeft ze verhoogde leverwaarden en ze moet nog horen wat daar aan gedaan gaat worden.

Joseetje, mijn placenta ligt ook van voor en te zien op de echo wat voor een druktemakertje dit beebje is, heb ik daar geen problemen mee :mrgreen:
Voel hem/haar vaak genoeg en hard genoeg schoppen.

Missy, ooh nog zo lang wachten voordat je mag kijken. Kan je niet stiekem kijken? De envelop is toch al open ... :angel:

Gerdy, veel rusten dus, want hoe minder lang je de medicijnen moet innemen hoe beter.

EJ, leuk dat Elliott nu zo gaat lopen! Moet alleen dus nog even leren dat hij rustig aan moet beginnen en niet meteen al een volleerd wandelaar is :mrgreen:

Bigsby, FOTO'ssss!!!! (van de kinderkamer!!)

Joseetje, oohnee, wat een verdrietig nieuws :frowning:

Dat maakt je zelf zo onzeker en bang (nouja, mij toch en ik denk eigenlijk wel meer meiden onder ons). Wat is het oneerlijk!

:kaars:

nou jose en ik hadden het er al samen ff over gehad maar ook ik heb ff een kleine break nodig…

ik zal wel bijlezen en misschien wel meetypen maar niet meer zoveel…

moet even mijn gedachten leegmaken…

voor mezelf en voor mijn beeb…

mijn VK vertelde me dat ik naar mijn lichaam moest luisteren jose…

en niet te veel zware dingen tillen…

daar moest ik om denken ivm mijn voorliggende placenta…

en idd je voelt je kindje later maar dat maakt de kleine later wel weer goed…

die van mij schopt soms bijna door het vel heen… :lol: :lol: