1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Pfffff, Francis.

Geen goed nieuws. :hug: Wel heel goed dat je je zorgen zo goed bespreekt. :clap: Dat vinsd ik echt super van je. Dat zou iedere a.s. moeder moeten doen, maar veel mensen vinden het lastig.

Ik hoop dat je internet hebt in het zieknhuis en dat we toch nog regelmatig iets van je lezen. Als je je verveelt en graag bezoek wilt ontvangen, doe ik dat graag. Ik woon uiteindelijk niet zover van eidnhoen vandaan. :-

Gerdy: :hug: balen dat het nu zo slecht gaat met de migraine. Ik hoop voor je dat er een oplossing te vinden is.

Heb je al ooit alternatieve behandelingen gehad voor je migraine. (acupunctuur ofzo?) Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zou het als ik in jouw situatie zat wel uitproberen. Baat het niet, schaadt het ook niet.

Ik hoop dat je snel verlichting vindt. Want dit is echt niet gezond. :-

Angel: :dance: Ongi. Nooit gedacht dat ik dat bij stoppers hier zou kunnen zeggen. maar voor jouw is het toch wel heel fijn dat je ongi bent geworden. Op naar het bloedprikken. :wink: :mrgreen:

Hellen: ik vind het heel erg lief dat je met me meedenkt, maar je kan beter vragen wat ik nog niet heb geprobeert in de jaren dat ik migraine heb.

Ik ben geloof ik overal wel al geweest. Zowel binnen het reguliere circuit als het alternatieve. Je gaat toch vanalles proberen om er van af te komen.

Maar ik weet uit ervaring, dat dit dus echt met een hormoonverschuiving binnen de zwangerschap te maken heeft. Het is bij mij ook meer een kwestie van de aanvallen doorbreken en dan lijkt mijn lichaam er weer vrede mee te hebben en blijven de aanvallen (zo goed als) weg. Ik vind af en toe een aanval natuurlijk niet prettig, maar er is wel mee te leven. Maar zo’n storm als waar ik nu in zit, heeft vooral ook een groot psychisch effect. Ik kan niet voor mijn meiden, Willian, het huishouden en mezelf zorgen. Ik ben compleet afhankelijk van derden. En daar baal ik zo ontzettend van :cry: :cry: :cry: En ik weet, dat mijn meiden zich ook geen raad weten als ik migraine heb. Ze zijn dan helemaal de weg kwijt en dat breekt mijn hart om dat te moeten zien :cry: :cry:

Zo weet ik nu ook al, dat ik na de bevalling weer in zo’n periode kom (door de hormoonverschuivingen). Maar dat kan ik opvangen met medicijnen die ik normaal gesproken ook gebruik. Het enige nadeel is dan, dat ik geen borstvoeding kan geven. Maar als dat het ergste is…?!

he gerdy…

meid ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind dat je niet voor je meiden en willian kan zorgen maar het is denk ik ff niet anders…

ik hoop dat je gauw weer van die aanvallen af bent… :hug: voor jouw…

Francis sterkte :hug:

Francis, heel veel sterkte! :hug: :-*

Gerdy: :hug:

Als ik jouw verhaal zo hoor, dan zou ik toch echt voor die medicijnen gaan, ook al zijn ze niet zo tgoed voor je kleintje. Het is in dit geval kiezen tussen 2 kwaden. :-*

Ik kan me voorstellen hoe het voor jou moet zijn om je gezinsleven eraan te zien gaani n zo’n aanvallen-strom. Vreselijk. Vooral voor je meiden. :hug:

Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

En voor na de zwangerschap… nee, geen Bv is niet het ergste wat er is hoor. (en ik ben toch behoorlijk pro-bv, maar niet ten koste van je gezondheid.)

jeetje Francis… ik schrok wel even vandaag hoor, toen mn collegaatje bij me stond om te vertellen dat je schoonmoeder haar had gebeld…

heel veel sterkte, hoop dat het goed gaat met de twins!! en met jou natuurlijk!!! dikke kus!

gerdy; balen dat het steeds zo rot gaat zeg met je! :hug:

angel; ongi, jij toch blij er dus mee :slight_smile:

hier nog steeds niks… morgen gyn maar eens bellen denk ik… geen idee wat ik moet doen… blijf constant steekjes houden bij mn schaambeen maar er komt gewoon niks :frowning:

gerdy: ikdenk dat ik ook voor de medicijnen zou kiezen, zo kun je ook niet doorgaan. En als je dan geen borstvoeding kan geven… nou dat is niet het eind van de wereld Denk ook aan jezelf en je gezin :hug:

Amy: normaal zeggen we ā€œbalen dat je ongie bent gewordenā€

maar nu mag het wel gaan komen want dan kun je terminste weer verder naar de volgende ronde.

Ik ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen :?

Angel: hoe is het met jou? en met Luna?

monique; ja idd… laat die ongi nu maar lekker komen, heb er nu echt geen geloof meer in deze ronde…

Karin, lees nu pas wat jullie mee hebben gemaakt. Wat erg dat jullie zo snel alweer afscheid hebben moeten nemen van jullie zoon Daan :**: . Heel veel sterkte :kaars: :hug: :hug:

Francis, heel veel sterkte in het ziekenhuis, ik hoop voor je dat je jongetje nog even door gaat groeien.

fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!!

@Karin1981 wrote:

Daan is gister om 17.20 rustig ingeslapen. Door de morfine heeft hij gelukkig geen pijn gehad.

HIj heeft lekker bij papa en mama gelegen en zo intens genoten.

Ik las het net bij vlinderpraat en ben toen hier even gaan zoeken, want ik heb nog met je geschreven bij dit topic.

Jeetje zeg, ik schrik er echt van…

wat oneerlijk… waarom moet dit nou gebeuren?

Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. :hug:

Francis, veel sterkte, hopelijk gaat je jongetje nog even flink groeien. Fijn in ieder geval dat er naar je gevoel geluisterd is en dat je nu goed in de gaten gehouden wordt :-* .

Francis zet hem op :thumbup: laat ze maar goed zorgen voor je kleintjes. :-*

Gerdy wat vervelend dat je zoveel aanvallen heb. Misschien toch maar aan de medicijnen. Dit is ook niet goed voor jullie lijkt me :hug:

Angel ongi geworden :dance: Moet je nu nog steeds wachten tot je op je streefgewicht zit?

Sabje voordat ik met de hormonen begon had ik ook weleens bruinverlies van een week :?

hier nog lekker aan het wachten. heb er eigenlijk geen vertrouwen in deze ronde. Heb volgens mij teveel bloed verloren na de hsg om nog voldoende baarmoederslijm over te hebben voor een innesteling. Heb ook al bedacht dat ik geen 3 cycli ga wachten voordat ik terug ga naar de gyn als ik zo weinig bloed verlies tijdens een ongi. Ik wil dat ze maar eens gaan opmeten of mijn baarmoederslijm wel dik genoeg wordt. Sorry voor het ego-bericht, maar ik wordt steeds onzekerder of het wel goed gaat komen :oops:

Lady C, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Perrin :dance: .

Luna: ik herken dat onzekere gevoel. De twijfel of het wel goed gaat komen. :hug: Ik hoop dat een gyn je kan helpen. :-*

EJB: fijn dat je er ook weer even bent. Alles goed? Hoe verloopt de zwangerschap? Net zo goe dals bij Elliot? En hoe is het met Elliot?

Hellen, hier gaat alles goed, hoe is het met jou? Zie dat je weer vlak voor je NOD zit. Hopelijk ben je nu ook snel weer zwanger. Hoe is het met Dionne? Deze zwangerschap verloopt tot nu toe weer net zo goed, en met Elliott gaat het ook goed. Hij begint nu eindelijk stapjes los te zetten en hij begint ook behoorlijk te babbelen, al kunnen we er nog niet echt chocola van maken :mrgreen: .

@ejb wrote:

al kunnen we er nog niet echt chocola van maken :mrgreen: .
Hij zal toch niet chocola vragen? :mrgreen: lijkt mij zo, of is ie nui al veslaafd. :mrgreen:

Met Dionne gaat het lekker. Die loopt al een hel tijd los. Ik kan me zelfs nauwelijks meer herinneren hoe het was toen ze kroop. Nu loopt ze ook vaker al stukjes los in winkels en op de stoep enzo. Zo super leuk. 8)

Ze praat 2 woordjes, aai als ze een knuffel, pap/mam of en dier aait. en ar (klaar) met het hangebaar dat we altijd gebruiken als ze klaar is met eten, winkelen, spelen, badje, knutselen enz.

Ze begint soms echt al van dat peuterpuber gedrag te vertonen.

We hebben namelijk sinds gistern de gerdijnen hangen. (Wit met eenbeetje rood). Dionne verstopt zich daar heel graag in om kiekeboe te spelen, maar dat mag ze niet. Toen ik haar gisteren voor de 3e keer in 5 minuten daar weg haalde, stond ze weer heel hard te krijsen. Ze gaat dan heel schetig door de knietjes en dan zo op en neer. Maar aangezien ik daar niet op reageer, ging ze nu echt op de grond liggen krijsen. :mrgreen: 8) Ik moet daar eigenlijk zo om lachen. 9al doe ik het natuurlijk niet.) Geweldig. Ze stopte ook weer toen ze daar geen aandacht mee kreeg. Super leeftijd hoor. :mrgreen:

Hellen, ik ben ook verbaasd dat Elliott nu pas met los lopen begint. Hij liep met zeveneneenhalve maand rond de tafel en trok zich overal aan op, dus ik had het veel eerder verwacht. Maar nu komt het er dan toch echt van :mrgreen: . Hij wil ook teveel hoor, hij maakt continu te grote stappen, wil draaien en dingen oppakken tijdens het lopen en daar moet je toch wat getrainder voor zijn :mrgreen: . Dat ondeugend zijn en uitproberen wat werkt herken ik ook wel. Elliott probeert al maanden af en toe nieuwe gedragingen of hij het voor elkaar kan krijgen om iets toch te mogen, waarbij drama :mrgreen: toch wel favoriet is. Qua woordjes komt er steeds meer uit, maar wel alleen als hij het wil, mama zegt hij nu vrij structureel, maar tot papa is hij maar zelden te verleiden. Verder is bah favoriet, als hij een pluisje op de grond vindt houdt hij het omhoog en zegt hij bah. Gisteren heeft hij bij mijn schoonmoeder voor het eerst bus gezegd, ook bal kan hij zeggen, dus het begint allemaal te komen :dance: . Afgelopen weekend hadden we een heel klein treintje met rails gekocht voor de Kerst. Die wilden we natuurlijk even uitproberen. Hubbie leerde Elliott dat hij er niet aan mocht komen, omdat hij het treintje bleef willen pakken hield hij even zijn handjes op zijn rug en toen hubbie Elliott zijn handjes los liet hield hij ze zelf op zijn rug. Hij zat alles heel serieus te bekijken, dus ik zei nog tegen hubbie dat hij zat te bestuderen hoe dat nou werkte…maar meneertje was aan het timen. Ineens schoot één handje achter zijn rug vandaan en greep hij het treintje. Normaal zijn hubbie en ik altijd heel goed in ons lachen inhouden als Elliott iets doet wat niet mag, maar nu konden we allebei ons lachen echt niet inhouden :oops: .

goedemorgen

ik heb een beetje vluchtig gelezen hoor :oops:

Ik zit nog steeds bij m’n ouders :wink:

met Luna gaat het al een stuk beter gelukkig alleen nu nog zorgen dat ze weer echt gaat drinken… normaal heeft ze een plasluier in de ochtend die gewoon echt zwaar is en als er nu 1 plasje in zit is het veel :?

gisteren ochtend had ze voor het laatst diaree en overgeven heeft ze sinds zaterdagavond niet meer gedaan :dance: :dance:

heb vanmorgen voor het laatst haar medicijnen gegeven en nu hopen dat ze dus echt helemaal beter is :pray:

met mij gaat het lekker alleen het bed ligt hier voor geen meter :oops:

in de avond houden we ons lekker bezig met mijn hangertjes die zijn we op een plaat met doek aan het bevestigen zodat ze beter te zien zijn (zijn maar een kleine 500 verschillende :? )

verder hebben we ff snel alle disney poppetjes bij albertheijn bij elkaar gespaard :oops: die krijgt Luna voor sinterklaas in d’r schoen :mrgreen: :mrgreen:

oja sinds de griep ben ik al 7 cm kwijt :dance: :dance: nu maar hopen dat het er niet weer langzaam aan komt

ben ook wel benieuwd hoeveel ik nu ben afgevallen maarja dat zal ik vrijdag ochtend denk ik pas zien op mijn eigen weegschaal :roll: