1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Ik ben vandaag ongi geworden :dance: dus ik mag alweer snel naar het ziekenhuis :wink:

en Luna heeft gisterenavond niet overgegeven :dance: ze heeft alleen nog wel last van diaree :frowning:

Angel: wat lief van je ouders, ze zijn er echt voor je hé?

Noemi haha grapjas, ik lig ook lekker op mijn rechterzij en wissel het af door op mijn rug te gaan liggen. Dat vind de beeb ook leuk, die gaat dan gelijk heel druk doen :mrgreen:

Hoe gaat het op je eerste werkdag? valt vies tegen zeker?

Missy: dat heb ik ook hoor, vooral omdat het ons nu al 2x is overkomen, nu vraag ik me echt af wie de volgende is met slecht nieuws!

Karin: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop dat jullie toch nog van hem genoten hebben :hug:

Vientje: wat naar dat je steeds zo’n pijn hebt, en lastig dat je helemaal geen spanning kunt verdragen :cry:

Moet je maar goed rustig aan gaan doen en alles langs je heen laten gaan (zeggen ze bij yoga)

Sabje: moeilijk te zeggen :think: is het jou tijd om ongie te worden dan (voor zover je dat weet)?

Amy: balen dat je test negatief is :hug:

Francis: succes met je onderzoeken :thumbup:

Hoi meiden,

Ik heb een berichtje van Francis gekregen.

Ze heeft net de echo gehad en het gaat niet zo goed met het jongetje, hij is echt een groeiachterstand aan het ontwikkelen. CTG lukte niet, dus die moet opnieuw, daar is ze nu op aan het wachten.

Volgende update zal waarschijnlijk weer van haar komen.

Lieve Francis, sterkte meid! :-*

brrrrr kippenvel :frowning:

Francis sterkte hoor, ik denk aan je :hug:

Hoe zit dat eigenlijk allemaal?

gaan ze de kindjes dan straks eerder halen of afwachten?

35 weken is toch een mooie termijn voor een tweeling toch?

Joseetje, dat weet Francis nog niet. Ze heeft nog geen gyn gesproken. Zal ze waarschijnlijk weten nadat de CTG gelukt is.

Hoop ergens voor haar dat ze de babies gaan halen en dat het jochie dan buiten de buik goed kan groeien en dat ze haar niet laten doorlopen.

Even afwachten dus :frowning:

Angel, fijn dat je ongi bent geworden!

Nu dus gaan tellen :mrgreen:

Bigsby, valt idd vies tegen weer werken na 4 dagen, maarja, het moet eh :?

ff snel een berichtje vanaf me werk!

Francis heel erg veel Sterkte meid!

Liefs

Vientje

Karin en Erwin: Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon Daan. Ik zal aan jullie denken en een :kaars: voor jullie :**: branden.

Hoi meiden, ben ik nog een keertje.

Ik weet niet of Francis straks zelf nog inlogt, maar wilde jullie toch al even op de hoogte brengen. Ze moet vanmiddag opgenomen worden in het ziekenhuis omdat ze haar in de gaten willen houden. De ctg was wel in orde!

Francis: Ik wil jou en je hubbie heel veel sterkte wensen. Hopelijk gaat alles goed met de tweeling en met jullie. Gelukkig was de ctg in orde. Ik blijf aan jullie denken. Blijf positief!!! :hug:

Francis ik hoop dat je het met me eens bent, maar ik ben blij dat je opgenomen word.

Laten ze je maar extra goed in de gaten houden!

kop op meis het komt allemaal goed :hug:

ik denk aan jullie :-*

Hier gaat het op dit moment niet zo goed. De ene aanval volgt de andere op. Heb de afgelopen week volgens mij zo rond de 9 aanvallen gehad. Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts, omdat ik het gewoon eventjes niet meer trek. Zit er behoorlijk doorheen :cry:

Aan de ene kant hoop ik dat ik morgen weer propranolol voorgeschreven ga krijgen. Dit is eigenlijk een bloeddrukverlager, maar heeft als gunstig bijeffect, dat het helpt om migraine-aanvallen te voorkomen. Aan de andere kant hoop ik dat ik het niet krijg, omdat het een echte noodmaatregel is. Het mag tijdens de zwangerschap ook niet te lang gebruikt worden omdat het schadelijk kan zijn voor moeder en kind. Maar als ik het wel krijg, dan kan het net voldoende zijn om deze storm van aanvallen te doorbreken. Ik zit dus met een erg dubbel gevoel. Maar zo doorgaan als ik nu moet, dat is eigenlijk ook geen optie.

hallo allemaal…

heb vanochtend een uur lekker gefietst samen met marcel en Quinto…

ff lekker uit waaien…

hier alles goed… druk bezig met de boel een beetje opruimen enzo…

heb ff bijgelezen…

@francis… :hug: heej meid… wat is het toch bij de dec.mama’s 2007… ook jij nu in het ziekenhuis… denk aan je… :hug:

@angel… :dance: ongi meid das geweldig… :dance:

@amy… :hug: meid balen van de test… ff afwachten dus nog… spannend…

@sabje… kan idd van alles wezen…misschien nog ff afwachten…

@vientje… rustig aan doen hoor… wel balen dat je idd nu al klachten krijgt… hoop dat het niet erger word…

Francis: ik ben het met Joseetje eens, ik ben ook blij dat ze je opgenomen hebben, gelukkig was de ctg goed. Ik hoop zo dat alles goed met het jongentje gaat :pray: :pray: :pray:

Lieve dames bedankt voor het medeleven,

Ik ben nu thuis om mijn spullen te pakken en zal mijn huis waarschijnlijk niet terug zien voor ik bevallen ben…

de situatie:

Het jongentje is idd een behoorlijke achterstand aan het ontwikkelen( buikje zat nu op 30,2 weken) maar hij groeit nog wel dus das is wel positief, de ctg was redelijk in orde allhoewel hij soms ff de verkeerde hartslag te pakken had ook de dopler was nog ok.

De gyn zei dat het vaker voorkwam dat een van de tweeling een stuk achteruit gaat het meisje ligt namelijk gewoon op het gemiddelde van 1 kindje dus die heeft het wel goed wat er dus op neer komt dat de placent avan het jongentje gewoon niet meer zo goed werkt.

Hij wilde in de eertse instantie me naar huis sturen en met 2 keer nog terug laten komen deze week voor weer dopler en ctg, ik heb toen mijn zorgen uitgesproken dat ik me al vanaf het begin zorgen maak om het jongentje nog voor dat de echo’s af gingen wijken, dit samen met het feit dat ik het ongentje gewoon minder voel bewegen vond hij toch zorgwekkend hij zei dat ondanks de wetenschap het toch voorkwam dat de moeder het dan bij het rechte eind had en hij wilde me nu toch op laten nemen.

Hij zei dat ik er rekening mee moest houden dat het nog wel een week of 2 weken kan duren ik word nu dus gehouden tot de bevalling…

Francis sterkte :hug: :hug: :hug:

Gerdy ,ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen. :hug:

Lieve Francis, kop op he meid, ze houden je nu constant in de gaten en dat is eigenlijk heel goed nieuws! Ik hoop dat je kleine ventje toch nog een beetje wil groeien.

Je weet dat ik aan je denk!! :-*

Poeh Francis.

Goed dat je je zorgen gehuit hebt en nog beter van die gyn dat ie zo goed naar je luistert :thumbup:

Meid je zit saar op de juiste plaats.

En het gaat gewoon allemaal goedkomen.

Nog effe dan zijn er allebei gezond en wel dat moet gewoon :pray:

ik denk aan je meid! :hug: :-*

heb je daar trouwens internet?

Francis goed van je dat je je niet heb weg laten sturen,

:thumbup:

nogmaals sterkte

Gerdy, jeetje dat is ook minder zeg dat je in zo’n storm van aanvallen zit. Misschien is het dan toch maar goed als je de medicijnen krijgt, zodat je de storm kan stoppen. Snap trouwens wel dat je heel huiverig bent, maar zo is het natuurlijk ook niet doenbaar :?

Beterschap hoor en laat maar weten wat de HA zei!

Francis: ik blijf aan je denken hoor :hug: en we :thumbup: dat alles goed gaat.

Nog max 2 weken en jij hebt je twin in je armen, gezond en wel!!

veel sterkte in het ziekenhuis, en ik hoop dat ze daar internet hebben zodat je toch nog wat afleiding van ons kan krijgen! :hug: :hug: