Karin en Erwin, heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon Daan :**: . :kaars:
weet ik niet noemi… dat wilde ik juist aan jullie vragen of jullie wisten hoe lang dat ongeveer duurde maar ivm het nieuws van karin, erwin en :: daan :: ben ik het helemaal vergeten
Ik heb even een topic geopend voor Karin en Erwin
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2046410#2046410
:kaars:
Karin en Erwin heel veel sterkte toegewenst :kaars:
Lief Affie dat je een topic voor ze geopend hebt! :-*
Missy, ik heb geen idee van de kaartjes, wij moeten zelfs nog gaan bestellen en alles gaan bespreken.
Denk dat het normaal gezien binnen de week wel binnen is zo’n proefdruk?
%W#$#$())
Erwin en Karin onzettend veel sterkte met het verlies van Daan :**:
Gelukkig heeft hij geen pijn gehad.
Mijn kaarsje zal voor jullie branden :kaars:
weten jullie al wat jullie willen noemi…
ik stuur je ff een pb-tje…
Ow wat een verschrikkelijk oneerlijk nieuws!!
Ik heb net meteen een colondeance geplaatst
Avond,
Lady c gefeliciteerd met jullie zoon :thumbup:
verder weet ik even niet wat ik moet gaan zeggen, kom even woorden te kort, Karin en Erwin nogmaals heel veel sterkte.
liefs sabine
Lieve Karin en Erwin,
Heel erg veel sterkte de aankomende tijd met het verlies van jullie wondertje Daan Roel :**:
Liefs
Vientje
Lady C,
Gefeliciteerd met jullie zoon Perrin!
Liefs
Vientje
ff kort berichtje en een beetje ego.
Hier vorige week vrijdag even een terugslag gekregen en op me donder van de vk. Ik kreeg vorige week hele erge last en krampen in me buik met name rond de keizersnede. Vk meteen gebeld kon meteen last komen. Gelukkig is alles met de beeb helemaal goed. Met mij iets minder ik moet heel erg rustig aan doen en dat is wel wat minder. Gelukkig heb ik een zittend beroep voor 50% maar dat is nu dus voor 100%. Ik mag totaal geen spannigen hebben want bij het minste geringste vlieg ik door het plafond van de pijn. Heb maandag dus ook fijn mijn werkgever moeten vertellen 1. ik ben zwanger en 2. ik moet rustig aan doen en mag en kan de helft van mijn beroep niet uitvoeren dus dat moet aangepast worden. Gelukkig reageerde die erg positief en kon het erg goed begrijpen. Dus ik kan gelukkig gewoon blijven werken en hoef niet meteen thuis te gaan zitten, want dat is echt niet goed voor me. Kan ik niet zo goed tegen. Heb nu al te horen gekregen van de vk dat het niet makkelijk gaat worden als de klachten zo door gaan. Het is dus even afwachten wat het allemaal gaat doen.
Heb gister nog even met vriend lief en me dochter geluisterd naar het hartje van de kleine. Lisa vind het helemaal geweldig en wil dan ook elke keer haar hartslag horen. Ook geeft ze nu al kusjes aan de baby echt heel erg schattig.
Nou ik ga weer eens me bedje in want morgen mag ik weer werken.
Groetjes
Vientje
Vientje, rustig aan doen maar dus.
Missy, we hebben een ideetje, maar ik ga eens kijken op de site.
Trouwens erg leuk, kan altijd nog extra ideetjes opdoen!
ik heb misschien een rare vraag.
ik heb al paar dagen bruinslijm verlies, ik heb dit ook vaak voor het ongie worden, vaak een dag en dan een bloeding. maar nu al vanaf donderdag bruin slijm.
zou dit ongie zijn???
:roll:
karin en erwin; veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Daan… :vlinder: :hug: :kaars:
vanmorgen negatief getest met cb, moet zeggen dat dat vies tegenvalt eigenlijk… laat die ongi nu maar komen…
Karin en Erwin: heel veel sterkte met het ferlies van Daan Roel :**:
Wat oneerlijk, weer een sterrretje erbij.
Ik ben in gedachte bij jullie.
Sabje: Lastige vraag. Kan vanalles zijn. Tusentijds bloedverlies komt ook tussen cycli door wel eens voor.
Maar het kan ook een lichte ongi zijn.
Het kan ee innestelingsbloeding zijn.
Lastig te zeggen. Zou even wachten hoe lang het aan houdt en of het meer wordt.
:think:
Amy: :think: :think: :think: :hug:
Wat raar. Ik had toch echt wel verwacht dat je nu met een week positief zou testen.
We kunnen het wel op een onregelmatige cyclus gooien door de miskraam, maar dat is een beetje raar omdat je wist wanner je ei op springen stond. Heel vreemd.
Hoop dat je nu maar gewoon snel ongi mag worden.
Sabje, ik ga met Hellen mee. Het is gewoon nog even afwachten.
Amy, wat balen meid :hug:
Karin & Erwin heel veel sterkte met het verlies van :: Daan :: :kaars: :hug: