Karin en Erwin: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ook ik wil jullie heel veel sterkte toewensen voor de aankomende tijd. Probeer zoveel mogelijk te genieten van jullie manneke.
nou meiden het is hier weer raak. Weer een aanval gehad. Ben net even uit bed om iets te eten en te drinken. Het ergste heb ik weer gehad, maar dem … wat doet het zeer zeg. Heb ook tegen Willian gezegd dat ik nooit meer zwanger wil zijn.
En er is heel erg weinig aan te doen. Ik mag paracetamol: maar die helpen geen ene sikkepit. Er is wel een middel: maar dat is echt een noodgreep. Dus dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen.
Angel: heel veel sterkte met Luna. Wat goed dat je meteen naar de HAP gegaan bent. Die kleintjes kunnen zo snel uitdrogen. En zo te horen werd je erg serieus genomen, dat is helemaal geweldig ( heb beetje andere ervaringen met de HAP)
Angel, Veel beterschap met Luna.
Gerdy, Jij ook beterschap he…
Karin en Erwin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop dat jullie zoveel mogelijk quality-time met hem door kunnen brengen zolang hij nog bij jullie is! :hug: :-* :kaars:
Het voelt wel een beetje dubbel, ons geluk naast dit verdriet. Maar niettemin zijn we dolgelukkig met ons zoontje. Hij heet: Perrin Anton Jacobus. Gisteren mochten we gelukkig naar huis. Met ons gaat het goed.
Een ander keertje reageer ik hopelijk wat meer. Druk met de kleine man hier.
Lady, Wat een mooie naam zeg, gaat alles lichamelijk ook een beetje goed met je?
Hier een korte nacht ik heb al 2 dagen pijn achter mijn schouderblad wat er op neer komt dat ik ook niet meer op mijn rechter zij kan liggen nu dus alleen nog maar op links ja dat werkt niet :wall:
Prachtige naam Lady C :inlove:
Angel: hopleijk is het dan ook binnen 2 dagen over :hug:
Ik ben nog steeds een beetje beduusd over het nieuws van Daan.
Hopelijk heeft het manneke het zo prettig mogelijk en mag hij zoveel mogelijk de liefde van zijn papa en mama voelen :kaars:
Joseetje, goedemorgen
Je hebt helemaal gelijk ik hoop ook ehct dat de tijd die ze samen hebben zo fijn mogelijk zal zijn
Lady C: Wat hebben jullie een mooie aparte naam voor jullie zoon uitgekozen :inlove:
Wij hebben traditione namen voor onze beeb. Heb gister een afspraak gemaakt voor een pretecho. Vrijdag 23 november om 10.00 uur mogen we gaan kijken. Hoop zo, dat de beeb nu wel royaal tussen de beentjes laat kijken. Francis:We gaan trouwens naar Helmond en niet naar Son. Ik heb hele positieve berichtjes gelezen over Helmond en het scheelt toch een stukje rijden voor ons.
Ik ben weer een beetje boven water. Mijn hoofd voelt aan alsof het vol zit met watten en doet nog vreselijk zeer, maar ik kan mijn ogen weer open maken zonder dat de tranen me in de ogen schieten van de pijn.
Dus weer een rustig dagje voor Gerdy.
Zijn gister nog naar een auto wezen kijken in Asten. Helemaal de a*di die wij zoeken. Alle toeters en bellen zitten er op. Maar duur… We hebben thuis zitten rekenen en nu dus besloten om de auto echt vanuit Duitsland in te voeren. Het scheelt zeker 4000 euro (en dan hebben we de BPM erbij geteld).
Angel: helpen de zetpillen en het drankje voor Luna? Hoop dat ze heel snel opknapt.
Francis: wat vervelend dat je nu niet meer fatsoenlijk kunt liggen in bed. Dan duurt een nacht wel erg lang. Maar waar komt de pijn achter je schouderblad vandaan?
Karin: heb hier een :kaars: voor jullie drietjes branden. Ben nog onderste boven van jullie berichtje. Heel veel sterkte.
Gerdy, Ik heb geen idee het voelt een beetje alsof je het kan laten knoepen dat het dan over zou zijn als je snapt wat ik bedoel, denk dat het komt doordat ik nu natuurlijk minder beweeg en alles een beetje vast komt te zitten :?
Ik ben zo benieuwd naar alle namen maar ja geduldig zijn :mrgreen:
Ik snap wat je bedoelt, maar lastig blijft het wel. Misschien even naar een goede bottenkraker? Want je nachtrust is toch wel erg belangrijk.
Angel: hoe gaat het nu met Luna?
Oh wat een rust heb je dan tot donderdag, 1 zielig kind minder :mrgreen:
Joseetje: nee ik geloof ook niet dat ze zomaar wat zei maar het is natuurlijk nooit 100% zeker.
Luna: ja dat afscheid was echt leuk, ik had het niet op die manier verwacht.
En hoe is het verder met jou?
Noemi: is eeen goed excuus om je ramen ff te lappen, anders komt er toch niks van :mrgreen:
En qua cadeaus heb ik een mooi bos bloemen gehad, en mok met grappige tekst, een liefdes spelletje en voor de baby badschuim van Weleda.
Das aardig wat hé :mrgreen:
Amy: nog 1 dagje wachten en dan mag je testen :dance:
Gerdy: beterschap :hug:
LadyC: nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon, jullie hebben een mooie naam uitgekozen!
Fancis: lastig he als je niet meer op 1 zij kan liggen, ik kan niet meer op links liggen want dan doen mijn ribben zo pijn.
Haha dat zei ik ook tegen jou, benieuwd naar alle namen :mrgreen:
Karin: :hug:
Gerdy: ja hier zijn ze bij de huisartsenpost altijd wel heel vriendelijk gelukkig ze hebben hier ook de instelling beter 1x teveel komen dan teweinig
balen van je hoofdpijnen hoop dat de paracetamol een beetje helpt
LadyC: leuke naam zal het zo snel mogelijk in het lijstje zetten
Francis: sterkte met je schouder hopelijk is het gauw over
Monique: nou Darius is niet ziek meer dus dat scheelt wel maar het gaat snel botsen als wij telang bij elkaar op de lip zitten :oops:
Met Luna gaat het soort van.. ze heeft heerlijk de nacht doorgeslapen maar heeft alweer 3 diaree luiers gehad :?
m'n ouders hebben voorgesteld dat ik bij hun kom logeren met de kleine omdat het s'avonds elke keer zo rot gaat en denk dat ik dat ook maar ga doen toch prettiger als ik er niet helemaal alleen voor sta als Luna weer gaat overgeven
LadyC, echt een prachtige naam. Super!
Nogmaals gefeliciteerd.
Gerdy, heerlijk dat jullie eruit zijn welke auto het gaat worden. Enne … poeh zeg, dat scheelt nogal wat qua bedrag :shock:
Ga voor je duimen dat de baby tussen zijn/haar beentjes laat kijken tijdens de pretecho.
Beterschap nog ivm je migraine.
Angel, vandaag even laatste dagje van Darius genieten. Donderdag is hij weer terug, je zal zien dat de dagen voorbij vliegen.
Hoop dat Luna nu snel opknapt met de medicijnen.
Francis, balen dat je zo’n last hebt van je schouder. Idd anders even “binnenspringen” bij een kraker (hebben jullie er geen eentje bij het werk zitten?). Je gaat je rust nu nog even heel hard nodig hebben. Straks moet je er voor 2 babies uit 's nachts (jaja, ik geef hoop :mrgreen: ).
Ooooh, en ik wil ook alle namen al weten!!!
Karin, ik hoop dat jullie nog veel van jullie mooie mannetje Daan kunnen genieten. :kaars:
Bigsby, leuke cadeautjes hoor.
En balen dat jij niet meer op je linkerzij kan slapen.
Als jij en Francis elkaar nou dagelijks even afwisselen … :mrgreen:
goedemiddag allemaal…
hier ben ik ook ff voor vandaag…
ik wilde jullie eigelijk gisteren vertellen dat marcel en ik een proefdruk hebben besteld van ons geboortekaartje maar ivm het nieuws van karin en erwin over daan heb ik besloten om dat ff uit te stellen tot vandaag…
ondertussen dat ik dit nu typ zit ik hier met een behoorlijk dubbel gevoel… ik geniet met volle teugen van mijn zwangerschap maar de lol is er ondertussen ook wel ff er van af door het nieuws over Daan…
weet dat het een beetje vreemd klinkt maar ik word er wel een beetje bang van…
het feit dat leven en dood zo dicht bij elkaar staan word nogmaals duidelijk gemaakt…
ik ga me ff op het huishouden richten…
karin, erwin en Daan…jullie zijn in mijn gedachten
zo ik ben ff creabea geweest voor Luna d’r verjaardagskaart als jullie nieuwsgierig zijn hij staat op het showforum
Daan is gister om 17.20 rustig ingeslapen. Door de morfine heeft hij gelukkig geen pijn gehad.
HIj heeft lekker bij papa en mama gelegen en zo intens genoten.
Karin en Erwin, heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje Daan Roel. Ik hoop dat jullie de 3 dagen dat hij bij jullie mocht zijn intens van hem genoten hebben.
Sterkte! :kaars:
karin en erwin…
heel veel sterkte met het verlies van :: Daan ::
Missy, leuk dat de proefdruk van jullie kaartje besteld is. Wanneer krijg je de proefdruk nu binnen?
Bigsby, je hebt pb!
Angel, heb het verjaardagskaartje gezien. Is heel leuk geworden!