1e kw 07 Wensen Karin en Erwin veel sterkte de komende tijd

Hallo dames, hier een berichtje van mij vanuit het UMCG, het laatste berichtje was mijn man.

Woensdag ging de hartslag van de baby weer omlaag en hebben ze besloten om met een keizersnee onze spruit te halen. Om 12.40 is onze zoon Daan Roel geboren.

Hij had problemen met ademhalen en is dus overgebracht naar het umcg. Helaas kregen wij daar zeer slecht nieuws. Daan heeft een aantal afwijkingen wat duidde op een chromosoon afwijking, er was al wat bloed afgenomen en een stukje navelstreng is opgestuurd.

Donderdag kregen we te horen dat Daan chromosoon afwijking nummer 18 heeft en dat heeft al gevolgen dat Daan niet lang meer bij ons zal zijn.

Hij heeft een gat tussen de hartkamers, zijn longetjes zijn niet goed. Zijn ruggewervel zit teveel ruimte tussen. Ook zijn fontanelletje heeft te veel ruimte. Zijn Anus is niet helemaal goed. Zijn wijsvingertjes groeit over de rest heen.

Ook hebben we besloten om de beademing stop te zetten. Mocht hij stoppen met ademhalen gaan ze hem alleen comfortabel maken en niet meer ondersteunen. Ook als zijn hartje stop gaan ze niet reanimeren. De artsen denken dat Daan binnen een week zal overlijden er zijn kinderen die een aantal maanden worden maar omdat Daan zo erge hartafwijking heeft denken ze dat hij dat niet gaat redden.

Misschien dat hij nog weer terug gaat naar het Martini ziekenhuis maar dat is afwachten.

VOor ons is het dus een zeer spannende en afwachtende tijd.

Liefs Karin en Erwin

oow Karin hier kan ik alleen maar heel stil van worden meid :cry:

Wat ontzettend verschrikkelijk en oneerlijk dat jullie ventje niet bij jullie zal mogen blijven.

Ik hoop dat Daan het zo gemakkelijk mogelijk zal hebben.

En ik hoop dat jullie de steun krijgen die jullie zo hard nodig hebben.

Heel veel sterkte en vanaf hier brand een kaarsje voor jullie gezinnetje :kaars:

:cry:

Karin nee toch :cry: wat een verschrikkelijk nieuws. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Sterkte meis :hug:

En toch Karin wil ik jullie beide ook feliciteren met de geboorte van jullie zoon :-

Wat de toekomst ook zal brengen hij heeft jullie wel papa en mama gemaakt en julile zullen altijd zijn papa en mama blijven :-

LadyC jullie van harte gefeliciteerd. Wat liggen vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar. :?

Angel ik zou ook maar even de huisarts bellen voor Luna. Duurt wel erg lang nu hoor.

Bigsby wat een leuk afscheid heb je gehad zeg! Fijn dat iedereen zo met je meeleeft.

Gerdy balen dat het wat minder gaat zeg. Is er helemaal niks tegen te doen?

Francis balen dat de rondleiding tegenviel. Is er geen speciale rondleiding voor tweelingen :mrgreen:

Verder iedereen dikke knuf :-*

Hier weer mijn ei gehad en flink geklust, dus het wordt weer 2 weken afwachten :?

Karin: wat een beroerd nieuws. Dit hadden we niet gehoopt. :hug:

Ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte. Jullie hadden je kraamtijd heel anders voorgesteld. :cry:

Heel veel succes met de komende tijd en ik hoop dat jullie toch nog eventjes kunnen genieten van Daan.

Karin en Erwin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan, maar ook wil ik jullie heel veel sterkte wensen, wat een verdrietig nieuws om te horen zeg. Ben er echt helemaal stil van, weet gewoon niet wat te zeggen :frowning: Heel veel sterkte en geniet zoveel mogelijk van Daan.

:hug:

LadyC: gefelicteerd!

Angel: ik vind het erg lang duren bij Luna. Wij hebben ook het virus gehad en ook Dionne. Maar na 1 dag konbden we allemal weer drinken en eten. Met 2 dagen was je alweer bijna gezond. Ik zou toch de HAP bellen.

Francis: heb je vannacht wel lekker geslapen?

Hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje? Wanneer heb je weer een gesprekmet Maats. werk? En heb jij nu aanstaande woensdag alweer een groeiecho of is dat pas de week erna?

Jammer dat jullie geen uitgebreide rondleiding hebben gehad.

Luna: vervelend he, die 2 weken wachten. Ik m oet ook nog effe geduld hebben. Van mij mochten die 2 weken wel overgeslagen worden.

Wij zijn vnaochtend even naar de Ikea in Eindhoven geweest. En nu de rest van de dag lekker relaxen. Ik denk dat ik vanavond zelfgemaakte pizza ga eten. :drool:

Karin: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en heel veel sterkte de komende tijd

:hug: :kaars:

ja idd het duurt te lang bij Luna wij hebben allemaal gewoon maximaal 12-24 uur last gehad dus overgeven en diaree dan nog een dagje zwak maar wel gewoon alles kunnen binnenhouden

Luna vanaf dinsdag dat het wel gewoon uren goed gaat en dan ineens dat het fout gaat :think:

want gisteren dacht ik echt nou die is weer zo goed als beter nu en dan ineens gaat ze overgeven :eh:

en nu lijkt ze ook gewoon weer beter eet goed drinkt goed…

Francis: vreemd dat ze dan niet even de mensen meenamen naar de kraamafdeling die langer moeten blijven

Hellen, mooie trouwfoto’s! En leuk dat de kindjes van je klas er ook bij waren.

Zijn jullie leuk geslaagd bij de Ikea? Ik moet me daar altijd inhouden om geen dingen te kopen, vind meestal alles wel leuk, maarja, met sommigen dingen doe je gewoon echt niets.

Angel, nou maar hopen dat de ongi niet zo lang op zich laat wachten, dan kan je weer beginnen met tellen. Vind het wel raar dat ze je niet een ongiopwekker geven eigenlijk.

Arme Luna, toch nog niet van het virus af. Ik zou maandag bellen als het nog niet beter is naar de HA, dan heb je het toch ook al een week aangekeken.

LadyC, gefeliciteerd met jullie zoon!

(dacht toch echt dat ik dat al getypt had, maar blijkbaar nog niet :doh: )

Francis, leuk dat je nog een andere tweelingmama tegenkwam. En eentje die dikker was dan jij, dat geeft hoop! :mrgreen:

Wel balen dat ze de mensen die langer moesten blijven niet even een rondleiding op de kraamafdeling gaven.

Bigsby, uitslapen is heerlijk :mrgreen:

Vandaag vroeger eruit gegaan en ook al actiever geweest. Heb zelfs de ramen in de babykamer helemaal gewassen (was ook wel echt nodig, want bij de buren hebben ze er een nieuw dak opgelegd en de ramen zagen ipv wit gewoon pikzwart).

En wat heb je een heerlijk afscheidsfeestje gehad. Klinkt echt super!

Allemaal babycadeautjes gekregen of meer algemene cadeautjes?

Leuk ook dat je met die ene collega toch een beetje contact houdt!

Joseetje, ze zorgen altijd dat ze zichzelf een beetje indekken.

Luna, succes met wachten.

Amy, maandag is DE dag voor je? Of ga je toch nog langer wachten?

Karin en Erwin, ik wil jullie nogmaals een knuffel geven en sterkte wensen! :hug:

Nou, daarnet dus de ramen gedaan van de babykamer (binnen en buiten). Poeh, merk het wel meteen aan mijn rug, komt natuurlijk ook omdat ik vanochtend toch ook wel aardig wat gedaan heb (de kattenbakken met nat schoongemaakt, boodschapjes gedaan, gestofzuigt, ...) beetje teveel na 2 dagen rust :mrgreen:
Ach, nu lekker genieten en weer nietsdoen, hihi.

Bij de novembermama’s heeft LadyC de naam bekend gemaakt van haar zoontje. Wil het niet naar hier kopieren, want misschien wil ze het zelf hier nog vermelden …

LadyC, nogmaals gefelicteerd en een hele speciale naam heeft jullie zoon. Geniet van hem! :-*

noémi; nee ga maandag echt testen :mrgreen:

karin en erwin; gefeliciteerd met jullie zoon daan!!! en veel sterkte komende tijd… :hug:

hier nog geen ongi, maar wel vandaag beetje buikpijn in onderbuik… verder rommelt het wel al de hele week, steekjes enzo…

Karin en Erwin: ik weet niet wat ik zeggen moet, wat oneerlijk allemaal!

Ik wens jullie heel veel sterkte deze komende tijd :hug: :hug:

zo laatste nacht dat Darius thuis is gaat echt hard zeg pffffff en dan zit ie tot donderdag ochtend in engeland :shifty:

aan de ene kant ben ik wel blij dat ie ff ophoepeld :oops: vooral nu die ziek thuis is geweest ben ik wel blij dat hij ff weggaat haha

maar die avonden alleen thuis pffff daar zie ik nog steeds wel tegen op hoor :oops:

Darius heeft vandaag de hond weggebracht dus dat scheelt ook weer :mrgreen:

lieve karin en erwin…

Ik weet niet wat ik zeggen moet…

woorden schieten ons hier te kort…

na het lezen van je berichtje zij wij hier behoorlijk aangeslagen…

geniet van jullie mannetje…

wij denken aan jullie

dikke kus marcel en hennie

Karin en Erwin,

Gefeliciteerd met de geboort evan jullie zoon en ongelooflijk veel sterkte de komende tijd, verdere woorden schieten tekort :hug:

Hallo allemaal,

Hellen, Ik heb geen geplande afspraken meer met het maatschappelijk werk ik kan gewoon bellen als ik behoefte heb en dan kan ik binnen een dag terrecht.

Ik moet woensdag alweer naar het ziekenhuis ik geloof alleen niet dat ik dan ook een groeiecho krijg omdat ze die op basis van 2 weken doen wel krijg ik een dopler en ctg.

Angel, Veel plezier je laatste nachtje :slight_smile:

Dames ik ben het ff kwijt verder :?

:twisted: het was weer raak bij Luna overgeven en diaree :cry:

heb gelijk de hap gebeld en zijn net terug we hebben zetpillen (voor de misselijkheid) en een drankje (voor de maagirritatie vanwege het overgeven en diaree) meegekregen en nu moet het binnen 2 dagen over zijn :pray: :pray: :pray: