Het lijkt mij ook speciaal om het te weten, maar als Bert het echt niet wil weten houdt het natuurlijk op.
Vragen mensen niet erg door las je het weet, maar niet wilt zeggen. (of weet bij jullie straks ook gewoon iedereen wat het wordt?)
Ik heb niet meer geslapen vannacht. Om 4.45u begon ik weer lekker moe te worden. maar ja, toen snurkte bert en om 5.45 loopt de wekker bij ons af. :? Ach, vanavond maar iets eerder naar bed.
Ja bij Thijmen vroeg iedereen
en dan zeiden ze bijvoorbeeld het word een jongetje en dan kijken naar hoe je daarop reageert heel irritant.
Met 35 weken ongeveer hebben we het zo’n beetje aan iedereen verteld wat ht zou worden, voor velen was het geen verrassing meer.
Maar omdat dat geheim houden zo moeilijk werd gemaakt zit ik er nu wel aan te denken om het maar gewoon te vertellen aan mensen die het willen weten.
sorry :lol: :lol: :lol: :lol: hoop dat het je plezier niet drukt…
hahaha straks krijg ik een kokverbod
was het verder leuk op de JGB???
ik zei tegen marcel volgend jaar wil ik er ook heen… marcel best… dit jaar had je toch niet gered… na een half uur ben ik kapot nml… :oops: :oops:
hier alles goed… heb heerlijk uitgeslapen maar merk wel dat de rugklachten blijven…
bij mij helpt warmte tegen de rug… misschien een tip voor de rest…
ik las dat gerdy vandaag hoofdpijn vrij is :dance: :dance: :dance: :dance: hoop dat het zo blijft…
en das idd schrikken angel als je zo je kind aantreft… hoop dat arme luna zich weer snel beter mag voelen :hug: :hug: :hug:
Ja het was heel leuk alleen ook heeeeeeeeeeeeel druk
Zo druk dat de zin om iets te kopen je wel een beetje verging (goed voor de centjes )
toen ik de echo gehad had stroomde het een beetje leeg en toen ben ik met dinnetje nog even een rondje gelopen.
Zagen ineens allemaal standjes die we daarvoor niet gezien hadden omdat er zoveel mensen voorstonden :lol:
Andere dinnetje was al naar huis gegaan, want haar dochtertje wilde niet slapen en anders zou het meiske later uit haar plaatje gaan.
Het is vooral heel veel informatie over nieuwe uitvindingen.
Maar ook leuke aanbiedingen enzo.
Ik heb bijvoorbeel 3 boeken voor 10 euro gekocht echt super :dance:
En door de drukte moesten we wle een beetje loslaten dat we alles gezien wilden hebben, dan bleef het leuk.
We hebben al wel afgesproken dat als we volgend jaar weer gaan dat we dan de kindjes thuislaten.
Thijmen zijn leeftijd is wel het maximum om er met kinderen naar toe te kunnen.
Voor de kindjes van 2 was het soms echt niet leuk, al die drukte en dat geslenter.
Ook als je kindje niet slaapt in een wagen zou ik hem/haar thuislaten of je moet redelijk in de buurt wonen.
Maar volgend jaar zal ie toch willen stappen dus dan blijft ie beter bij papa :mrgreen:
broertje/zusje zal alleen dan denk ik wel met mij meemoeten ivm met bv… :think:
fijn dat alles leuk was…
en qua drukte ja dat geloof ik gelijk…
en dan heb je volgend jaar echt ff een dag voor jezelf…
kan me voorstellen dat het heel irritant is dat mensen je gaan uithoren… das ook precies de reden dat ik het nu niet weten wou…
kan best zijn dat ik het bij de 2e wel weten wil… en dan zou ik het denk ik ook gelijk maar vertellen dan heb je die stomme blikken ook niet…
Heb net foto’s van mijn trouwjurk geplaatst in het rouwjurkentopic. :inlove: Ben weer helemaal feliefd!
Ik dacht juist om het geslacht zelf wel te willen weten, maar tegen iedereen te zeggen dat we het niet weten. :oops: :mrgreen:
Ja dat is ook een oplossing Hellen :thumbup:
En top hoor je trouwjurk :inlove:
Leuk die foto met de kindjes van je klas al die hoedjes en sluiertjes :inlove:
Joseetje gewoon in spoilers schreeuwen hoor daar leest Missy maar overheen wij willen het allemaal wel weten haha
ik heb net 2 bloedprikformulieren gehad en ik moet gewoon op dag 21 en 28 van m’n cyclus weer bloedprikken
@Angel & Luna wrote:
ik heb net 2 bloedprikformulieren gehad en ik moet gewoon op dag 21 en 28 van m’n cyclus weer bloedprikken
Welk ecyclus? :think: Hoe moet je nu weten wanneer dat is als je niet ongi wordt? Of zie ik alleen dit probleem?
Je moet dus gewoon je ongi afwachten (hoe lang die ook gaat duren?) :naughty: Toch niet logisch?
Hellen: idd ik moet wachten tot ik ongi word :lol: en dan moet ik tellen tot dag 21 en 28 :lol:
sja ze kunnen overgewicht de schuld geven he dus ze doen niks :naughty:
Lady C is bevallen van een gezonde zoon :inlove: :dance: :inlove:
Mama en zoon maken het goed, ze moeten nog even in het ziekenhuis blijven voor de controle achteraf.
Ik las het net bij de novembermama´s :inlove:
Lady C van harte gefeliciteerd :-*
LadyC gefeliciteerd :dance: :-*
voor degene die het opvalt ik heb Marlijn uit het lijstje gehaald die is april ofzo voor het laatst op het forum geweest namelijk
Lady, GEFELICITEERD :dance: :inlove:
Hellen Ik kan je de hand geven ik ging om haf 3 slapen en was om 7 uur al wakker maar moest er om 8 uur uit om Brian naar school te brengen :wall:
Angel, Wat sneu voor Luna dat ze zo slapjes is maar ik herken het wel van Brian dan zijn het net van die zieke vogeltjes he :?
De rondleiding vandaag was goed maar viel wel een beetje tegen had echt verwacht ook de kraamafdeling te zien maar nee de meeste vrouwen gaan natuurlijk meteen naar huis in mijn geval natuurlijk niet en ik vond dat ze daarom best een bezoek aan di eafdeling konden inplannen ik was ook niet de enige moeder met een tweeling er was en nog een en die was nog dikker :mrgreen: :silenced: Ook zij hoopte stiekum de 40 weken niet vol te maken
lady C gefeliciteerd meid met je zoon… lekker genieten nu… :inlove: :inlove:
Lady C, VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon.
Gaat weer minder goed met me. Heb weer vreselijke hoofdpijn en ik sta er niet van te kijken als er vandaag nog een aanval aankomt. Gelukkig zijn de meiden bij hun vader. Hebben vanavond wel een buurtfeest, maar ja, dat kan ik wel missen.
Heb gisteren een heerlijke dag gehad. Lekker veel kunnen doen (misschien teveel gedaan?) heb wat spulletjes gekocht voor de babykamer en verjaardagskadootjes voor Kelly. Ga vandaag maar weer een lui dagje invoeren. HELAAS!!!
LadyC van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Noemi: en geniet je nog van je rust? lekker hé dat uitslapen :mrgreen:
Ik vind een rug massage een marteling maar het helpt wel iets, en dat is het belangrijkst, soms kan ik echt bijna niet bewegen van de pijn :?
Joseetje: dat lijkt mij idd speciaal, maar het is dus nog niet zeker?
Angel: dus maar wachten op de ongie? wanneer dat ook mag zijn :think:
LadyC: van harte gefeliciteerd!!! :dance:
francis: balen dat de ronleiding tegen viel!
mIjn collega’s hadden er gister wel wat van gemaakt zeg!! er hingen overal slingers en ballonnen en op mijn bureau stonden allemaal cadeautjes :mrgreen: we hebben ff wat gewerkt nog (half uurtje) en verder hebben we lekker wat gedronken en gegegeten. Er was nog iemand vna de andere vesting langsgekomen en verder kreeg ik nog allemaal telefoontjes van andere collega’s van ver weg :mrgreen:
Met mijn ene mannelijke collega heb ik afgesproken dat we nog wat samen zouden gaan drinken binnenkort (die vind het heel erg dat ik weg ga) wij hebben het eerst jaar echt met zijn tweeën gezeten dus wij konden het altijd heel goed vinden.
dachten we hier een beetje van het virus af te zijn gaat Luna ineens weer gisteren avond overgeven
nu drinkt en eet ze weer maar pfffffffffffff het gaat wel lang duren bij dat arme kind…
wanneer zouden jullie de dokter bellen? ik heb gisteren ochtend niet meer gebeld omdat het allemaal goed ging :wall: (ze is al ziek nu vanaf maandag op dinsdag nacht)
maarja het mag toch ook niet nog langer gaan duren denk ik… :think: kind leeft alleen op water beschuit en brood met jam nu als we maar even melk geven spuit dat er van onderen uit en waardoor ze nu gisteren weer is gaan overgeven weet ik niet
Angel ik zou toch even gaan bellen hoor, wat ik van dit virus hoor is dat het kor tmaar hevig is.
Bij Luna lijkt het nu lang en hevig te worden
Bigsby: Ik denk niet dat de echoscopiste zomaar wat gezegd heeft.
Dan had ze wel gezegd dat het niet te zien was.
ook als ze dacht iets gezien te hebben maar niet zeker dan had ze denk ik ook niks gezegd.
Ze heeft echt goed gekeken en ook gecheckt, maar dan nog is foutjes maken menselijk he.